Seals_ P22 geesus...pure bullshity? är du hög eller? hahaa
Den som sa det han var det, eller hur var det? insecure maddafakker... haha
Crime Pays, ask the Rothschilds!
grass P29 Kanske inte 100 % textmässigt. Men rimschemat! men vem bestämmer vilket som är bra och dåligt. Snubben är en ord konstnär...
Seals_ P22 nä men på prince ? kan du inte läsa ?
SKU - SKU - SKULASON!
Så ja, nu nådde detta sitt slut när folk på fullaste allvar börjar hävda att Camron skulle vara en begåvad mc, lika bra att lägga ned nu.
You are the one who go get the OG´s, im the one who the OG´s go get.
är cam bättre än 50? daaaaamn när jag lyssnar på cam så funderar jag ibland på om det ens är musik.... fuck cam
Digg this!
Dirty-Dave P24 Snälla snälla snälla låt mig ha rätt angående det enda jag kan riktigt mycket om! :) Jag ska försöka förklara mig lite närmre... Det gråa geväret som han har med i videon. Det som de "skjuter" med i början av videon. Det syns ju visserligen att de inte skjuter alls med tanke på den nästan skrattretande imitationen av en rekyl. Hursom... Det är en s.k SIG 552. SIG 552 kommer i standardutförande utan en s.k helt överliggande top-rail. Det är alltså den delen som tilåter dig att fästa kikarsikten/rödpunktsikten etc. I videon så sitter det en helt överliggande top-rail på geväret. En helt överliggande top-rail har aldrig gjorts till en riktig SIG 552, 551 eller 550. Dock finns det en airsoft-kopia som har det. Förstår du nu? Sedan så kommer det i regel inte så mycket eld/gnistor ur pipan på en riktig pistol heller. Fast på en "cap-gun" (krutladdad pistol med fake-skott som spottar ur sig hylsor och ser ut och låter som en riktig) så är det en annan sak då krutladdningen exploderar fritt rakt ut ur pipan och inte hindras av kulan som vanligtvis förs famför explosionselden. Det är kanske fortfarande lite luddigt, men jag kan nog inte vara tydligare än så. :( Jag vet att det är lätt att få tag i vapen i USA. Jag vet att 50 och grabbarna har råd med det också. Men jag faktiskt inte att de skulle ha riktiga vapen med i en video på det sättet. Skulle någon myndighet eller någon annan skeptisk fråga dem, så kan de ju alltid säga att "nej då... vi gick till kines-marknaden och köpte lite "BB-guns" och en "cap-gun" för inspelningen..."
Jag äger dig.
sherifo damn ure wack...han har ju gjort tight shit i sin livstid , vetefan va du lysssnar på igentligen =/
Wanna brawl dog my team love the sports<br> 26 november kulturhuset
damn ure wack...han har ju gjort tight shit i sin livstid , vetefan va du lysssnar på igentligen =/ Daamn foo shizzle dizzle mizzle hizzle vilken maaad crazy slaaaang du droppar playboi. =)
finns redan en tråd om detta.
Daamn foo shizzle dizzle mizzle hizzle vilken maaad crazy slaaaang du droppar playboi. =) g´s up
klove P18 skämtar du eller ? Fuck cam... cam kan inte göra musik,.. även 50 sämsta låtar är bättre än cams bästa låtar
Digg this!
Cam'ron och dipset ar hiphopens svar pa Fab 5, och inte dem som hanger med Grandmaster :P
I be around, just out of sight
HAHAHAHA Sherifo jävla lallare! du har säkert inte ens hört killen förutom när han "dissade" 50 i hans senaste låt shit....snubben säger att 50s in the club är bättre en camrons hey ma , du är fan wack!
vafan det är väl en smaksak, jag diggar varken 50 eller cam, men cam låter helt kvarbliven, han har varken flyt eller delivery, osäker. och den här "dissvideon" är helt okej, dödar cam iaf.
Gunit kommer mörda dipset.. Banks Buck 50 mobb deep och M.O.P.. dipset ?? nej inte en chans
Yáll pussys shotin up cars n SHIT , shot em in da mouth see how many bars he SPIT - young buck
fuck 50 aldrig gillat han kommer aldrig heller, jävla wannabe rapper
*Puff Puff*
klove P18 jo då jag har hört cam förut.... och mina öron mådde helt enkelt inte bra av det ... går juh inte ens o jämnföra alla i g-unit med dipset.... buck och mobb deep banks och 50 yayo ... dom käkar upp dipset... jim jones och juelz hade t.om ring up 50 och sagt att dom inte vill ha nått med det där o göra....
Digg this!
sherifo P62 Yayo suger though
ingen av dem två är några särskilt stora lyricister. nopes. cam ska dock ha props för att han på nåt vis lyckas få sitt shit sälja. ofattbart att han är så stor som han är på en enda bra låt. 50 har iaf 3 bra låtar... enkel logik: 50 är 3 ggr mindre sämre än cam... ;)
ågpC_Aire P18 Tackar. hehe, du verkar ha ganska bra koll på det området.
Priyan, 3 låtar? :) 50 har 2 skit bra album i ryggsäcken, Power och Grodt. den senare är fan en klassiker
ye ye ye
Dirty-Dave P24 Nemas problemas! Man kan vara nörd inom de flesta kategorier:)
Jag äger dig.
