Sommarlåtar!
Till att börja med vill jag säga att ja, jag har sökt i forumen och vet att det finns gamla trådar med samma ämne. Jag vill inte uppa trådar som har mer än ett år på nacken därför gör jag en ny. Här ska vi alltså tipsa varandra om de skönaste sommarlåtarna, så vi alla kan sätta på oss hörlurarna/pumpa högtalarna till bristningsgränsen och drömma oss några månader framåt. Vilken låt är skönast med en bärsa i parken? Har du någon favorit till solnedgången på stranden? Eller kanske en måste-låt när man glider i bilen en varm sommarnatt? Drop 'em here! Här är två av mina personliga favoriter: T.I - Bankhead Ice Cube - Today was a good day Så, nu fixar vi lite sommarkänsla i kalla februari!
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
DJ Quik - Summer Breeze Reflection Eternal - The Blast Common feat Vinia Mojica - The sun god Men det är ju hädelse att spela dom på vintern!! räcker iochförsig att höra introt på dom för att få rysningar och tankarna på värme :)
Men lika glad är jag för det!
Hela Beatnuts - take it or squeeze it skivan!
nappy roots - blowin trees
Survival of the fitest only the strong survive.
Likwit Junkies (Babu & Defari) - Salute
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
summer vibes in motion fööör fan, Göteborg!
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Az - what cha day about
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Atmosphere - Sunshine
Dead Prez - Happiness (!!!)
ch
Snälla grabbar den bästa sommarlåtan i alla kategorier är lätt Will Smith ft. Jazzy Jeff - Summertime.
your heart pump project kool-aid
Chronic 2001 är ju den ultimata sommarskivan fortfarnade..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jay-Z - Allure - ruskigt sköön Black Eyed Peas Feat. Esthero - Keep It Movin' Scarface - On My Block 2Pac - Smoke Weed All Day Mos Def - Travellin' Man (DJ Honda) - helt underbar Souls of Mischief - Cab fare - skönaste sommarlåten LÄTT Nas - Nastradamus - kan tänka mig är skön att glida med i bilen :)
bränt barn har många namn
Aah, sköna låtar ni droppar. Och hur kunde jag glömma Mos Def - Travellin'? Wellie, tack ska du ha. Det är sommarlåtarnas sommarlåt.. Keep 'em comin' !
åh sen en rktgit grym e ju såklart "I rather be ya N.I.G.G.A." fy fan vad man längtar till sommarn när man hör den
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Twista - Sunshine
"Its a struggle, but a beautiful struggle....." // Talib Kweli
U-N-I - Beatiful day, finns på min sida
Souls Of Mischeif - 93 til Infinity är den ultimata sommarlåten för min del. Lyssna på den när man är bäng o sippar på en bärs på något berg i solskenet, finns fan inget bättre. Annars är Mos Def - Sunshine ganska sommrig också
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!
Nu börjar det närma sig, så jag uppar den här gamla saten. Droppa!
Nas- Doo Rags Nas- Memory lane(sittin' in da park)
En spontantlista på låtar som passar årstiden: Geto Boys - Damn It Feels Good To Be A Gangsta The Roots - Rising Up O.C. - Born 2 Live Lupe Fiasco feat. Young Jeezy & T.I. - Superstar (Remix) Young Jeezy - I Luv It Young Jeezy - Freestyle (från Trap Or Die-mixtapet) Capone N Noreaga - Invincible Pete Rock & CL Smooth - Take You There Biggie - Juicy (Pete Rock Remix) Cam'Ron - Sports, Drugs and Entertainment Mobb Deep - Win Or Lose Big Jaz & Jay-Z - Foundation AZ - Feel For You Masta Ace feat. Big Noyd - Do It Man Infamous Mobb - Mobb Niggas Clipse - Trill Clipse - Gangsta Lean eMC - Leak It Out Eric B & Rakim - I Know You Got Soul Jurassic 5 - A Day At The Races 50 Cent feat Nas - Fuck You Ice Cube feat. Nas & Scarface - Gangsta Rap Made Me Do It (Remix) Ras Kass - Anything Goes Sean Price - Hearin' Aid Talib Kweli feat. UGK - Country Cousins
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
Redaktionen
2008-04-25 21:48
Vår/sommar 2008 såhär långt, kan slänga in ett par låtar från 2008: The Game - Nigga With An Attitude Looptroop Rockers - Rome Looptroop Rockers - Stains EMC - Winds of Change Lil Murda & Hi-C - Hustle 24/7 2 ways Lil Murde & Hi-C - This is where we come from Prodigy - Young Veterans Ya Boy - 100 bars of Death Jim Jones & The Game - G gone brazy sen kan man alltid slänga på afasi & filtens platta till ölen i solen!
niggaz want me to rhyme? $3,99!
Nåt som jag får i skallen direkt är: Warren G - Summertime in LBC
Lyssna på refrängen och säg mig att det inte va hett bidrag!
Pharcyde - Passing me by
I want to name my kids after people I hate, so I can beat them - and feel good about it.
Souls of Mischief - Cab Fare A Tribe Called Quest - Award Tour Souls of Mischief - 93 'til Infinity MF DOOM - Hoe Cakes Lords of the underground - Chief Rocka ATCQ - Luck of Lucien, allt med atcq fan..
ludacris - blueberry yum yum !!
Pete rock & cl smooth - take you there ser jag som den ultimala sommar låten
DJ Quik - Something 4 The Mood Tony Toni Tone - Let's Get Down The Roots - What They Do Ice Cube - You Know How We Do It Snoop Dogg & Trey Dee - 21 Jump Street The Dove Shack - Summertime In The LBC Bone Thugs-N-Harmony - Weed Man Jay-Z & R. Kelly - Feelin' You In Stereo Foesum - Lil' Somethin' Somethin' Twinz - Eastside L.B. Devin the Dude - Do What You Wanna Do Tha Dogg Pound - I Don't Like To Dream About Getting Paid Warren G - So Many Ways
Mange Schmidt - Glassigt :P
You like the smell of males on your mattress!
Dead prez - Happiness Twista - sunshine Lil flip - sun dont shine d första ja kom o tänka på...
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
Skribent
2008-04-27 13:11
Damu Ridas - Damu Ride Bone Thugs N Harmony - 1st Of Tha Month
hi tek - music for life redman - d.o.g.s
geto boys - bring it on (chopped n screwed)
fortsättning följer...
Adam tensta - Before you know it Adam tensta - Im sayin Cunninlynguists - Mexico Cunninlynuists - Wonderful petter feat organism 12, afasi & snook - eller remix Afasi & filthy - sol på våran sida Afasi & filthy - fredag hela månan Afasi & filthy - livet är underbart looptroop rockers - puzzle looptroop - rainbow faces sweatshop union - i've been down the game feat 50 cent - hate it or love it Beatnuts feat. fatman scoop - Let's Git Doe Atmosphere - sunshine Fjärde världen - för alltid petter - saker och ting Zion I - bird's eye view Timbuktu - känn pepp timbuktu - vi drar till malmö Timbuktu - ta det lugnt ibland snook - inga problem Snook - Kommer ifrån