I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Cam'ron hade rätt, Jay-Z är en riktig Swagger Jacker

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-11-02 16:48
De som uppfattar det som stöld har helt enkelt inte förstått sammanhanget eller är okunniga.

tack. det känns som att vissa blir sura över sin egen ignorans och vill ta ut det på omvärlden genom att kalla jay-z för tjuv. tror inte att vissa fattar hur vanligt det är att rappare har med någon välkänd rad som någon annan lagt i sin låt...anledningen till att man kan göra det är att vem som helst med en liten bit vett och kunskap fattar att det inte är ett försök att få raden att framstå som något man själv har skrivit.

2007-11-02 16:58
"im not a biter im a wrighter for me myself and others/ if i say a biggie rhyme im only biging up my brotha"(om jag inte minns fel)

drog han i nån låt om jag inte minns fel
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "

2007-11-02 17:01
Jay-Z styr marknaden. Ni kan sätta er.

2007-11-03 00:10
Skrev ett jävla inlägg sen kom jag på att det är ingen som kommer ändra sin åsikt ändå för folk som startar och bryr sig om sånna här trådar är ju lite ignoranta.. så det får bli såhär istället bara..

"ohh - you not feelin me?
Fine; it cost you nothin - pay me no mind
Look, I'm on my grind cousin, ain't got time for frontin
Sensitive thugs, y'all all need hugs
Damn though mans I'm just tryin do me
If the record's two mill' I'm just tryin move three
Get a couple of chicks, get 'em to try to do E
Hopefully they'll menage before I reach my garage"

Killen är grym i min åsikt. Om du tycker olika så fine. Finns inget någon kan göra åt den saken..