mobb deep- shook ones sugarhill gang - rappers delight
i used to love her respiration 93 til infinity i aint mad at cha komme rjag ihag
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är ju omöjligt att säga. Varierar från dag till dag ju.
8 diagrams!
Fan va grymmt att Bögskallen sa Atmosphere - Always comming back home to you inte den bästa men bra skön låt asså!!!
witty unpredictible talent and natural gang
Producent
2007-04-09 21:42
Styles P. feat. Pharoahe Monch-My Life
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Hrmmm.... Kör nog med:Pete Rock & C.L Smooth - T.R.O.Y.The Genius/GZA - Cold World.Gangstarr - Mass Appeal.
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Nas - N.Y State of Mind / Represent Rakim - Follow the leader Mobb - Survival of the fittest, Shoook Ones
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
Längesen jag tänkte på Cold World, den ska blastas ikväll!
Tupac - Pain (Above the rim soundtrack)
-- Eazy duz it.
Bone Thugs N Harmony - Clog up yo mind
Tutilooooo
de finns många men ja säger väl mobb deep shook ones part 2
Kom igen nu langa tips mayores! Som någon sa, det varierar ju från dag till dag, ja det gör det, men skriv då den som faller dig i smaken just idag.
Geto boys - G code Seriöst den låten blir aldrig dålig, Så jävla skööön
farligt jo ja vet, men vad fan är inte det, när du kan bli platt imorgon av en chafför som inte ser.
Redaktionen
2007-04-20 01:41
i was born in the g-code, invented in my blood.
niggaz want me to rhyme? $3,99!
slowmoe Hahahaha! ;P
Beat the odds like an abusive freak show owner
Souls of mischief - 93 til infinity så jävla bra låt
Kom igen nu langa tips mayores! Som någon sa, det varierar ju från dag till dag, ja det gör det, men skriv då den som faller dig i smaken just idag. Aight, men då säger jag GZA & Ras Kass med Lyrical Swords bara för jag hörde den nyss och inte kommer på något bättre. Håll till godo!
8 diagrams!
Bun B- Get throwed (Feat. pimp C, Z-ro Jay-Z)
LEGALISERA CANNABIS
så jävla svårt men en bra låt bigge - big poppa
Big L - Put it on Biggie Smalls - Juicy Eminem - Rock Bottom
Cypress Hill - Throw your set in the air N.W.A. - Straight outta compton Method Man - Release yo' delf (prodigyremixen) kan inte välja
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Common : I used to love H.E.R Med videon till blir det ännu mer ultimat.
Frayser Boy - Young Niggaz Three 6 Mafia - Try To Run Juicy J - Dick Suckin' Hoez Crime Mobb - Nuk if you Buck
Madd Maxxx - Trapped in paradise, enligt mig.. Ingen annan låt som jag lyssnat på så mycket som den.
Kool G Rap - Ill street blues Några bubblare: Eric B & Rakim - Lyrics of fury Big L - Lifestylez ov da poor and dangerous Nas - NY state of mind
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man
bone thugs N harmony-change the world =) felstav säkert men den e sjukt bra
SunShine Reggae!.
Pete Rock & Cl Smooth - T.R.O.Y Killah Priest - B.I.B.L.E just nu är det dom. Om en månad kommer det säkert vara Nas - The world is yours och 2pac - temptations. Det varierar, omöjligt att säga.
Klassiska låtar som: Wu-tang Clan - Protect ya neck Nas - Affirmative action Raekwon - Ice Cream Method Man - Bring The Pain
http://www.myspace.com/deadlykanha
Vet inte varför jag skriver det men Eric B and Rakim - Paid in Full Tycker den låten kapslar in varför jag älskar hiphop! Tidlös klassiker! Har den dock inte ens skivan, illa! PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
Holdin it down - Big mofuckin L
Stain P19 B.I.B.L.E. (Basic Instructions Before Leaving Earth)... Killah Priest??.... det är väl gza som gjort den... sista spåret på Liquid swords plattan..... eller har killah priest också gjort en låt med samma titel? jaja... peace
Elekwent P26 B.I.B.L.E är Killah Priests låt, den var med i GZA's album Liquid Swords. Gza har inget me låten o göra, förutom att han promotar Killah priest.
http://www.myspace.com/deadlykanha
åh fan.... man lär sig nåt nytt varje dag.... nu har jag lyssnat på den o visst fan är det killah priest som rappar.... konstigt att jag inte lagt märke till det på 11 år.... my bad!
där förlorade jag 100 hiphop poäng :)
Elekwent: hehe, det är inte lätt... Same-Old hann före, så jag behöver inte förklara. :)
Producent
2007-04-22 12:32
AZ-Mo Money, Mo Murder
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
...att ingen har nämnt planet rock, officiellt den bästa låten.
Trots att det finns så sjukligt många bra låtar så kan jag faktiskt välja en utan minsta tvekan: Notorious BIG - Juicy
The Supafreidns - Vowel Movement raaaaakt av!
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
Bubblare: The Third - That Super Soul Shit. Basement Khemist - Correct Technique. YZ - Masterplan.
YZ - Masterplan Mmm, kul val! PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
soulable P22 Sjukt bra låt ju!
Producent
2007-04-23 01:01
Mobb Deep-Back At You
realistic Man tackar, kul att folk läser vad som skrivs.
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man
Wu-Tang Clan: Da Mystery Of Chessboxin' Om inte annat för alla fina minnen jag har till den låten. Annars brukar jag hålla RZA & GZA: Third World från Soul Assassins som en av de absolut bästa låtarna, ever.
"Dekker var en notorisk mytoman som berättade en massa lögner om sin sociala bakgrund och sin utbildning."
portishead har med en massa bra låtar