Tror DU på allt de där om Tupac?
Hans 7 dagars teori, är den sann? Att han dog 04:03, (4+3=7), att dagen han blev skjuten avfirades 12 skott varav 5 st träffa han, (12-5=7), i hans video, han släppte 7 album, och han säger i sin låt "Heartz of Men" från 'Book one All eyez on me': I Died and come back, och det var på just tidslaget 3:13 (3+1+3=7), han dog när han var 25 (2+5=7), 7 månader efter hans död släpptes albumet 'All Eyez On Me', i någon låt skulle de låta som pac sköt 6 skott och sen senare i låten avfyras 1 skott till (6+1=7), i videon 'Toss it up' gjorde pac sönder en spegel och de bringar 7 års olycka, i hans film 'Gang Related' med Jim Belushi sitter dom och väntar i polis nummer 7, nummret på tupac's polis bricka har nummer 115 (1+1+5=7), pac's nära vän Yaki Kadafi (medlem i outlawz) dog 61 dagar efter pac (6+1=7), i pac's film med Tim Roth sitter dom på ett café och ber om menyn, där är alla "L" upp och ner vända så dom ser ut som 7:or, I han video 'I wonder if heaven got a ghetto' går pac in på ett hotell och han går in i nummer 7 klockan 4:03, sen sägs det i början av låten: Rukahs in New Mexico, Rukahs baklänges är Shakur. I hans låt från albumet 'R U Still Down' från låten 'Remember me' säger pac: Never will I die. I'll be back at the end of 2:41 mark (2+4+1=7), videon till låten 'I aint mad at cha' släpptes två dagar efter pac dog, och i videon blir han skjuten på en öppen plats utanför en teater (liknande) nästan som han gör på riktigt, i hans låt 'Aint hard 2 find' rappar tupac: I heard a rumor I died. Murdered in cold blood dramalized, pictures of me in my final stage you know mama cried. But that was fiction, some coward got the story twisted, like i no longer existed, mysteriously missing.
Pac kallade sig för Makavelli, han fick de från den 1500-tals författaren Niccolo Machiavelli, där skrev Niccolo om att fejka sin egna död, Makaveli kan flyttas om (bokstäverna) och de kan möjligt bli " I am alive ", det var också mycket debattering om tupac's osläppta låt från (albumet greatest hits 1998) 'God bless the Dead' där tupac säger: Rest in peace to my motherfuckin' Biggie Smalls, thats right boy, it's going on. Right here, thug life, God bless the Dead. Biggie blev dödad 1997 den 9 mars, alltså låter de som att pac levde när biggie dog, i många av pac's låtar säger han att han lever. Stand-up komikern Chris Rock citerar tupac att han i varje ny låt ger oss ledtrådar t.ex om man lyssnar noga i en låt hör man: the nigga in the red shot me dead. han har också rappat om kriget mellan afghanistan o nåt mer om 2004, och säger själv att det var skrivet för länge sen, kändisar som inte var kända när han levde t.ex Eminem och Beanie Sigel nämndes också i den låten. Säg vad ni tror tack!
Tears of Liquor EP https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
men herregud, slump ju.
alla vet ju att klottrare e knarkande monster som knivhugger pensionärer o rånar aschmed nere på hörnet..
är allt detta en slump?
ja, antagligen.
alla vet ju att klottrare e knarkande monster som knivhugger pensionärer o rånar aschmed nere på hörnet..
i vilken låt snackar han om eminem , beans o afghanistan?
möjdligt, jag vet inte, jag blir förvirrad iallafall
RekFoto
"Rukahs" är väl snarare "ruckus", d.v.s. "ett jäkla liv" (fritt översatt). Fast nu när jag tänker efter så är det nog "reckus" som sägs och det baklänges blir ganska exakt vad 7-teorin går ut på ;) Vill man så kan man hitta siffror till allt :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
* "Makaveli kan flyttas om (bokstäverna) och de kan möjligt bli 'I am alive' " - Nja, snarare "I am alve, k"... SHIT! Tupac var en alv!! = O 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
men du fattar :p
...att 2pac var dyslektiker? :) 10-4, over...
eller så är tupac gud, 777.
Dave Chappelles parodi om en tupac låt är sjukt rolig! xD men det känns som att han sjunger om saker som hänt efter hans död, det tycker jag är sjukt .. men jag tror han är död.. btw, blev han inte bränd eller nått? (kremerad)
Get Random!
