Era favorit låtar att röka till?
tänkte göra en gräs-playlist så ge mig era tips! jag sökte om detta innan och jag hittade ingen tråd som var riktigt givande för mitt ändamål så därför får jag skapa en sån här skit tråd. tack för svar.
earths essence med cunnin är fet! =)
((MAAD))
ken feat. sam-e - weedlåten cypress hill - roll it up light it up
rick james - mary jane
bone thugs n harmony - weedsong
Redman - how to roll a blunt
mina blazefavoriter iaf ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
i sånna här trådar brukar folk missuppfatta o skriva låtar som handlar om röka, bara för dom handlar om att röka behöver den inte vara nice att röka till
jo precis bursan. ALLTSÅ, LÅTARNA BEHÖVER INTE HANDLA OM WEED, UTAN DEN KAN HA EN SKÖN VIBE
kan inte du komma med några exempel? ser inte varför det skulle vara nån skillnad på när man röker o annars. skön hiphop helt enkelt, jag sätter på det som finns i CD-spelaren eller det som kommer när man trycker på play på mp3-spelaren.
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
Hangaround
2006-10-10 17:18
massa rjd2, framst iced lightning pa hog volym. men helst reggae, trance och 60talsrock nar det galler flummarmusik.
det kan va låtar som dead prez - mind sex, jmt - deer hunter, btnh - weed song RJD2 - june, all möjlig skit men ibland får man en speciell låt som man vill lyssna på varje gång. typ låten med RA och JMT från nya plattan är sån låt man kan gå in i och uppslukas av. sånna låtar vill jag ha.
då säger jag definition of ill med planet asia och madlib
Måste säga att Lost Boyz - Renee har en speciell plats i mitt hjärta...
Why the fuck can't emcees emcee no more?
Buckshot - I Don´t Know Why Cypress Hill - Hits From The Bong Dynamite Deluxe - Grune Brille Styles P - Good Times Lil Wayne - Hustler Music Damian Marley - Road To Zion Styles P - My Life Juelz Santana - This Is Me Är dom jag brukar röka till... Alla är väl inte så värst vibbiga, en del är bara sköna att tänka till.
Sittin sideways...
Även.... Devin The Dude - To Tha X-treme Devin The Dude - Right Now Devin The Dude - Kooter Brown Kanye West - Drive Slow 2pac - Krazy Dilated Peoples - Worst Comes To Worst Royce Da 5´9 - Just A Moment Nas/Quan - Just A Moment Nas - Black Girl Lost
Sittin sideways...
Ludacris - Blueberry Yum Yum (Feat. Sleepy Brown) Lil Eazy,Krayzie Bone,Wish Bone,Layzie Bone - This Aint A Game 196 Clique - Shut It Down 3 Memphis Kniccas - Bone Diss 1 Evil Pimp - A Damaged Mind (ft Drama Queen) Gangsta Boo - Same Block just nu
Agony High Fi
http://www.myspace.com/agonyhifi Dancehall, Reggae, HipHop, Grime, Funk, Dubstep
Konsertbesökare
2006-10-10 19:03
Devin The Dude - Zeldar Devin The Dude - Briar patch Dr. Dre feat. Snoop Dogg - Bitch Niggaz Bone Thugs N Harmony - Extacy Demigodz - Captivate Deactivate, man kan skratta ihjäl sig åt Celphs punchlines ibland :)
Hangaround
2006-10-10 19:06
Louis Logic - Factotum The Last Emperor - Heaven
bajs här
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vadå, du lyssnar på speciell musik när du slår en fet? ja lyssnar helst på de ja vanligtvis lyssnar på ;) men om de är själva temat du är ute efter så är ett tips: Reef The Lost Cauze feat. Side-effect - Ohhweee, bl.a
inte speciell musik, men jag brukar välja musik med omsorg, men ibland så kommer man inte på vad det är man söker och då gör man en sån här tråd.
Dr Dre - Xplosive Snoop dogg - Hennesy and Buddah Cypress Hill - Roll it up, Light it up, smoke it up
Shuu
Black Moon - Murda MCs Smif N Wessun - Dah Shinin Supernatural - Buddah Blessed It
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
Inte riktigt hiphop men .. Helt off - Klibbiga toner
Method man & redman "how high"
http://www.myspace.com/deadlykanha
lyssnar på alchemist beats (instrumentaler) när jag sitter med min bong... =D finns inget skönare.
aaaaaaaaaah duuuuuuuuu..
