hårdaste raplåt genom tiden?
vilka?
Bridge is Over
PS. Your cunt is in the sink
haha. "ice ice baby". Finns väl ingen direkt som är HÅRDAST. Men artister som onyx, m.o.p, wu-tang clan o etc är hardcore rap, så kolla upp dem!
ja protect ya neck e bra.
kolla upp onyx iaf, du kommer nog inte bli besviken.
"throw your guns" med just "onyx"
svårt d där.... ummm...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
...hmmm... tänker fortfarande...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hmmm. jag hänger på.. uhmm..
norrkööping
Stand Clean med M.O.P. Och Adam F e riktigt hård, om du inte har den redan så har du missat nåt..
"Menace to Society 2 starring me, with more chemicals up in me than you're favorite pharmacy"
Stand Clear* skrev fel
"Menace to Society 2 starring me, with more chemicals up in me than you're favorite pharmacy"
Väldigt svårt! Finns så många. Men den första jag kom att tänka på var... .Eminem - The way I am
Gröna å vita hjärtan som glöder
snow - informer dat is de real shit :)
- i whip my ass with tichue that's harder then you -<br> - http://dropitheavy.blogspot.com/ -
kommer på 3 st. MOP - Stand clear Wu Tang - Bring da ruckus Sticky fingaz - Not die'n sticky fingaz e nog den sjukaste rapparen alive
juste fan shook ones e hård. bra där The_Misanthropist
haha 50 - life's on the line
Wordlife no doubt baby
Konsertbesökare
2006-10-12 17:47
Celph Titled e ju rätt hård... :D
hit em up o full clip som nämndes tidigare är hårda som fan..
tipset : Flatlinerz-Live Evil hahaha
www.myspace.com/furiousbeats1 www.myspace.com/headlikeorange
Cypress hill - Ice Cube Killa e fan fääät hård
ja har d! "Bitches Ain't Shit" - Dr. Dre feat. Tha Dogg Pound, Jewell & Snoop Dogg
Jedi mind tricks - Nada cambia Louis Logic - The godz must be crazy louis logic - Diablos Necro & mr Hyde Ft. Michael jacksson - Billy jean 2005 Vinnie paz - Speak now Necro - Murder ya life Necro Ft. Ill bill - Chasing the dragon Necro ft. Ill bill - White slavery 7l & esoteric - Way of the gun ( Ft. Celph titled , apathy & lord digga) Alla Onyx låtar
JONIS REST IN POWER
Necro & mr Hyde Ft. Michael jacksson - Billy jean 2005 läste ja rätt..?
haha ja , Diss till michael jacksson! den finns på streetvillains vol.2
JONIS REST IN POWER
immortal technique.
Du har fel. Jag har rätt.
Sök på Whoa - Det finns många trådar av den här sorten pt. II, ft. The Wannabeadmin crew Den låten ee feet tung!
behold.... den hårdaste raplåten genom tiderna.....LL COOL J - MAMA SAID KNOCK YOU OUT
Dr.Dre & Ice Cube - Natural Born Killaz
schh..
LL Cool J - Deepest Bluest "Deepest bluest my hat is like a shark's fin " Hajar ni?! Hans hatt är som en hajfena. Det blir fan inte hårdare än så.
A Profound Hatred of Man
Beror på vilket sätt man menar "hård". Brotha Lynch Hung och Ganksta N-I-P ligger rätt högt upp rent textmässigt, enligt mig i alla fall. Äta bebisar och pulla brudar med pistol är rätt fräsigt..
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
"The Militia" med Guru, freddie foxxx och big shug är j*vligt FET!
Outerspace feat Immortal Technique - Angels of Death, helt oslagbar!
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man! I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
den dar "stay in the hood" som nån posta for ett tag sen... me vinogda killen som va riktigt arg
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
jag tycker infamous mobb & prodigy - empty out är hård
goda nyheter från uncle ben's spännande värld!
WU TANG CLAN AIN'T NUTHIN TO FUCK WITH............
Boom Bap 2006.
Eric B & rakim - Juice LL Cool J - Mama Said Knock You Out BDP - Duck Down Onyx - Throw Ya Gunz Run DMC - Beats To The Rhyme
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
LL Cool J - Deepest Bluest "Deepest bluest my hat is like a shark's fin " Hajar ni?! Hans hatt är som en hajfena. Det blir fan inte hårdare än så. Är ifrån hans BAD platta/1987 då han fortfarande hade på sej den där kangolhatten.
mobb deeps gamla prylar.
I'm watchin all of ya because your game is so poor
Niggah please, Niggah please don´t step to theese MUTHAFUCKING REAL G´S
ja just fan C-Murder feat. Magic, Snoop - Down for my niggas
B.G knocc out´s första vers i DPG/killa är så sjukt jävla överhård.
Jadu...
Avsmak - Ljud av Förrutnelse.
Eazy E - Still a nigga
South CentraL Cartel
Sido unt Die Drogen - Die Drogen Halvhård jag svär
norrkööping
Scarface - No Tears, är ju jävligt fet, eller varför inte Dj Quik - Dollaz 'n' Sense, förövrigt världens fetaste disslåt
new york state of mind
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Eminem, Dmx, Obie, - Go To Sleep
Ö4L