Nej för fan! jag vill byta ut Scarface emot Sway haha! bara så ni vet!
Västkust Rockerz
På tal om sway, vart går hans platta att köpa?
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
Rap.
AZ
Nas
Cormega
Saigon
Prod.
RZA
Ref.
Bilal
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -
Skulle man skämmas för att vara Arsenalfan efter den matchen? Dom spelade ju skitbra. Alla lag förlorar ibland, den här gången var det ren otur. Absolut inget att skämmas för!
Medlem 1 - Afroman Medlem 2 - Shyne Medlem 3 - Cage Medlem 4 - Mr Eon Producent - DJ Might Mi;Alchemist Reff - Jaheim
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
hmm b.g juvenile turk lil wayne producent: mannie fresh dom skulle kunna kalla sig för typ "hot boys" eller något sånt. hade varit grymt.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Medlem 1 - LIL WAYNE Medlem 2 - T.I Medlem 3 - TRAE Medlem 4 - YOUNG DRO Producent - COOL & DRE Reffräng - DEVIN THE DUDE & ANDRE 3000
och vem fan är du?
Nas Saigon Termanology Cormega Producent: DJ Premier Ref: Jag vettefan, Jaheim kanske
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Saigon Cormega Raekwon Styles P Beat: Alchemist Ref: Scratchrefräng av någon
PS. Your cunt is in the sink
Nas
Jay-Z
Talib Kweli
Mos Def
Prod: Just Blaze & Kanye West
Sång: Chrisette Michel
Roc Nation Invasion! 19/7 - 2008
4 mcs papoose krs one prodigy rakim prod dj premier sång hon från the fugees typ
svenska dream team Organimen Promoe pst/q Ken ring prod dj large sångare chords
Engelskspråkigt 1. Necro 2. Jeru The Damaja 3. The Method Man 4. Promoe Prod: Dr.Dre Reff: ChordsSvenskspråkigt 1. Organism 12 2. Afasi 3. Seron 4. Leo (5. Pst/Q) Prod: Filthy och DJ Large, eller en av dem - valfri. Reff: Chords
I tego arcana dei!
Producent: Marley Marl Rappare: Big Daddy Kane Lord Finesse Kool G Rap Percee P Refräng: Nope ingen sångare här
1. Slug 2. Sage Francis 3. Black Thoughts 4. DJ Premier BOOM
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
Svenskt Producent: Khilen Afasi Timbuktu Mackisch
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
kör två jag me:) Young Buck 2Pac Styles P Z-Ro Refr: Cobe prod: Mr Porter The Game Lil' Wayne Jay Rock Rick Ross refr: Krayzie Bone prod: Cool & Dre
Rappare: Royce Da 5'9", Mos Def, Young Buck, Ras Kass Reff: Damian Marley Producent: Alchemist Skulle vara soft med en låt som handlade om vad dem alla kämpade för, vad som får dem att fortsätta köra liksom. Fast iofs så är Young Buck en liten bit under dem andra när det gäller lyriken.
Lyricist
2008-03-31 19:30
1. Nas 2. Krs One 3. Devin the Dude 4. Method Man Ref Nate Dogg Prod oh det va svår, premier med marly marl kanske?
sen skulle jag nästan vilja droppa rappare nummer 5 också, Talib Kweli ^^ han kan vara secret guest haha
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Vers Ett: Shyne och Game Refräng: Junior Reid Vers Två: Twista Refräng: Junior Reid Vers Tre: Papoose och Shyne Producent: Hi tek
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare: Nas Lil Wayne Talib Kweli Lupe FiascoProducent: Kanye WestRefräng: John Legend
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Får väl lista ett svenskt dreamteam också, precis som alla anda:)Rappare: Afasi Henok Promoe Adam TenstaRefräng: ChordsProducent: Filthy eller Dj Large
En söt hade väl varit dennaMC's Kool G Rap Charli 2na Del Tha Funkee Homosapien One Be LoProducer Pete RockReff Lauryn Hill Eller denna,MC's Kool G Rap Percee P Del Tha Funkee Homosapien CanibusProducer Stoupe The Enemy Of Mankind med cuts som reff Nu det är tajta dreamteams=)
MC´s Sean Price AZ Supreme TermanologyProd DJ Premiere ....med nå heeelt jävla galna cuts bara...thats it.
Mcs Skee Lo Chris Kelly aka Mack Daddy (Kriss Kross) Big Bank Hank Afroman Ref: Eamon Titel: One hit wonderchildren; Return of the hitmakaz
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
Mc's: 1.Black Thougt (kanske felstavat, från the roots) 2.Buckshot 3.Method Man 4.AZ Prod: 9th Whonder Sång: Erykah Badu Hade varit jävligt nice att höra dom gå lös på ett fett beat tillsammans..