Producent
2007-02-13 21:51
Camrons bästa låtar knäcker 50 Cents bästa låtar. Även om 50 har fler bra låtar. Cam verkar bara vara dryg.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Dirty-Dave P24 Tack för att Du e den enda som föedtår haha, cam'ron har TUUUUUUUUUUUUUUUUUUNGT rimschema, dom som säger att han intew har det lyssnar ju inte ens på texten lr nåt :S, nåt fel måste d vara på dom. sen till alla er som gnäller om att båda e skit o kan inte rappa och att camron e bajs o ja vet inte vad, DOM E STENRIKA tack vare sitt bajs å är sitter ni på whoa å gnäller om dom lixom haha. å nej nån besserwisser med 5 whoa-år på ryggen behöver inte skriva nåt "smart" svar på d här, d räckte såhär tycker vi. peace
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
haha vem har gjort den hemsidan ? hahahah
Yáll pussys shotin up cars n SHIT , shot em in da mouth see how many bars he SPIT - young buck
Yovan_Ivory P18 låt honom vara "stenrik" men han är juh inte på långt håll nära 50 cent´s pengar 50´s shit är bättre än cam´s shiit
Digg this!
Spelar ingen roll vem som ar rikast, snyggast, har haft flest hits bla bla bla. Det har ar beef, den som har grymmast diss vinner. Och i det har fallet sa ar det Cam'ron som har hardast diss an sa lange.
Shuu
Skiter väl i om ngn blivit rik på rap. En sak är dom inte rika på och det är skills.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
Fuck 50 cent, Jävla Mainstream Pop musik.. The game har krossat honom,
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero
Producent
2007-02-14 18:13
Allt handlar inte om att tjäna pengar. Musik är konst.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Alla hatar camron tills dom lär sig om wordplay och rimscheman . När man inte vet något om detta så låter Dipset som vilken skryt-blingblingrap som helst. Jag vet själv hur det var, hatade verkligen Diplomats. Nu några år senare är jag en mycket mer erfaren lyssnare och utövare och förstår mig på själva konstformen. Innan jag gjorde det, sög Dipset i mina öron. Dom är fortfarande inte mina favoriter, lite för mycket bling/hustle snack för mig, men ojojoj grabbarna kan det där med feta rimscheman. Speciellt JR writer är helt otrolig när det kommer till det. Kolla in honom om ni missat det, ni som likt mig är smått rimfixerade :) Alex
Tare Lugnt Vol 4 och Dirty North är båda ute nu! www.thosedamn.se www.randombastards.com
"rik på skills spelar ingen roll, du måeste kunna sälja". :O Fruktansvärt att höra... Tur att det bara är din åsikt, och hursomhelst ändras den nog när du mognat lite.
Tare Lugnt Vol 4 och Dirty North är båda ute nu! www.thosedamn.se www.randombastards.com
Academics Yovan_Ivory P18Dirty-Dave P24 Jag håller med er alla tre, om man lyssnar snabbt på dipset's grejjor så kanske man tycka att det låter jävligt enkelt och kanske simpelt till och med. Men man måste lyssna på helheten. Lyssna fan på: The Diplomats- I really mean it, eller på: "Oh boy". Texterna är kanske inte de djupaste (men det är fan clubb-hiphop, det ska inte vara västa metaforerna!). Men flovet och "the delivery" är camron skjukt vass på (där tillhör han toppen rapparna). Han är sjukt bra på att verkligen anpassa rappen till beatet, så att smälter ihop. Dom hära sistnämda sakerna grejjar inte fifty på samma sätt (enligt mig)! Vill man lyssna på djupa texter med mening är kanske Mos def eller några andra rappare ett mer givet val.
bara att lyssna på 50 live......shit vilken dålig snubbe =)
word.. ta t.ex. cams vers i juelz santana - murda murda.. fyfaaaaaaaaaan va bra! haha
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
vaddå menar du att man måste förstå wordplay och rimscheman för att kunna se nått bra i hans musik... det låter kasst... en bra artist ska kunna göra sin musik så att en större mängd lyssnare ska förstå att det är bra musik ... men ska inte behöva studera skiten i 2 år för att tycka att det är bra... och om 50 säljer första plattan 11 mille och cam alldrig sålt mer än 1 mille av nån av hans skivor... då tycker iaf jag att det är tydligt att 50 gör bättre musik än han.. och säg inte det har inte med hur mkt man säljer .. joo det har det om man gör dålig musik så säljer man inte mkt och man man gör bra musik så säljer man mycket
Digg this!
det där med försäljnings siffror tycker inte jag man ska snacka om, för man kan ju inte komma fram till vilken artist som är bäst genom det. alla har ju olika smak. smaken är som baken liksom cuuuuuuuuuurtis.....
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
Eftersom båda dem två flashar om hur mycket pengar dem har så är väll försäljningssiffror väldigt viktigt i denna beef :)
ye ye ye
"Eftersom båda dem två flashar om hur mycket pengar dem har så är väll försäljningssiffror väldigt viktigt i denna beef " "man ska inte behöva studera skiten i 2 år för att tycka att det är bra" SANT.....!
Klockor Till Salu!
[email protected]
Men flovet och "the delivery" är camron skjukt vass på (där tillhör han toppen rapparna). Han är sjukt bra på att verkligen anpassa rappen till beatet, så att smälter ihop. Dom hära sistnämda sakerna grejjar inte fifty på samma sätt (enligt mig)! Där skämtar du, ja det gör du, det måste du göra. Som sagt smaken är som baken, men där driver du, inget snack.
camron > 50 och word på academics..
Vad vet du om plastpåsar med dragkedja?
Fan va alla hatar, jävla nollar är dom flesta av er
It's not a cap, it's a flag
jag tycker att 50s diss suger
haha...tycker fortfarande den är grymt rolig....assså cams diss......its ya backyard , rabit teeth....hehe