Lil Keke - Loved By Few Hated By Many Archie Lee - Hollyhood C-Bo - Westcoast Rydaz Volume 3 (Mixtape) Z-Ro - Vision(CD/DVD) The Regime And Screwed Up Click - Kush And Slabz(Mixtape) Dru Down - Chronicle Of A Pimp THATS IT!
The Young Phenomenon...
Pharoahe Monch - Desire Talib Kweli - Eardum Termanology - hood politics Papoose - Nacirema dream Saigon - Greatest story never told
Common - ? Black Milk, Sean Price, Guilty Simpson - ? Cormega - The Inevitable
Men lika glad är jag för det!
Producent
2007-05-09 19:43
Ah, hur kunde jag glömma Cormegas skiva?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Alltså jag har nog aldrig sett fram emot så många album som nu...
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."
D12 - The Ambition
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ellerhur, det kommer sjukt mycket spännande i år!
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Blue Ragg "Bangin Since Da 80s" och även nya Doomsday Productions och Eklypss solo, alla på Cin Sity Records (Las Vegas), fett länge sedan dom släppte ngt, men dom är tysta, det betyder alltid att dom jobbar fett på material
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Raekwon - Only Built For Cuban Linx 2 Wu-tang Clan - 8 Diagrams
http://www.myspace.com/deadlykanha
mayornas: Du kommer alltid med tre grejer man aldrig hört talas om och jag orkar aldrig kolla upp om grejerna verkligen finns eller om du bara sittter och skriver det första du kan komma på, haha... Men mad props för att du har sån bred koll, det är imponerande.
The Carter III och I CANT FEEL MY FACE!!!!!!!
Reakwon - Cuban linx 2 Cormega - The Inevitable Big L - Real Legends Never Die
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
CUUUUUUUUUURTIS
Yáll pussys shotin up cars n SHIT , shot em in da mouth see how many bars he SPIT - young buck
tonytornado P2 carter 3 är redan ute vad jag vet,,, kanske är ett mixtape!
The Young Phenomenon...
Vem är det som ska släppa I Can't Feel My Face?
Lil Wayne och Juelz Santana
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Aight. Man får inte glömma Killah Priest's The Offering heller!
Skribent
2007-05-10 20:59
1. Waajeed & Bling47 Group - The War LP 2. J Dilla - Jay Love Japan 3. Kev Brown - Random Joints 4. Large Professor - Beatz Volume 2 5. Baatin - Titus Chapter 10 Verse 13 6. Pharoahe Monch - Desire 7. Q-Tip - Relive The Moment 8. Common - Finding Forever 9. Talib Kweli - Eardrum 10. Aesop Rock - None Shall Pass
beatheartsblog.com - freshness!
Ska inte Jaylib 2 släppas nån gång? Och det MCA-dilla albumet. Champion sound deluxe edition kommer också bli najs.
nya common och nya little brother
skriv kort, helst inte alls
Raekwon - Only Built 4 Cuban Linx 2 Wu-Tang Clan - 8 Diagrams
Soul_Survivor_II ha ha tack för props, säger desamma om dig ang kunskaper, men alla mina titlar är sanna och bra musik, vet ej riktigt om du skulle digga allt, mycket är rätt gangster med ändå vuxet så att säga, jag är bred i min smak helt klart, alltid vart, vi har haft turen i gbg att få tag på det mesta hm, ser även fram emot ev post mortem Soulja Slim releaser, hoppas mamma hans släpper det snart
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
FINDING FOREVER
Street's disciple, I rock beats that's mega trifle
finding forever, camp lo's nya, percee p, raekwon (som aldrig kommer), kanske wu-tang...jag bestämmer mig när jag hör första låten därifrån.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Ca$his - County Hound Three 6 Mafia - The Last 2 Walk Dr. Dre - Detox Chamillionaire - The Ultimate Victory T.I. - T.I. vs T.I.P.
x-con P7 carter III kommer i slutet av detta året det du har är ett mixtape eller advanced som nån cool kille slängt ihop och lurat skjortan av dig
Word2yaMova P22 Jaylib 2 vore nice, men Madlib säger att det bara blev 10-12 låtar färdiga som var tänkta till albumet, lär dock finnas betydligt mer inspelat. Dillas MCA-album lär droppas, Stones Throw retar en som fan i en "Dilla intervju". Tror inte att det droppas 07 dock. Sen känns Champion Sound Deluxe aningen abstrakt då de flesta remixer redan finns i andra Stones Throw samlingar, blir dock ett köp av det ändå. Annars ser jag framemot YNQ albumet, ska vara det sista säger dom. Percee P - Perseverance är en starkt favorit inför årets släpp, kommer bli ett galet album. Madlib shit & P kan inte bli fel. Guilty Simpsons album som är Dilla-producerat är också något jag verkligen ser framemot. Guiltys kaxiga rhymes och sunkiga flow tillsammans med Dillas råabeats har vi alla hört förut. Men ett helt album!? Thats some crazy shit.
Keep crushin'!
Immortal Technique - the middle passage Papoose - nacirema dream Saigon's skiva
http://www.kalvinhiphop.com
Ja Guilty Simpsons lär bli crazy.
nya madvillain nya cannibal ox ghost och doom skivan
The Autopsy of Curtis Young is due
Ill Mill och Spoon aka SMS/South Man Syndicate hälsar att dom diggar Sverige och vill ha mer folk som lyssnar och köper deras musik så ta och stöd lite bra U.K. hip hop genom att lyssna och köp alla deras releaser här:
www.vigorousproductions.co.uk www.myspace.com/illmillsms SW16 har swagger!!!
"Amerikkkan Black Man" ska tydligen Freddie Foxxx-skivan heta...