* "Makaveli kan flyttas om (bokstäverna) och de kan möjligt bli 'I am alive' " - Nja, snarare "I am alve, k"... SHIT! Tupac var en alv!! = O Skönt som fan att folk slår på med galna teorier som faller på att de inte kan stava
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jo han blev kremerad. Men det är ju inte helt säkert om man läser allt detta? Hans begravning blev inställd iaf..
Maaayn P15 är du säker på att han skulle begravas om han kremerades då? ... inte alltid det händer
Get Random!
Sen finns de också en artist vid namn "Black Haze" med en röst som låter som Tupacs och det finns inga bilder på honom, king-phil om du pallar lägg in ett klipp här med black haze
asså om han hade dött 14:00 hade dom sagt att 4 delat med två, eftersom det finns två nollor är lika med 7 -.-
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Black Haze ...
och sen för att visa att detta inte är Tupac..
Get Random!
Sleep is the cousin of death
Black haze var bra på att göra olika röster iaf
skulle inte 2pac komma tillbaka för ett tag sedan enligt 7 day teroin ändå, trodde alla var överbevisade vid det här laget
han är död. vart skulle han gömma sig annars.
RekFoto
Maaayn P15 vart vill du komma? TUPAC IS ALIVE? .. respektera de döda, om du är ett riktigt fan så hedra han istället för att lägga upp "teorier"(om det ens kan klassas som det) om att han lever, och ständigt siffran7 .. blir galen!!!
trött på alla P15 som blir medlem och är trådkåta och måste skapa nya trådar hela tiden...
Get Random!
Jag undrade om folk trodde på teorin, var vill du komma? Respektera min fråga och svara, ja eller nej.
Allt är bara bullshit! ex. Du är 15, (15-8=7) SHIT!!
http://www.herrbitter.blogg.se/
Maaayn P15 vart jag vill komma? jag vill att du ska förstå att han är död och inse att han inte kommer att återuppstå.. varken nu eller om 7 dagar.
Get Random!
vem fan bryr sig om detta allvarligt?
han här på whoa som lovade att äta upp sin hatt eller sko eller något om 2pac kom tillbaka skulle väll bli lite överraskad
Seban - Det där var ju bara en siffra ur luften! Snarare så att han är 15 och Whoa är inne på sitt 8:e år och ...DAMN! Det stämmer ju = O 10-4, over...
Shit! 2pac. 4 symboler, vara tre bokstäver. 4+3=7. Omg.. its a sign.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
2014 pac han kommer 2014....or not.
seriöst...låt pac vila i frid.
what's good for the goose is still good for the gander.
Jag har ingen koll på tupac men WHY THE FUUUCK skulle han ha fejkat sin död, snacka om mycket jobb för ingenting, om han ville försvinna så är det väl bara att dra till uzbekistan eller salomonöarna eller någon annan mobbad plats...
En rotnonchalant kannibalistisk kulturkameleont med omättlig hunger för allt från tahitisk högerprogg till ethiopisk slapstick.
Är 2pac verkligen så överskattad? Inte tänkt på att han och några rappare innan han har fått resten av folket att börja rappa? Tycker pac förtjänar all credd
Läste du vad jag skrev? "Inte tänkt på att han och några rappare innan han" Och dom som var först som blev kända var väl ändå Zulu Nation?
Går att göra såna där ekvationer på allting.
Hangaround
2008-04-02 23:56
Jag tittade lite närmare på fallet 'Mikael Ljungberg' och fann mycket intressanta ting. Siffran sju tycktes återkomma hela tiden och i en artikel med honom pratar han om sin död, bara tre dagar före den intraffade. Mikael Ljungberg föddes den 13 juni 1970, alltså på sjutiotalet. I efternamn finner man en blomma, vilket är Ljung. Och just ljung blommar ut i Juli månad, vilken är den sjunde månaden i vår almanacka. Han don den 17 november 2003. Om det är skottår så är den 17 november den 322:a dagen, 3+2+2=7. Han blev 34 år gammal, 3+4=7. 2000 så tog Ljungberg OS-guld i 97-kilosklassen. Datum och andra siffror blir eller innehåller en sjua då det gäller Mikael. "Klockan 20.30, just när Sportspegeln börjar i Sveriges Television ringer han på tidningsredaktionen GT:s porttelefon. Han vill prata. Han vill att så många reportrar som möjligt, helst också någon kriminalreporter, ska samlas för han har någonting viktigt att berätta.". "Det är folk som är programmerade att döda och många fler kommer att dö. Någon vill ha bort oss från jorden och jag är involverad i det. Jag känner mig förföljd, jagad." säger Mikael i en intervju tre dagar före hans död (http://www.gt.se/1.151439). Det är tydligt att Mikael anordnat ett PR-trick.
