Visst dissar han Game
Shuu
Vad har Game gjort Dresta for Dresta sager i slutet be om ursakt da kanske forlater jag dig skumt, Dresta dissa Bone Thugz N Harmony nyligen oxa.
Shuu
"since you wanna keep emailing me" förstod direkt att han menade game..... haha vad jag har förstått så är game en riktig datornörd:). Tidigare skrev han på sitt forum 24/7, och han är inne på myspace hela tiden..
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
99% säker på att det är till game
Bury Me In Pieces Cause They Fear My Recarnation Bitches Screaming Peace When My Squad Face 'Em
många crips dissar game ....
tattos dont make you g, bow wow is tatted haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hehe, det är nog 100 % bankvalv säkert. men alla dissar hit och dit med game iblandat börjat bli tröttsamt. Dresta är ju helt galen, gör ju köttfärsås av game vilken dag som helst.
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Game har manga Haters. Drestas diss var tung som fan
Shuu
För länge sen var det ju snack om att Dresta och Young hoggs skulle signa BWS, det sket sig och man fick alldrig veta varför. Tung låt F.Ö
Jadu...
HAHAHAH d va en av dom bästa dissarna mot GAME
I'm Rich Bitch
den va feet
"Menace to Society 2 starring me, with more chemicals up in me than you're favorite pharmacy"
Rash_ P18 att han dissade bone thugs har tydligen att göra med att det var dresta som fixade ihop dom med eazy (nåt i den stilen) men aldrig fick så mycket som ett tack för besväret typ...är långt ifrån säker men jag läste det någonstans så det är allt jag har att gå på
dresta var förövrigt tung som vanligt men...hans röst? alltså hans röstläge låter ju annorlunda nu. var mycket grymmare förut.
wow, riktigt tung faktiskt. är själv game fan to the fullest men det här var fan farligt haha.
sjukt bra flyt på snubben
hoppas det kommer mer, vill inte se game i hiphop världen
http://www.homage.nu/
verkar som game "how could you be a blood" "not compton baby" "kurt kobain shit, want to blow his brain shit" (elle något) , the game har massa bilder med pistoler mot huvudet "the way he treats his family" - games bror o shit lätt the game, och dresta käkar upp honom asså "tell them problem did it.. cuz im your problem now "hahhahaha
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
men för fan nu måste ju dresta komma med en ordentlig platta fan! det här var så jävla fett att jag mår dåligt av att tänka tanken på hur mkt bra musik vi går miste om... det är illa nog med att crooked i är så jävla seg... game får nog passa sig. dresta är inte vem som helst. no doubt.
Crooked I är kung! men.. bara inte dresta gör nån låt med g-unit haha för o dissa game, då tar jag självmord
Priyan ja en Real Brothas II med B.G Knoccout skulle ju inte sitta helt fel
Demento Det stammer.......................................................... Crooked I = King of LA Snoop beefar med Crooked I tror jag, For i somras sa snoop i dont feel crooked i's music. he do his thang, i do mine. Snoop ar lite avundsjuk pa Crooked tror jag.
Shuu
Dresta ville bara prata om en grej som hände mellan de om han vill dissa game o säga hans namn o grejjer så e det Game Over. Alla vet hans track history med alla disslåtar mot snoop o dr dre.
WWW.DUBCNN.COM<br> WWW.DUBCNNAGENCY.COM<br> WWW.DUBCNN.SE
verkar som folk e avundsjuka på Game ...ja menar han dissar honom utan anledning ? som många säger killen e nästan den ända från west som säljer ,visst dresta e gangsta men ja tror killen e avundsjuk ,,,vfan dissade han bone thugs för ? bara för att dem oxå va med eazy och att dem lyckades bettre elr ? man måste oxå förstå att den här va stor på 90 talet o nu kommer en ny rappare som säger att han e king o LA när dem har varit med hur länge som helst ! det klart dem blir avundsjuka
Envy, inget annat an det. Helt riktigt Techniec
Shuu
för mycket drama runt den här snubben aså...
Känns livet hårt?.. använd gillette
Fan jag vill hora en ny Mac 10 diss. Killen ar en battle cat
Shuu
Techniec vadå utan anledning? vad vet du om det? om inte annat så kanske han stör sig på att han tycker att game utger sig för att vara en hård gangster när han egentligen inte är det. compton är ju inte så jävla stort så jag kan tänka mig att dresta vet vem game är...angående bone thugs dissen så har jag som sagt för mig att det har att göra med att dom inte visade nån tacksamhet mot dresta för att han hjälpte dom att hooka upp med eazy och nå sin framgång. nåt i den stilen.
vad har dresta hållit på med under alla år egentligen? killen förtjänar verkligen så sjukt mycket mer uppmärksamhet än vad han har fått.
