till att börja med så vet jag inte hur jag ska säga det så jag börjar bara å flumma. Jag lyssnar inte på någon artist för att många lyssnar på dem. Jag lyssnar på det jag tycker är bra. Så jag ser det så tycker jag att de flesta folk (specielt på whoa) typ läser på vad som är bra och inte går något på egna åsikter eller känslor. Och lättast är ju att prisa wu tang, mos def, krs one, gangstarr osv. för dom har hela sin kariär bakom sig. Och kommer troligen aldrig göra något stort igen! Och till exemple soulja boi, killen är ingen nas. men det är inte vad jag vill ha. Och det är en till sak jag till är jävligt fjantigt med hiphop. hela skiten uppstog ifrån att man små pratade enkla rim till enkla loopade breaks för att få folk att dansa... hmm.. är det inte precis vad soulja boi gör? Så vad är äkra hiphop? jag vet inte om jag sa något vettigt. och jag förväntar mig inte att någon ska hålla med mig eller säga något coolt wöörd till mig. men tänk på det nästa gång du har ett skönt break å någon ny rappare du är sugen på att hata på!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.