LK PHC www.myspace.com/tobbemusic
Nas Ghostface Killah Jay-Z Raekwon producer: DJ Premier vs. RZA (50/50)
refräng: nej tack..
Keep CD alive
50 cent eminem dr dre snoop dogg producent: eminem eller dr dre refräng: akon & 50 cent (akon sjunger och 50 rappar)
ny text i lyricism - Tjalle - En alkoholist's bekännelser (del 1 av 3) /Tjalle -08
åh ngt annat dö tungt vore ju om DJ Premier gjorde special gjorda beats för varje rappare(aka flera beats i samma låt) med dessa under samma tak Big L(R.I.P) Celph Titled Esoteric Proof(R.I.P) Med cuts som refräng såklart, vet ej varför jag tror den kombon av MC's vore underbart att höra
Twista,Mos Def, Boots Riley,Rakim (Prod av Premier) Med Cuts i refrängen av Krs som säger "How many Real hiphoppers in the place right about now?"
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams
Medlem 1 - Big L Medlem 2 - Inspectah deck Medlem 3 - RA the rugged man Medlem 4 - Krazy drayzy Producent - Rza
www.myspace.com/dressyourself www.myspace.com/chessurect
Vers 1: Kool G Rap Vers 2: Canibus Vers 3: Eminem (Kör sin gamla galna stil som på TSSLP + TMMLP) Vers 4: Big Pun Refräng: Eminem Producent: Ill Bill, där han gör ett beat mörkt beat i stil med "Seven". Fyfan vad galet detta hade varit.. :o
K-fed Lil mama Rakim Tony Yayo Ref: Omarion Prod: Pete Rock
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra
Royce Da 5'9 Papoose Nas Method Man Ref: Cuts av Preemo Prod: Dj Khalil
Tare Lugnt Vol 4 och Dirty North är båda ute nu! www.thosedamn.se www.randombastards.com
1. Busta Rhymes 2. Method Man 3. Redman 4. Pharohe Monch Produktion J Dilla Busta Rhymes & Pharohe Monch kan ju lika gärna ta sång med Meth & Redman skrikandes i hooken.
1. Jamie Madrox 2. Madchild 3. Celph Titled 4. Canibus Prodd: Mark Ronson Refräng: Tech N9ne
The Dude minds!
Producent
2008-04-02 14:27
1. Common 2. Nas 3. Talib Kweli 4. Lupe Fiasco Ref: Dwele Beat: J Dilla
-Scarface- P5 Vilken sjukt störd lina ^_^. Yayo och rakim på samma? WHAAATTTT
1# Young Dre 2# Nate Dogg 3# The Game 4# Warren G Producent: Quincy Jones III Ref: Marsha of Floetry
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
1. Twista 2. Bizzy Bone 3. Tonedeff 4. Dromathyz Producent: Kanye, gärna en pitchad röst i beatet Refräng: T-Pain
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
LÅT1 1#Inspectah Deck 2#Lord Finesse 3#Az 4#Percee P Beat: Dj Premier...trummbreak me lite plingipling Reff: Cuts LÅT2 1#Kool G Rap 2#Prodigy 3#Buckshot 4#Smoothe Da Hustler Beat: Da Beatminerz...mörkt o smutsigt beat me hårda trummor Reff: Cuts
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
1. Fat Joe 2. Big L 3. Big Pun 4. Krs one Producent: Dj Preimer Refräng: Ingen refräng, 1. Joell Ortiz 2. Mobb Deep 3. Immortal Technique Producent: Dr Dre Refräng: Joell Ortiz
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
TCM P17 Tror att dem skulle passa ihop ganska bra. Skulle kunna bli "the summer hit 2008"
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra
1. lutan fyah & Josie Mel 2. Snoop Dogg 3. Inspectah Deck 4. moí (jag) Reff: Lauryn Hill Producent: Timbaland
oh no he didn´t!
1. Nas 2. O.C. 3. Cormega 4. Mos Def Refräng: Chrisette Michelle Producent: Buckwild
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
Eminem, Crooked I, Young buck och C-murder hade varit galet, och så Nate dogg på refrängen..
1. The Game 2. Nas 3. Rakim 4. Fabolous Refräng: Layrun Hill Producer: Pete Rock
NIggaz bleed
Jay-Z Krazie Bone The Game Method Man Prod by, Havoc reff by Seal
1.Nas 2.Kanye 3.Game 4.Devin Prod. Dre Reff. Nate
1. Az 2. Nas 3. Common 4. CL Smooth Prod. Pete Rock Reff. Amy Winehouse alternativt att vi gör en tung politisk låt: 1. Dead Prez 2. Nas 3. Krs One 4. Immortal Techniuque Prod. Ill Bill Reff. Mos Def
JKIBMM