exakt mer uppmärksamhet ...ah ja menar alltså e det inte lite för sent för att dissa Bone's nu ? om dem inte visade tacksamhet borde han dissa dem typ efter att eazy dog inte typ efter 10 år
hehe möjligt...men å andra sidan så är ju inte btnh inte så jävla stora nu heller jämfört med förr så om det bara handlar om uppmärksamhet borde han väl också dissat dom för länge sen kan man tycka
1. tror nog dresta stör sig på att game säger "king of west coast" och han säger "stop emailing me" och "you have to apologize", något har the game gjort 2. sen skrattar jag åt alla er som säger att Dresta gör de för avund/uppmärksamhet.. ". HAHAHAHAHAH" ni är patetiska vet ni ens vem dresta är?, shit, om the game svarar tillbaka gör the game det för avund/uppmärksamhet, om the game ens nämner dresta's namn så gör han de för avund/uppmärksamhet 3. Dresta behöver inte gå på the game, the game är en nyckelpiga för honom, om dresta vill bli "känd" kan han bara släppa ännu en diss mot någon annan 4. Dresta säger tydligt i låten att han o game skulle göra en låt och efter dersta spitta var the game tvungen att tabort/ändra sin vers eftersom han kände sig underlägsen 5. Tillåt mig att skratta åt er alla The Game groupies och alla ni ärs om max 17 år som inte kan något om musik från förr ni skämmer verkligen ut er!
För länge sen var det ju snack om att Dresta och Young hoggs skulle signa BWS, det sket sig och man fick alldrig veta varför. kan ju vara anledningen. it's all about the benjamins. Game säljer väll bäst tillsammans med snoop på västkusten. Klart dresta är bitter för det inte blev någon deal med BWS då han hade kunnat tjäna de stora cashen.
SKU - SKU - SKULASON!
Racapp: Håller med till 1000 på dom där punkterna Game Overrr
alltså har lyssnat på låten och även plockat fram dres egna version på plattan och fan....dresta använder ju fan beatet så mkt bättre än dre! dre borde sluta slösa feta beats på sig själv... demento: word. har väntat över 10 år nu fan på en uppföljare. hoppet dog när han blev skjuten men nu tycks ju båda vara ute och kicka så man börjar ju hoppas igen!
Det sas Game Over nar Game beefa med G-Unit Det sas Game Over nar Game beefa med Memphis Bleek Det sas Game Over nar Game beefa med Joe Buddens Det sas Game Over nar Game beefa med Ras Kass och nu sager ni Game Over nar Game beefar med Dresta Sa fort nan hackar pa Game sa tror ni att Game karriar kommer att forsvinna. Dresta ar javligt bra rappare och dissen mot Game han gjorde ar den basta hit tills. Men vafan, Game sager att han ar King of LA, Crooked I sager att han ar Boss of LA, Ice Cube sager att han ar westcoast Don, Snoop sager att han ar the Leader of westcoast, Ice T sager att han ar the Godfather of the westcoast. Alla sager att dom ar kungar, gud och jag vet inte vad. Drestas anledning att dissa Game ar lame. Dock ar Dresta en av dom basta och han behover inte dissa game, tycker bara ar onodigt. WestCoast Stand Up!
Shuu
Rash_ vad vet du om dresta's anledning? the game kanske snacka med han i telefon och sa fuck you och fuck your family, fan vet du? serriöst, du börjar bli lite game groupie för ditt eget bästa, dont!, jag älskar the games musik, men att säga att det dresta gör är patetiskt och vill endast blowa upp.. det där är patetiskt., rappare som dresta vill inte "blow up", dom kommer alltid vara den positionen dom är, där trivs dom, rappare som nas o.s.v vill inte heller blow up, det är så dom är, och där trivs dom! Upprepar1. tror nog dresta stör sig på att game säger "king of west coast" och han säger "stop emailing me" och "you have to apologize", något har the game gjort 2. sen skrattar jag åt alla er som säger att Dresta gör de för avund/uppmärksamhet.. ". HAHAHAHAHAH" ni är patetiska vet ni ens vem dresta är?, shit, om the game svarar tillbaka gör the game det för avund/uppmärksamhet, om the game ens nämner dresta's namn så gör han de för avund/uppmärksamhet 3. Dresta behöver inte gå på the game, the game är en nyckelpiga för honom, om dresta vill bli "känd" kan han bara släppa ännu en diss mot någon annan 4. Dresta säger tydligt i låten att han o game skulle göra en låt och efter dersta spitta var the game tvungen att tabort/ändra sin vers eftersom han kände sig underlägsen 5. Tillåt mig att skratta åt er alla The Game groupies och alla ni ärs om max 17 år som inte kan något om musik från förr ni skämmer verkligen ut er!
