DreamTeam (välj 4 rappare 1 producent 1 Reff-Sångare/Sångerska)
Valet är ditt. Du bestämer rappare, producent och reff-sångare/sångerska, vilka väljer du? vilka tror du skulle kunna jobba ihop år 2007 bästa låt. mitt svar. Medlem 1 - The Game Medlem 2 - Lil wayne Medlem 3 - Juelz Santana Medlem 4 - papoose Producent - Heatmakerz Reff - Nicole Wray
1. Lil' Wayne 2. Smoke from field mob 3. Shawn Jay from field mob 4. Bun B prod. Polow Da Don reff. Trey Songz gruppnamn: Country Cuzzin' Låt titel: Struggle
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary. http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/
Dreamteam 2. 1. Grandaddy Souf 2. Messy Marv 3. Fabo (D4L) 4. Dizzee Rascal prod. Kanye West / OG Ron C reff. D'angelo gruppnamn: Dem Different Boyz titel: Alternativ albumtitel: USA united styles of america
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary. http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/
and the Uk kan stå nere i ena hörnet
Sköna val ni gjort. Jag kör två st Dream Teams 1 The Game Styles P Papoose Joe Budden Producent: Havoc Refräng: Keyshia Cole 2 Lil Wayne T.I Andre 3000 Juelz Santana Prod: The Runners Refräng: Trey Songz
www.plaingold.com
Game, Buck, Krayzie Bone, Havoc
Sean Price Nas Ghostface Killah Chevy P (smoke) Mos Def Reff - Anthony Hamilton Producent - Da Beatminerz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dreamteam 2 1. Andre 3000 2. Devin the dude 3. Ludacris 4. currency prod. HCP (nåt diamond in the back liknande) reff. Lyfe jennings
4 MCs: 1 Lord Finesse 2 Grand Puba 3 Papoose 4 Percee P Producenten blir såklart Pete Rock Refrängsångare står jag gärna över, men Anthony Hamilton om jag måste ha refräng-låtar.
Vänta jag kör två förresten: Traditional: 4 MCs: 1 Grand Puba 2 Lord Finesse 3 Percee P 4 Jeru The Damaja 1 producent: Pete Rock 1 refränsångare: Eeeh...nej, fuck that shit, refränger är inte traditionellt Right Here, Right Now: 4MCs: 1 Papoose 2 Termanology 3 Saigon 4 Ghostface Killah 1 producent: Just Blaze 1 refrängsångare: Antony Hamilton
Rappare: Nas Ghostface Killah Big L Mos Def Producent: Kanye West Refräng: Dj Premier... fuck the song, jag vill ha de feta cutsen
http://www.myspace.com/akinonline
#1 Emcee's: Common Nas Termanology Talib Kweli Production: J Dilla Refräng: Dion/Jill Scott/Raphael Saadiq --------------- 2# Emcee's: Sean Price Ghostface Killah Pusha T Papoose Production: Khrysis Cuts: Marley Marl
"Sång: Timbaland" Alltså ibland fattar jag inte om det är ironi eller allvar härinne.
Mc's: Supastition Kenn Starr Pumpkinhead Little Brother Producer: Marco Polo Singer: Luna Angel
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
1.Krayzie Bone 2.The Game 3.Ludacriss 4.T.I Prod. Scott Storch Reff. Akon :D
Medlem 1 - Saigon
Medlem 2 - Louis Logic Medlem 3 - Eminem Medlem 4 - Jin Producent - Kanye West Reff - E-shy (sjungandes)
Ändrar till Devin på refrängen :)
Yeah! 1. The Game 2. Jay-Z 3. Nas 4. Jadakiss Producer: Just Blaze Reff. Tyrese GOOD SHIT !
I´m made by gold, thats my strength
Lord Finesse Big L Raekwon Defari prod. rza
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
Dream Team 1 1. Trae 2. Z-Ro 3. Bun b 4. Three 6 mafia Prod. Lil jon reff. Trey songz Dream team 2 1. Juelz santana 2. Lil wayne 3. T.I. 4. Rick Ross Prod. kanye Reff. Antony hamilton
Talib Kweli Common Mos Def Last Emperor Prod: Hi-tek sjång: Anthony Hamilton Papoose Big L Ghostface Sean Price Prod: Premier Sång: Ol Dirty
Men lika glad är jag för det!
