game kommer gå vinnande ur det här.
SKU - SKU - SKULASON!
onodigt o diskutera o jamfora dessa 2, dem ar helt olika i stilen o flowen, vad det galler den lyriska formagan och skills i o utova rappens olika former sa kan man kolla bade till fakta o sen gora egen uppfattning. det ar det battles handlar om, alla rostar pa sin favorit.
I be around, just out of sight
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
varför lägger du in samma länk igen som mig rhetoric?
För att din länk är corrupt!
You are the one who go get the OG´s, im the one who the OG´s go get.
Dirty-Dave "Ras är en legend, game är en färsking" va har d med saken att göra?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
har inte lärt mig de nya länkningarna
Hmm får väl vänta o se eller? Men som någon sa, hur ska man få en blåtyra från ett slag bakifrån? Förstår inte det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"det är juh inte svårt att suckerpuncha nån i ansiktet bakifrån med en flaska. det är bara att glida upp snätt bakifrån" Snälla ge dej, menar du allvar?
Don't quote me boy, cuz I ain't said shit!
"And then he turns right back and pushes my homeboy over the table, he swings and hits me with a bottle, I tried to react to that and his other homeboy punched me in my eye."
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
kolla på gameklippet där han snackar om det så ni får 2 sidor av det hela. Själv tror jag på game :D
SKU - SKU - SKULASON!
Nature of Threat vs. 300 Bars??
BigIssue P21 Maimi life vs allting some Game spelat in/kommer att spela in..
R.I.P. Big Moe
Ras vinner oavsett aspekt, ok, undantaget är skivförsäljning, men det finns en logisk förklaring till det med. R unA wayS lave
ngn som har köpt EOD förutom jag?
Förstår inte hur nån kan tycka att Rass Kass dissen var bra, pinsamt dålig, jag är ett stort fan av honom och alla måste hålla med om att kan så himla mkt bättre, lägg till videon där hans boys viftar med hagelgevär och slänger kulor? Han framstår som en bitter liten smurf. Hoppas ärligt talat att Game inte ger han den uppmärksamhet han så jättegärna vill ha, har ingen respekt kvar längre. David vs Goliat, och Goliat kan stampa sönder honom efter det veka utspelet. Vet att det är poplärt att hata på Game men han har guldläge att förlöjliga Ras nu....folk glömmer att Game kan spotta. Börja hata nu ;)
Sen så kan vi snacka Soul on Ice och hur bra den skivan är, en klassiker men som så många andra har han aldrig levt upp till debuten, ett par bra låtar här och där...Rass är inte den rappare han en gång var...
Tragiskt när gamla rävar försöker blåsa nytt liv i sin karriär, du fick stryck, ta det som en man, buhu
Fredrik P25 - Ras Kass stavas det.
Philip: Skit, stavade jag fel? Gud vad pinsamt, tack så hemskt mycket för att du påpekade detta. Fan, jag skrev ett extra S.....tack återigen
say whatever you like just spell my name right thats - well you know now Ras Kass dissen var bra men inte på hans toppnivå. men på den nivån han la den kan Game bara önska att han kunde skriva på.
Dirty-Dave P24 haha jo han är slut, lika så hela aftermath och gayunit!!!
The Young Phenomenon...
har game släppt nåt svar än?
Don't make me Chris Brown you, bitch!
Fredrik P 25 - det var det som var hela skämtet, som thepharaoh skrev ut raden från en låt med honom. alla stavar hans namn fel. tom på revenge of the spit har de som tryckt skivan skrivit RASS KASS.
daaaaamn nu skriver jag här, för hälften här inne vet säkert inte ens vem Ras Kass är, vad han har gjort i industrin osv osv, så snacka inte skit..... TROR ni VERKLIGEN att en snubbe som The Game, som vart med i dating program (som alla har sett), vart en strippa (som är bekräftat av honom själv) är gangster på riktigt?!... Sen att hans brorsa som själv är Blood inte pratar med honom alls, pinsamt... Och hans jävla entourage är köpta, tror ni verkligen The Game har riktiga Blood polare runt sig?!... NEJ, dom är där för pengarna, punkt slut... Jag har inte så värst mycket gangster knowledge och vet absolut inte vad som händer runt omkring L.A. på gatorna, men en sak är säker..... RAS KASS VS. THE GAME är bland de mest pinsamma jag varit med om..... The Game kommer ångra detta i år och år... om han nu inte försvinner 6 feet deep... återstår att se.....
(om nån här inne tar mina "fakta" och använder de emot mig, lägg ner, för jag har aldrig påstått sanningen, bara de jag tror av det jag hört... fuckers...)
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -
infamous P22 spelar vall ingen roll om han vatt strippa varit med i change of heart, det handlar anda om den som lagger dem basta dissarna, har bast flow pa ett visst beat. sen att the game varit med i change of heart o varit strippa innebar bara att Ras Kass har mer o dissa honom for. jag personligen ar ett Ras Kass fan, men the Game ska man inte dissa, sluta ta parti o lat basta man vinna. Sen tycker jag personligen att Ras Kass kommer slakta i vilket fall som helst, men en open mic med dessa 2 hade varit nat. pZ