en sak ni så kallade riktiga hiphop fans måste inse även om ja e 17 år o lyssnar på Game mycke så betyder det inte ja försvara honom hela tiden,,,,ni måste förstå att dem gammla west coast rapparna gillar inte dem nya ,,,,verkar som ni missat intervju med g malone,han undrarde vfr alla dem gammla rapparna e så arga på dem. o han så att dem unga såg upp till dem gammla rapparna, west coast scenen kommer förändras om nåt år ni ser ju själva. The Game, G Malone, Lil Eazy, Spider loc ,Bishop Lamont, Ya Boy o massa andra kommer ta över väst kusten, så klart dem gammal legenderna e lite avundsjuka, Om Game ändrar sin vers e det inget dålit med det elrhur ? det betyder ju bara att dresta hade så bra vers att han va tvungen o ändra den,,,samma sak gjorde 50 när eminem hade en bra vers men måste veta vad E-mailen handlar om !
har du hört låten med dresta? game kanske ändra sin vers och börja dissa dresta på hans egna låt som vad hette han.. yukmouth gjorde på han tror jag Dom är inte avundsjuka, dom är alltid historia, dom kommer alltid vara legender, Dresta vill inte blowa han är inte typen som "blows up" the game suger säkert hans kuk just nu och ber om ursäkt ananrs är the game dum i huvudet och gräver sin egna grav
racapp Dresta ar storre en the game och ja det ar patetiskt att sanka sig till en lagre niva. Kolla pa Nas, han skiter fullstandigt i Jimmy och 50 cent. Han har inte ans beef med dom trots att Jimmy och 50 snackar skit om Nas dag in och dag ut. Jag lyssnade pa Hot 97 igar och hans kommentar om beefan var det basta jag hort pa lange. Han sa att visst, dom beefar med mig men jag vet att jag ar storre an dom och jag behover inte gora natt. At the end of the day they are my brothers. Det ar sa en i eliten ska agera.
Shuu
Dresta ar legend det ar dags att han borjar bete sig som en oxa. Och slute bola om BTNH och The Game. Kolla fan pa BG Knocc Out. Snubben kom ut nyligen och det forsta han gor ar att stalla sig bakom micen och borja rappa. Jag diggar Dresta som fan och tycker att han ar tung som fan. Men han borde sluta beefa om lojliga saker. WestCoast Stand Up
Shuu
1. Rash, du har fortfarande, INGEN aning om vad the game gjort itll dresta, han kanske knullade drestas tjej eller något du har ingen aning 2. nas har svarat på fiftycents piggybank 3. han vill inte svara på jim jones för han vill inte göra jim jones större ,nas är smart, försöker minska jim jones uppmärksamhet som ni vet är jim jones "independent" han är koch elle va företaget heter, så han får ingen hjälp med publicitet, däremote får han hela 7$ för varje album han säljer, med andra ord, han lever på sån här publicity, dissa, synas, bli arresterad, skjuten, o.s.v 4. att få Dresta. asså. Dresta, att få honom, Dresta da G att skriva och rappa en diss på ett beat emot en annan rappare som är fresh.. krävs mycket, the game måste vekrligen pissed him off
asså hoppas Dresta käkar upp the game, väntar ba på något nytt från BG Knocc Out men ba han inte sabbar d hela o går t G-unit för spider loc - bl0war BG knocc Men att beefa me BTNH e ett misstag Dre'sta någonsin gör/gjort.. dom blev ju intervjuade och han som intervjuade berättade typ ah va har hänt mellan er och o Dresta typ o btnh lät som om de inte äns visste va som hänt och krayzie svarar på slutet 'man fuck that nigga he didnt bring us to eazy, we found eazy so i dont give a fuck about dat nigga!' något i den stilen, kan ej hitta intervju'n - lr så kanske något har hänt men ja tror aldrig de skulle kunna beefa Flesh o BG knoccout e ju asbra homies, visst e Dresta o de tightare men ja tro'nte dom skulle beefa ändå =) Men vad han nu än gör me THe Game så ere lungt :) ah nu kom ja på en sak till :) The Game och BTNH har kört en låt som kmr på d nya albumet, hmm kanske därför han e gnällig.
Tutilooooo
någon som kan länka drestas bone diss nån snacka om då?
http://www.myspace.com/cliq75 "LVT baby baby!"
GROOV-E ja venne, men här är dissen till , DPG, snoop, nate, dre, o massaDissen
gamla...
http://www.myspace.com/cliq75 "LVT baby baby!"
racapp Och hur vet du att Game har gjort nagot mot Dresta?
Shuu
Dresta sänker sig inte till en sådan låg nivå utan anledning
jag e kompis med både game o dresta o ni vet inte vad ni snackar om. för jag e en tvättäkta whoa-legend och vet mest
Flärtfärs
Rash_ det vet du inte än