1. Fabolous 2. Ali Vegas 3. Kurupt 4. Rick Ross Prod: Scott Storch Ref: Chamillionaire
FowtyBlaze P22 Läskigt dålig låt det skulle bli :)
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
1.Big L 2.Nas 3.Krs-One 4.Rakim Prod. Pete Rock Refräng. Cuts av Pete Rock
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
FunkyMan P33 skulle inte heller lyssna på den om ja va 33 !
hur fan man ha med fabo från d4l i ett dream team? 1.. the best rapper alive Lil Wayne 2 Juelz santana producent : the runners! gott att det kommer ett sånt album med ;)
the best rapper alive Lil Wayne omg...
Cause I'm cooler than a polar bear's toenails...
tonytornado P2 fabo fick repesentera snap-music, håller med om att lil wayne är the best rapper alive.
wad_up P19 du håller ju på arsenal det säger allt fantastiskt att du vågar uttala dig så här dagen efter
Här var vi on topic
Cause I'm cooler than a polar bear's toenails...
ville bara visa hur bra smak du hade
1.Big L 2.Big Punisher 3.Kool G Rap 4.A-plus från Souls Of Mischief Producent: Del tha funkee homosapien Sång:?
Mahan Jag e 25 och skulle inte intressera mig för den.
denna då Dreamteam 1. Belo 2. Buk (från psychodrama .. tro inget annat) 3. Wild Style 4. Z-Ro Prod - THE LEGENDARY TRAXSTER Ref - Z-Ro .. inget snack om saken..
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
MC:s Yukmouth Devin The Dude Scarface Dru Down Producent Warren G Refräng Bootsy Collins
Dream Team #1 1. Yukmouth 2. Techn9ne 3. Nas 4. Z-ro Prod: Mike Dean Sång: Johnny P
1.T.I 2.Das EFX 3.Krayise Bone Sång: Cee-Loo SÅKLART! Prod: 9th Wonder
1. Mos Def 2. Talib Kweli 3. Lupe Fiasco 4. Mike Shinoda Producent: Premier eller A-trak Ref: Lauryn Hill
Married to the money, fuck the world, that's adultery
1. Biggie 2. Big Pun 3. Big L 4. Papoose Reff; Nate Dogg Prodd; Dr.Dre Hoho, den blev klockren.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Istället för gamla legender sätter jag ihop en grupp som skulle kunna göra något bra av "MTV-rapen"... 1. Saigon 2. Rhymefest 3. Common 4. Kanye West Reff: Sampla gamla ODB-grejer Prod: Polow Da Don
4 MC:s Big L Nas KRS one Guru Producent : Dj Premier Reff: Ingen reff, cuts är allt som behövs!
Chamillionaire Z-ro Trae Jay-Z producent: Dr.dre låttyp : djup
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
glömde säga ref, dom alla drar refrängen en gång var utom jigga
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
Tonedeff Slug Immortal Technique Common Reff: Deacon The Villain Prod:Kno(of cunninlynguists)
On a average night im likely to stab a fag with a knife/ That's when im chillin' imagine when im mad what it's like/ -Saigon
Biggie Bumpy Mega Prodigy Alchemist
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
1. Gza 2. Vinnie Paz 3. Ill Bill 4. Kool G rap Prod. Stoupe
Min-Blanka-Penis P19: VAAAAAA det där är ju ett top-notch dreamteam ju :(
1. Tech n9ne 2. Eminem (MMLP style) 3. Layzie Bone 4. Kool G Rap Prod. Bink Reff. Paul Wall ;)
Omae wa jowai
oh shit! beslutspngest! men.. levande då antar jag, 1. Scarface 2. Immortal Tech 3. Ill Bill 4. Nas Reff: Lauren Hill Prod: DJ Premier
Västkust Rockerz