http://www.myspace.com/deadlykanha
Haha! Se hur det här kommer bli då!
Haha...jag hoppas verkligen 50 cent svarar på det där.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Är det Killah Priest och vad säger han?
Fett, hoppas både soulja boy och 50 svarar på det
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
Classic GZA.. this guy wilds out ranting a concerts.. WHAT YOU KNOW ABOUT WATER NIGGA? såg den videon för några dagar sen. nån som hade länkat den i sin pres, och nu hittar jag den inte. länka den som vet URLen till den videon! känns ganska relevant ändå. tror inte 50 kommer bry sig om att svara, han vet ju att han inte har en chans. men jag vill ha WU BEEF så det blir en FET posse cut som förstör 50s popkarriär en gång för alla!!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Haha, gotta love the Genius.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
självklart kommer 50 cent att svara på det, något annat finns inte. han har redan bråkat med bra mycket farligare (och då snackar jag givetvis på micken kids,) snubbar än medelmåttorna i wu tang.
haha vilka da? och hur gick det?
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Jo, för GZA är ju verkligen en medelmåttig textförfattare.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
medelmåttorna i wu tang. HAHAHAHA Ghostface är kanske topp 10 mc någonsin. och GZA är lätt topp 10 textförfattare. RZA är ostress topp 5 producers. vad snackar du om pojk?
haha ja absolut, 50 cent vet mkt väl att han inte har ens 10% samma talang som nas, gza, jay-z och andra som han har gått emot. det är bara desperata försök att sälja mer skivor som han själv säger (ang. "piggy bank" - tanken var att rapparna han dissa skulle svara tillbaka så att 50 fick uppmärksamhet och ännu mer folk skulle börja köpa hans skivor). personligen tror jag 50 kommer få det svårt att sälja platina av sitt nästa album.
Keep CD alive
libertas: det roligaste är att han använder det i en mening där han försöker framhäva 50 cents talang.
Keep CD alive
Det där är bara plattityder.
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
insdel: Nu är jag inte ens Wu-stan som resten av whoa men att säga att klanen är medelmåttor är bara självbedrägeri.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
hahaha helt rätt av gza
Västkust Rockerz
Haha, skulle vilja höra Soulja Boy cranka till ett svara.
your heart pump project kool-aid
Soulja Boy battla Wu? e du helt från vettet,de hade ju vart som att försöka räjsa mot en Ferrari med en gocart
----------------------------------------------------------------------------
en gammal sliten ferrari från 1823 utan bensin och som för lngesedan har haft sin finaste dagar! ja Wu tang va bra!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du menar gza? och nej 50 kommer inte äta någon förutom o gräva sin egen grav om han vågar mäta sina LYRICST-krafter mot the genius
ja menade inte lyricst delen.. menar bokstavligen .... äta....
går inte att se längre.
SKU - SKU - SKULASON!
method man "yeah, and i was serius when i said that wu tang clan aint nuttin to fuck wit"
jag skäms
----------------------------------------------------------------------------
Graffare
2007-12-11 10:28
men skärp er, fiddy cent eller crank dat bitch boy har ingen chans mot the wu "im on some wutang shit, so protect your fuckin neck ni66as"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Patetiska vissa e här. GZA må vara en av dom bästa när det kommer till lyrics. Ni läser alldeles för mycket in i detta, varken 50 eller GZA kommer släppa några disssånger. Kanske blir några ord i några intervjuer sen blir det inte mer. titta på Tony Yayo/Ghostface Killah
"I'll break it down for you now, baby it's simple If you be a nympho, I'll be a nympho" - 50 cent NOW THATS "TALENT" !!!
southernconnect ja menade inte lyricst delen.. menar bokstavligen .... äta.... Ne du mena inte bokstavligen
Fresh2Death P1 en gammal sliten ferrari från 1823 utan bensin och som för lngesedan har haft sin finaste dagar! ja Wu tang va bra! Fanns inga ferraris 1823, bara åsnor utan tidsuppfattning som klarade av tidsresor till 2000-talet.. ;)
Det enda jag tycker e lite taskigt e mot tönten soulja boy, ja menar, han har säkert växt upp med Wu-tang som alla andra, så blir han dissad, samma sak med Laffy Taffy grabbarna, Ghost fastnade på dom ett bra tag. hehe
Wu e bara bittra för att "they shit aint sellin"
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
T2dafuckin P61 samtidigt verkar dom ha fett stort stöd runtomkring världen.. som method man sa, vart vi än går i världen hittar vi trogna fans som älskar vår musik o vår rörelse, det kan inte rapparna idag som "säljer" göra...
