Grym skiva som fan. game håller alltid hög klass.
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
Jag har inte lyssnat på hela skivan ja ska köpa den! jag har inte köpt en skiva på hur länge som helst men måste bara köpa denna för dom låtarna ja har hört på skivan är fetast!
Dont get high on Drugs, Get high on Hugs!
The Game är en artist som jag egentligen borde (nästan) hata... För mycket omotiverat namedrop, FÖR mycket attityd etc. Men ändå har han släppt tre tighta och jämna album på raken nu. Jävligt mycket mer än vad man kan förvänta sig av dagens rapppare. Han har ett ok (ibland grymt) flow, schysst delivery, cool röst och är en jävel på att välja beats. Sen kan han faktiskt släppa attityden och låta ärlig och självutlämnande på ett berörande sätt. Också ovanligt bland dagens (mainstream/gangsta)rappare. Inte hunnit lyssna sååå mycket på LAX, men känns ändå som ett av årets absolut bästa album. Tighta beats, schyssta gäster, hyffsat varierande teman och The Game låter fortfarande någorlunda hungrig och ärlig. Ps. Härligt att se att Ludacris fortfarande är en av de absolut tyngsta gäst-rapparna. Inte sjukt grym textmässigt på Ya Heard, men jävla så underhållande. Galen energi och delivery... Och lite smårolig.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
jävligt fet skiva fast tycker dom två tidigare albumen e lite bättre än så länge iallafall
håller med vallentuna186.. grym skiva men den når inte upp till documentary eller DA.. Deluxe Edition bjöd på några sköna spår som kanske man bytt in gentemot några bottennapp i skivan, som gentlemans affair
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag tycker det är underligt att en stor västkust artist som Game inte har Crooked I med på gäst listan. Det är en skam... men fullt förståeligt, crookan sågar sönder vem som helst.
Crime Pays, ask the Rothschilds!
årets bästa, hands down. the game ÄR hiphop.
Hans 2 tidigare är klart bättre! , LAX var ok..inte alls så fet som alla andra tycker!
Producent
2008-08-31 14:06
Har hans förra 2 skivor i orginal så jag kunde inte låta bli köpa den här också hehe =) .....den va riktigt bra bättre än vad jag trodde faktiskt. The Game e en an få artister som sällan sviker när det gäller o släppa albums =)
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR
Vem prodda Money? låter ju som kayne? Feeeet album annars :) grymt bra!
Highfive anyone, anyone?
njaa besviken, kanske för jag hade grymt höga förväntningar men doctors ad känns faktiskt fetare, de va singlarna som va bäst på L.A.X lite synd.
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
Bästa skivan i år,
mycke bra
Niito P19 Cool & Dre tror jag
Shuu
Bra. LAX Files 5/10 State of Emergency 8/10 Bulletproof Diaries 8/10 My Life 6/10 Money 5/10 Cali Sunshine 7/10 Ya Heard 9/10 House of Pain 6/10 Gentlemans Affair 4/10 Let us Live 8/10 Touchdown 4/10 Angel 9/10 Never Can Say Goodbye 9/10 Dope Boys 8/10 Games Pain 8/10 Letter to the King 7/10 Höjdpunkterna: Commons och Ludas verser.
You remind me of school on a Sunday, No class /Pick It Up- Redman
producentlista någon? Ya Heard lär vara århundradets galnaste beat.
!!!
Är det någon som vet vilken låt som spelas i hard liquor medans det snackas? jävligt skön...
låten heter hard liquor, en gammal game låt Min betygsättning blir typ såhär LAX Files 6/10 State of Emergency 4/10 Bulletproof Diaries 9/10 My Life 7/10 Money 5/10 Cali Sunshine 3/10 Ya Heard 8/10 House of Pain 7/10 Gentlemans Affair 6/10 Let us Live 9/10 Touchdown 5/10 Angel 10/10 Never Can Say Goodbye 8/10 Dope Boys 8/10 Games Pain 9/10 Letter to the King 9/10DE Big Dreams 8/10 Camera Phone 8/10 Nice 7/10 Spanglish 10/10
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-09-07 00:43
Buddub låten som spelas i bakgrunden på Hard Liqour heter Hard Liqour =)
Hehe ok, tackar för hjälpen :)
Producent
2008-09-07 19:34
så lite så =)
LAX files 10/10 kanske
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
helvete vad jag är torsk på "angel", chi-town möter l.a i en g-funk symfoni som i min mening står där uppe med klassiker some gin & juice å let me ride, gotta love it
chase the clouds away
blev besviken på LAX, där är ett par bra låtar men naaahhh, släppts fetare album i år, betydligt fetare... t.ex lil wayne carter III & ice cube raw footage äter upp detta släppet,.... enligt mig..
www.markemusik.se www.twitter.com/markemusik http://mekkeriet.blogspot.com
Game's bästa album utan tvekan.
www.myspace.com/melvinjunkyard
Lite inaktuellt kanske, men vad blev försäljningssiffrorna efter första veckan ?