yess den här var najs
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Soft låt! Bara en liten fråga, jag kanske är lite trög, men dissar han bara Cam'Ron eller ger han sig på hela Dipset i denna låten?
8 diagrams!
Han skulle aldrig dissa nån annan dipset medlem än Cam'ron, dom andra släpper ju fortfarand bra musik
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary. http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/
Dissen sög. Men jag hatar Camron/Dipset både som personer och rappare! Jag hejar på Fiddy :)
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
CUUUUUUUUURTIS! skit bra imo
ja,det e ju alltid kul att posa med pistoler och snacka bull framför kameran i sitt garage 200 km fån harlem.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
meccah051 Och vad har faktumet att han inte bor i Harlem med detta att göra?
You already know, den e on lean!
tänk själv WhyteBoiii nämen fet låt somsagt.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
SNIPPET PÅ CAMS RESPONS http://www.zshare.net/audio/cam-50-diss-snippet-mp3.html tycker cam resp. 50 diss låtar är wacka rappare borde sluta köra den här beef shit.. börjar bli played out!!!
hehe ärligt, jag gillade Cam's respons...KILLA!
Crime Pays, ask the Rothschilds!
cam is dead, plus dipset would be finished if jimmy and juelz never called the dude up, that's like suicide to beef with 50, they don't even got as much as money like the kid...they know who run the dips period, wrong word outta they mouth... especially when they on couch records lol
and what's wrong with koch records ?
bara för 50 e rikare kan han inte avsluta karriären på rapparna :S Game kom ju från ingenstans och höll på o göra slut på 50. Och 50 försöker fucka stämningen mellan dipset medlemmarna genom att säga att jim jones e bossen o cam e ingenting,,,
Sebbewhiteboy, som Yun Di sa,tänk efter själv.
Med tanke på hur tätt dissarna kommer så får det mig att misstänka att det hela är planerat och att det har att göra med att Fifty och Cam båda är på G med nya plattor. Bara en teori.
www.plaingold.com
1-0 till 50 så det bara smäller om det...Cams grej sög stenhårt, iaf det man fick höra..han har ingen chans , han kan gå och lägga sig.. G-Gunit
haha ja faktistk, cams shit va inte bra.. jag tycker att det verkade som att han inte tog det på så stort allvar! vore kul om han gjorde nåt riktigt..
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
jag tycker cam låter jävligt osäker och nästan lite rädd på det där spåret ...
"litegrann som jean-pierre bardas föräldrar, vafan har vi gjort!?!?"
50´s diss ... va ju pinsam.... eller ... han har ju fan gjort värre =P
Wanna brawl dog my team love the sports<br> 26 november kulturhuset
Gillar inte fiddy men hoppas fan att han jämnar dipset till marken
Vad snackar du om den är ju dötung..bland dem bästa disslåtar han gjort...Cam Suck..
sjukt tung
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Jag hörde att Jim Jones hade försökt ringa Hot '97 och försökt reda ut saken en stund efter showen, men 50 hade redan stuckit. Låten är bra, och jag tycker hela Dipset är fittor så mig gör det inget. Dom får det ju inte lätt nu när Jay-Z och 50 emot sig, men även Tru Life som släppte "The Dips Is Ova" (the bridge is over beat) som var jävligt bra. Sen dyker han upp och signerar skivor med Jim Jones halskedja. BUUUUUUUUURNED
Tror att detta bara är en invit, 50 väntar på att både Cam'Ron och Jim Jones ska svara, och den gången kommer det smälla. Han har säkert satt 10 man på att gräva upp gammal skit om dom.
"he look like a gorilla with rabbit teeth" haha. han har iaf humor, man kan inte hata på KILLA. 50's diss va ju hårdare och seriösare.
Its yoooo backyaaard, cuuuurtis.....
skulle va kul om cam'ron också gjorde en video..
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Tror detta kan vara en av beeferna där någon blir dödad, Cam'ron verkar vara lite crack och psycho
haha jag tror fan inte att detta leder till att någon blir skjuten..
50 har ingen chans mot Cam the man.
Tyckte att de var lite kul att han inte sa vad hans senaste platta sålde :D Någon som vet???
Klockor Till Salu!
[email protected]
fiftys va seriös men tråkigt,camrons va oseriös men rolig.
D_Style runt 400k ..
your heart pump project kool-aid
Någon som kan förtydliga vad han sa om Dre..
your heart pump project kool-aid
han lär ju knappast försvinna bara för en beef med 50
hehe låter som du håller på börja grina :)
ye ye ye
Precis .. who tha fuuuuck is cam? .... om fiftys diss va dålig så vet jag inte vad fan cam´s va... cam har för stor mun.. låt honom äta skit
Digg this!
tänk om det blir som med ja rule... och dessutom har camron redan försvunnit litegrann. Ja Rule försvann nog knappast pga Fifty Cent, utan för att hans väl utnyttjade 15 minuter var över. Det är löjligt när 50 Cent snackar om att döda folks kariärer. Fansen överger inte nån för att 50 Cent dissar deras favoriter. Och ärligt talat, 50 Cent är så jävla mycket i Ja Rules fotspår att det bara krävs en flopp från honom för att vara där Ja Rule är idag.
www.plaingold.com
Cam leder
haha cuuurtis
Street savvy
Hur faaan kan man änns lyssna på Cams svar.... fyyfan allså Usch...!
Klockor Till Salu!
[email protected]
Cam är sämst, fifty tog det stenhårt..håller med om att man inte ens kan lyssna på svaret..Han sabbar nog inte karriären bara för att han dissar nån men han vann solklart rond 1 eller matchen om det nu inte blir fler ronder...
Hahahahaaha.....Bandit king asså vilken kille
Wanna brawl dog my team love the sports<br> 26 november kulturhuset
Visst låten e ball och dom e jätte tuffa med sina pistoler... Men fiftys kompisar, hur fan klär dom sig? Dom ser ju ut som fucking clowner!
You already know, den e on lean!
shit låten va bra för o va 50, o desutom va ska cam göra haha han kan ju bara lägga rader som I´m bout it bout it, never doubt it doubt it
www.twitter.com/mzamora036