UncleSam P29 : Hahaha Klockren teori.
2pac kidnappades av Disney för att göra snövit gravid med nästa generations naziledare! =)
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
* "Nån som har hört låten 'Never call u bitch again'?...Ta första bokstaven i varje ord och Vips har du fått hasn medelande 'N Cuba' " - Jag antar att du menar raden " I swear I'll never call you bitch again"? Än ne gång slår 'Pacs dyslexi till hårt: "I s I n c y b a, b m". Var ligger Cyba, BM? BM... Baltimore? I och för sig så är .bm toppdomän för Bermuda, men där finns ingen stad som heter Cyba (enligt googlemaps). 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Mabande P31 Förstår vad du menar, dock så använder väl Pac "U" istället för "you" i sina stavelser.
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
Peacerich - Jadå, men vad ska vi då göra med "bm":et? :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Mabande P31 det kanske är ett kryptiskt meddelande till Biggie som också har fejkat sin död! =)
b m = "B iggie m eeting!" = "Biggie, möt mig där!" ? :) 10-4, over...
Precis.... Du knäckte koden.. Fan vad grymt..
Oj vad många punkter.
Fatta så mycket skattepengar den snubben måste betala om han kommer tillbaks. Plus att fejka sin död är ett brott! :P
At the gates of Eternity...
Tears of Liquor EP https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
"- Jag antar att du menar raden " I swear I'll never call you bitch again"? Än ne gång slår 'Pacs dyslexi till hårt: "I s I n c y b a, b m". Var ligger Cyba, BM? BM... Baltimore? I och för sig så är .bm toppdomän för Bermuda, men där finns ingen stad som heter Cyba (enligt googlemaps)." MABANDE ÄR 2PAC!!! Tänk på det lite! Det är 7 bokstäver namnet! Och så kollar vi på dyslexin här och ser att han stavar "en" "ne" (vilket också kan vara ett sätt att ge oss en ledtråd om att spela låtar baklänges!" Men han verkar också läsa fram en ", b m"-avslutning på raden "I swear I'll never call you bitch again"! Dyslexi! Och om ni tänker efter, har någon någonsin sett 2Pac och Mabande samtidigt? Nej! Och titta på namnen, Mabande-Makaveli, väldigt likt, en slump? Skulle inte tro det va?
Död åt Rutinen! Död åt Vardagen!<br>Leve Ögonblicket! Leve Äventyret!
Shit, avslöjad : / 10-4, over...
Men vad fick du BM ifrån? :S
Lova att inte säga till några andra men jag är tupac..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Shit, jag har pratat med Pac på ett internetforum, fan vad coolt
Never call u bitch againdet var ju just det som man skulle ta bokstäverna ifrån bara in hela meningen kanske?
RekFoto
JAOOOO - Glömde citera hela meningen: "I swear I'll never call you bitch again, believe me", så akronymen av det hela blir ju "I s I n c y(/u) b a, b m".REB - Om man ska klippa ut orden som ska bilda den nya meningen så kan man ju få ut ännu mer :) Om man tar första bokstaven från de första 7(!) raderna i vers 2 får man "I n t o C P G" och vad betyder det? I och för sig, eftersom det är vers två måste man gångra radantalet som krävs och då får man "Into CPG May I CIII" vilket ju helt klart är en omskrivning för "In i CPG, första maj 103" eftersom CIII är romerska siffror för just 103 och CPG är Central Peoples Government, d.v.s. Kina. Så han kommer kanske vara i Kina under första maj-demonstrationerna? Kan i och för sig vara så att CPG är från Codices Palatini germanici, som är de tyskspråkiga texterna som finns i Heidelberg och han har lämnat meddelanden där? 10-4, over...
mabande, jajajaja, nu har jag inte låten men kanske är det så att just "call u bitch again" är på nått sätt mer framstående eller liknande vem vet jo den som har låten vilket jag inte har.
RekFoto
Graffare
2008-04-03 16:37
att mabande säger 10-4, over... måste betyda 10 - 4=6 medans over=ett tal över=presidenten sköt tupac?
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Lätt att FBI och sitt Counter Intelligence Program knäppte Pac!"Prevent the rise of a black messiah"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ooh, CoIntelPro var länge sen jag hörde (läste) nån snacka om =) 10-4, over...
