MOP äter Onyx till frukost.
Producent
2006-10-30 14:31
Dem som fattar dem hajjar.
Ice Cube-Wicked
Method Man-Release Yo Delf
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Sean Price - Boom Bye Yeah Galet skön video till en riktigt hård låt :D
STHLM GROOVE COLLECTIVE
oj... länkade till fel video, men den där versionen var helt ok ;)
STHLM GROOVE COLLECTIVE
the game - start from scratch
Länka länka länka! Motivera!
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
jedi mind tricks - heavy metal kings ft ill bill (terror remix)
heavy metal kings terror remix elle inte...stenhård
On a average night im likely to stab a fag with a knife/ That's when im chillin' imagine when im mad what it's like/ -Saigon
Method man - Sub crazy
bait
Organized Konfusion - Stray bullet eller fan hårdast vet jag inte.. men den är hård nog för mig.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Sean price är ju rätt hård... men det är ju alldeles för lite Necro å blabla...det är va jag tycker är hårt...
kanske inte hårdast genom tiderna.. men Immortal Technique - Bin Laden (Remix) Är ju en kandidat iallafall :D
dr.dre ft. snoop dogg - Next episode
kick it!
Inget som nämnt Dead Prez ? De har ju en hel del riktigt onda spår.
Alltså Immortal Technique har ju jävligt grova texter... kolla in Dance with the devil. Annars brukar DMX kunna ösa på bra, ingen som nämnt han?
Ord.
A fan Black Moon - Enta Da Stage SJälvklart!
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
NWA, Onyx, Wu Tang har väl gjort det hårdaste
Immortal Technique Jedi Mind Tricks nuff said.
8 diagrams!
vettefan.. men måste va nått me m.o.p eller Big L kan jag tänka mig... eller.. hmm.. vettefan...
http://www.myspace.com/akinonline
Producent
2006-11-04 19:43
Krs-One-Step In To A World
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Producent
2006-11-05 00:33
Krs-One-Mc´s act like they don´t know
Ibland undrar jag varför jag bryr mig om så ointressanta saker...
Producent
2006-11-05 02:29
Jernspikars den där 2pac låten är inte så hård. "Can´t See Me" är mycket hårdare.
Juggaknot - Trouble Man är tung med
STRAIGHT OUTTA COMPTON-NWA
p.g.a det hårda beatet och texten
Westside Connection - The Gangsta, The Killa And The Dope Dealer den är rätt jävla stenhård den också...
hit em up
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
onyx - slam va häftigt hård onyx - throw ya gunz va också de
Flatlinerz - Sonic Boom
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
LL Cool J - Mama said knock you out. LL Cool J- Buckin 'em down Canibus - 100 bars Canibus - Second round KO Känns lite svårt att specifera några låtar... Men Big L's Da lifestyle ov da poor and dangerous eller Mop's First Family är ju två exempel på två stenhårda album..
Westside Connection - Westside slaughterhouse Till och med videon är hård
Shuu
nåra fett hårda låtar e "187 me snop å dre" å "natural born killa" me dre å ice cube
Immortal Technique feat. KRS-One- Bin Laden Remix
You remind me of school on a Sunday, No class /Pick It Up- Redman
slim thug, pusha - Click clack
witty unpredictible talent and natural gang
La Coka Nostra ft. B-real - Fuck Tony Montana e rätt hård, men framförallt skön :)
DMX - Who We Bederet, deret, deret, deret
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Producent
2007-08-07 03:28
Har ingen nämnt ICP?
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
bone crusher never scared ( remix med t.i)
Fat Joe - You Must Be Out Of Your Fuckin' Mind feat. Apache & Kool G. Rap är lätt top 10 ivf.
Cypress hill - throw your set in the air
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner
O.C - Story Där har vi grejer!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Biggie - Gimme the loot Wu tang - Wu tang aint nothn to fuck with Ice Cube - When will they shoot Rza - Diosmetic Violence Eminem - Kim Big Pun - Watch those
Jadakiss och Styles "Shootouts" är inte att leka med
Poor people have nothing, so they eat everything, Rich people have everything, so they eat nothing.
2Pac Are You Scared (mothafucka)
Något med blackmoon antagligen. Who got tha props kanske? Den är förbannat fet!
Eminem - Kim Asså den killen har allvarliga problem i sitt huvud, drf ja gillar han =D
Sage Francis/Makeshift Aesop Rock/Yes Ya´ll Mobb Deep/Shook ones Pt2
//Crooked//
immortal technique - Dance With The Devil!!!!!!