Bizarre - Gospel Weed song!! Hahaha :P
tror nån skrev det här.. men utländsk hiphop 2pac - krazy.. ouuuuuf
Edit: Royce Da 5´9 - Hip Hop (inte Just A Moment)
Sittin sideways...
Digable planets - Blowing down Quasimoto - Greenery The Roots feat. Bahamedia - Push up ya lighter Eyedea & Abilities - Colour the world of mine Dj Krush - Dig this vibe Dj Shadow - Midnight in a perfect world Dj Cam - Gangsta shit Common feat Erykah Badu - All night long Busta Rhymes - Live it up Digable planets - The art of easing Cypress Hill - Spark another owl Lootpack - Hityawitdat Cannibal Ox - Scream phoenix
In the old days it was not a crime
Fast jag tycker denna tråd var så otroligt onödig måste jag bara säga att Siezed droppade coolast. Tack för den!
"Who the motherfuckin' bawse?"
UGK - One Day UGK - Diamonds & Wood Lil' Flip & Z-RO - Burbanz & Lacs (Chopped & Screwed) Juelz Santana - Why Typ allt med Z-RO och S.L.A.B. Annars funkar det mesta, Country är alltid bra :)
Jag vill bara sova... o spela fotboll,
gode roligt! i alla trådar klagar alla på varandra! hehe.
The Mamas & the Papas - California Dreamin'
Landskrona Skånes stolthet
madvillain och zion-i
EPMD - Da Joint
2pac - Fame feat. Outlawz (kanske är outlawz låt, vet ej) Xzibit feat. Eminem - Don't approach me Bang 'Em & Domination - Holla my name Cypress Hill - Busted In The Hood Cypress Hill - L.I.F.E. feat. Kokane Cypress Hill - What's Your Number Canibus - U Don't Cee Bone Thugs-N-Harmony - WeedMan Eyedea - Even Shadows have Shadows Eminem, Obie Trice, DMX - Go To Sleep Eminem - Girls Eminem - Still Don't Give A fuck Eminem - Rock Bottom Ett måste är denna: Ludacris - Blueberry Yum Yum finns hur mycket som helst
hur kan ingen ha sagt Spottieottiedopalicious med Outkast?? o allt med Manu Chao men det säger sig själv... (släng gärna på en video med the quay brothers om du hittar, där har du mindblowing prylar!) ä
ä
Tunnan och Moroten - Bajs i bastun
Gillar blaza en gubbe till Dilated Peoples o Trae. Sen går mycket annat bra det viktiga e att han någorlunda ny musik iallfall, inget helt nytt o inget uttjattat.
17-t-pain_ft._styles_p-im_high.mp3
^^fo real!
Ja lyssnar på den hiphop jag tycker är bra när jag steker, tycker inte att ens musikuppfattning ändras bara för man är stekt. Lite skillnad om man petar eller nåt =P men "thomas rusiak - inside" är riktigt grym om man er fett stekt..
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
De la soul - peer pressure Frank n Dank - Okay Redman - Muh fucka Allt me Madvillain! de ja kommer pa just nu. behovet mer weed..
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
summer madness - kool & the gang.... herregud vilken upplevels
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
röker inte. drugs are bad. men när ja väl flummade way back in the day, kom ja ihåg att hela Dre's "2001" funkade jävlit bra...
fuck alla lyssna på dom här.REKOMENDERAS Nappy roots day - Nappy roots day (vilket BEAT) Max Peezay - Emegency (samma där) Necro ft ill bill- Our life Necro ft ill bill - poetry in the streets Jedi mind tricks ft r.a the rugged man - uncommon valour (sjukt tung vers av r.a the rugged man, bäst låt å snöa till å läsa lyrics samtidigt) blaze out
The Game feat Ya Boy & Juice - So High
Shuu
för tillfället helt klart: Ray j, Nate Dogg. Snoop & Slim Thug - smokin smokin weed
varför inte tomorrow med paper boys
witty unpredictible talent and natural gang
tycker för övrigt att dafute P20 lista var ganska komplett ;)
witty unpredictible talent and natural gang
har e ett gang bra weedlatar:Beatnuts - contact High & Mighty - weed O.C. - weed and drinks Scarface - mary jane MED - Never give u up Quasimoto - greenery Larry Adler - smoking reefers (jazz, fett bra!)
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)