Alla var ju så jävla övertygade om att han skulle återuppstå 070707. Inte ett jävla skit hände då, så varför skulle det hända nåt nu? Han är död sen många år tillbaka.
The Dude minds!
Finns sjukt många såna där !
Hangaround
2008-04-03 00:02
070707 så presenterades en nutidslista över världens sju underverk av projektet
New 7 wonders of the world . Om han hade uppstått så hade nog han varit ett av dem.
Maaayn P15 Jag undrade om folk trodde på teorin, var vill du komma? Respektera min fråga och svara, ja eller nej. Själva syftet med ett diskussionsforum är att diskutera, om du inte är beredd på att folk har en annan uppfattning än vad du har, kanske tom tycker att din uppfattning är löjlig och infantil, sluta skapa trådar. Såna här teorier dyker upp kring alla stora artister och 2pac var en stor artist, din är dock så full av hål och önsketänkande att det blir lite skrattretande. I princip alla referenser till sin egen död och fixeringen sin dödlighet började på "Me against the world" plattan, vad hände innan den skivan gavs ut? Jo han blev nästan rånmördad, snubben genomgick ett trauma som han aldrig riktigt kom över. Släng sedan in Death Row Records och 2pac andra stora fixering, att vara äkta, och du har ett recept på undergång. Han hade kunnat bli vad som helst, en stor författare, en politiker, hyffsad skådespelare, en ännu större artist. Hans bakgrund var inte så bråkig som han utmålade den att vara i sina texter. Lite off-topic här mot slutet där men men, ta det för vad det är...
Word Fredrik!
my name is xelly smelly
å så fjantigt... säg nr 13.. klåt nån fjant sitta å tänka.. å han kommer på lika mk teorier
någon som har hört låten Niggaz done changed ??Iaf så säger han i låten "I've been shoot and murded, cant tell you how it happend word for word, but best belive some niggaz gon get what they deserve" FETT SKUMT....Sen hadde juh pac en moster som var värsta black panter'n som lyckades rymma från ett säkerhets fängelse, hon ska tydligen befinna sig på cuba idag....Nån som har hört låten "Never call u bitch again"?...Ta första bokstaven i varje ord och Vips har du fått hasn medelande "N Cuba" (me sin moster)...Det var någon som frågade "varför skulle pac fejka sin död för" Öhhhh kanske för att snubben hadde fett me fiender speccielt från new york som vill hämnas king tuts död (ökänd gangster som låg bakom skjutnigen i new york)...För er som inte vet så dog king tut i ett bakhåll som tupacs kollegor låg bakom.....50 cent snackar om det i låten "many men"...pac fick väl iden om att fejka sin död när han märkte hur pass tung suge knight var och med sina konktakter inom l.a.p.d......Ni som har sett bigge and tupac fattar vad jag menar...... jag säger så här, if it smells like a duck, walks like a duck,BEST BELIVE ITS A DUCK !!!
Are u mad cuz u can do that ?
hur gammal är han idag då?isf
RekFoto
fragan ar hur ni orkar lasa nar snubben inte delat upp en san dar lang text..
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Här är bevis för vad som EGENTLIGEN hände med 2pac, baserat på den ovanstående teorin: Disney gjorden filmen snövit och de SJU dvärgarna. Walt Disney hade nazisympatier. Nazisterna grundade det TREDJE riket, så nästa stora naziledare kommer grunda det FJÄRDE. 3+4=7 Det finns SJU dagar i en vecka. Pac dog en av de dagarna. OCH han föddes en av dem. DET GJORDE HITLER OCKSÅ! Antagligen inte samma dag eller så, men man vet aldrig... Baserat på denna godtyckliga data tror jag vi alla kan hålla med om att 2pac kidnappades av Disney för att göra snövit gravid med nästa generations naziledare!
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.