Det tvivlar jag inte på men dessa uttalanden tyder på bitterhet... 50 säljer en massa o han har säkert en massa trogna fans runt om i världen..
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
ojj vilken stor människa han verkar vara då.. okej alla vet att solja boy suger .. men han r en pojke som inte har nått med beef game att göra.. ojj va stor han ser ut när han går ut o säger fuck solja boy... sen tror jag att gza kan snakka hur mkt han vill om 50 cent.. och det kommer inte få alla som redan gillar 50cent att inte köpa skivan..
Digg this!
asså seriöst förstår mig inte på människor som avgudar 50 cent och g-unit, jag diggade inte killen från början. Han är inte så duktig som alla ni tror, hans lyrics är okej, men om man jämför hans lyrics med andra NY rappare så är han otroligt wack. Dom flestar som gillar fiddy o hans gay unit är folk som bara lyssnar på beatet & reffen. Resten bryr dom sig inte om. Plus så har fiddy alldeles för många gimmics och drar alldeles för många publicitets stunts. Killen har ingen talang egentligen han vet bara hur man skapar någonting utav ingenting, han vet vad som säljer nothing more. Dude is a buisnessman not a damn rapper! GZA vill inte beefa med fiddy lr crank dat bitch boy, han vill ba yttra sina åsikter på dagens mainstream hiphop. Ofta the genius ska utmana soulja boy? Självklar slakt där ju, samma sak med fiddy plus så tror jag inte att fiddy är dum nog att ge sig på legender.
Han har ju redan vart där en gång, how to rob, men då fick han pisk av ghost. he eh.
Han har ju redan vart där en gång, how to rob, men då fick han pisk av ghost. he eh. På vilket sätt fick han pisk?
Jag skulle tro att det kan bli en stor beef av detta ifall det nu skulle bli något alls. Jag menar, 50 är har inte direkt den bästa lyriken,envis som fan men dock har han många bra rappare på sin sida ifall han nu använder dom i dissen. Och Wu är bättre på lyrik och vad jag tycker så har dom även bättre beats, dessutom har dom inte sålt så bra va jag vet om vilket kanske gör att detta är deras gyllene tillfälle att komma tillbaka. Inte för att beefen skulle bevisa något egentligen, för även om 50 skulle förlora så har jag en känsla av att han fortfarande på nåt jävla vänster skulle fortsätta sälja plattor. Och Wu Tang skulle bara få cred för att dom tog ner 50 och få några fler plattor sålda. Vet inte ens varför jag yttra de mig om detta men nu gjorde jag det iaf.
broder_d: rykten säger att ghost slängde ner 50 för en trappa eller nått. tveksamt dock..
Keep CD alive
T2dafuckin P61 visst verkar det bittert..
men snubben e full.. ibland kan man ta i lite när man e berusad
claaa7 P2 killa Sin ska ha hotat och rånat 50.
åh fan va fett triumph kickar igång i slutet..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Same-old: DET känner jag till:)
Båda rykten är ytterst osanna
T2dafuckin P61 wutang is the realness o ni som inte fattar det vet inte va allt handlar om do your homework
yeah i said it!
Det har jag inte sagt något om..
Men jag ska göra min läxa o komma tillbaka med ett bra svar..
Förresten, i vilken bok står det att Wu-tang e da realness?? Eller det va bara du som tyckte det när du köpte din första Wu-skiva (typ The Prequel)
Gza kan lära sig ett och annat av 50 när det kommer till att skriva hooks om inte annat.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
50 Cent kanske ska lära sig hur man gör klassiska albums? 50 Cent kanske ska lära sig skriva texter? 50 cent kanske ska lära sig att ha kläderna på? OSV OSV.
självklart kommer 50 cent att svara på det, något annat finns inte. han har redan bråkat med bra mycket farligare (och då snackar jag givetvis på micken kids,) snubbar än medelmåttorna i wu tang. Okej, nämn en rappare som är "mycket farligare på micken än medelmåttorna i wu tang" som 50 har bråkat med?
8 diagrams!