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
"I swear I'll never call you bitch again, believe me", så akronymen av det hela blir ju "I s I n c y(/u) b a, b m". Is in cuba, bm = believe me! satan... scary!
you know i spell girl with a B
haha svara på den mabande XD
Tears of Liquor EP https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
Let's go to Cuba!
Är det någon som brukar förkorta "believe me" med "bm"? 10-4, over...
2pac gör uppenbarligen det!! Mabande: Sticker du till Cuba och letar?
Fixar du biljetten? 10-4, over...
Självklart.
SJÄLVUPPFYLLANDE PROFETSIA! 2pac skriver en låt om att han är på Kuba, fejkar sin egen död, lever som Mabande i Sverige och får pågrund av låten får han gratisbiljetter dit! Så det var det som var hela planen, ända från början! Now you know folks!
denna teorin ser ändå aning skum ut... lite väl svårt att de ska va så många sammanträffanden om man säger så... by the ay så va de nån som nämnde varför man inte har lyckats ta bin laden... de kan bero på att de e usa som har skapat han och han e bara en frontfigur för att usa ska ha en anledning att hålla på med sin terrorism
2pac-koden. om man kollar noga i bookleten så ser man att han står och hånglar med maria magdalena också, bukis med jesus, restecpa!
http://www.kommandot.se/wp/
jag har en film, men jag vågar inte säga att han lever...men vem vet?.....
Men vad fan menas med siffran sju da? Hujedamig, stollar. Och varfor bryr man sig om 2pac? Kande du honom? Har du nagon annan relation till honom forutom via medier?
han e min son
jag är hans mamma
um dois...
Tupac bor på en rymdbas på Månen med Elvis, Jim Morrison och alla andra "döda" kändisar. Alla stora kändisar evakueras dit för att överleva den stundande undergången som amerikanska regeringen håller tyst om.
Här är bevis för vad som EGENTLIGEN hände med 2pac, baserat på den ovanstående teorin: Disney gjorden filmen snövit och de SJU dvärgarna. Walt Disney hade nazisympatier. Nazisterna grundade det TREDJE riket, så nästa stora naziledare kommer grunda det FJÄRDE. 3+4=7 Det finns SJU dagar i en vecka. Pac dog en av de dagarna. OCH han föddes en av dem. DET GJORDE HITLER OCKSÅ! Antagligen inte samma dag eller så, men man vet aldrig... Baserat på denna godtyckliga data tror jag vi alla kan hålla med om att 2pac kidnappades av Disney för att göra snövit gravid med nästa generations naziledare! HAHAHAHAHAHAHAHA Btw jag såg 2pac stå brevid han som spelar munspel vid Drottninggatan,jävla duo dom där två.
Meep meep
Tupac är för hiphopen vad elvis presley är för rocken! STENDÖD Det bara är så, alla som sitter och letar efter skumma teorier 24/7 om stackars döda kändisar hittar dom helt säkert, men dom förblir ju lika döda ändå.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
jag gillar päron
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
Makaveli Det kan även tolkas som "Kam I Leva" , OM nu tupac var dyslektiker och kanske hade lite hörelskada efter alla sena nätter med headphones framför mixerbordet så kan det vara "kan ja (I - aj - ja) leva" Galet...! Suck...
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
Jag förstår inte sambandet till siffran 7 ? kan någon förkalra varför den är med i spelet? vad har den för innebörd vad spelar det för roll om det hade varit 5 ist. liknar ju filman number 23 med jim carrey
RekFoto
galet om det mot förmodan skulle visa sig att han lever
SKU - SKU - SKULASON!
Jag har Tupac i min källare... jag tvingar han att göra musik men jag får all kosing! .. samt lite sex
Get Random!
"The "pac is alive" rumor gets a boost when the late rapper can be heard sayig " rest in peace to my muthafucka biggie smalls" on the intro to a previously unreleased track "god bless the dead", which included on his greatest hits collecion. The Notorious B.I.G. of course died in 1997 six months after ´Pac. Turns out, though, that it wasnt divine prophecy or Makavelian chicanery behind the shout-out, Pac was likely referring to his producer Stretch´s late friend Tamar Harris, who also went by the nickname "Biggie Smalls"
www.ninetynineproblemsbutmykicksaintone.blogg.se
vill inte vara den som är den men, forum - musik - hiphop?
RATED R!
massive_ du har rätt vi skippar ordning och reda, känns bättre med totalt mörker och kaos. känns bra när det yngre kliver fram och verkligen kläcker ur sig något helt stenkorkat.
RATED R!