Eminems bästa låt?
Ja, vilken låt tycker ni är bäst? Kanske inte är så lätt att säga bara en så ni får givetvist säga flera. Själv tycker jag Superman och Love you more är två heta kandidater.
Flärtfärs
Eminem - 8 mile road. Sjukt beat, och skön känsla över hela låten.
killen har gjort för många låtar för att lista, de flesta är dock 5-7 år gamla då han var på sin topp.. any man är en favorit dock. macosa med young zee är tung också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Trots att hela D12 är med i When The Music Stops från The Eminem Show, så säger jag den...bra text...bra beat...bra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Loose Yourself, e skit skön de flesta på 8 mile soundtrack e feta !
Role Model är jävligt fet.. eller typ Lose Your Self
Freestyle cover'n på Sweet Home Alabama i 8 Mile. Mouhaha.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Too many to name...
- "This one here just might be my masterpiece..."
det är svårt, han har ju inga riktigt klockrena låtar som skulle var amed på ne topp 50 låt lista eller så. men just dont give a fuck är bra. och många andra på slim shady
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Infinte tycker jag e så jävla fet... han spådde fan halva sin framtid i låten.. eller på hela skivan. annars tycker jag den absolut bästa e.. typ Criminal
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence
Brain Damage Kill You The Way I Am Lose Yourself Guilty Conscience Amityville
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
Guilty Conscience inget snack om saken , en klassiker
Bäckamellen
Guilty Conscience är skön, Encore är skön, Kids är skön, The Way I Am är skn de finns väldig tmånga
It's not a cap, it's a flag
The Way I Am Kim Lose Yourself Like Toy Soldiers Stan
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
Brain damage Bad meets evil role model
New Zealand Why not?
the way i am & marshall mathers
Puss hej
finns alldeles för mkt för att säga en tycker jag!
But i suppose anything goes when it comes to my flows Nothin' is off limits... except for michael's nose
Criminal
" I don´t whrite nothing down so i will keep it short and sweet. You are wek, you are out of control and you become a imprisonment for your self and very body else" - Paulie Walnuts om chris drogproblem
Sing for the moment...skit skön..bra text..
Gröna å vita hjärtan som glöder
Jag tycker ganska mycket av hans musik är ok, eftersom jag har varit ett stort fan av han. men den nya låten Mockingbird tycker jag att han har lyckats bra med, med tanke på att dom senaste låtarna inte har varit allt för bra.
The Way I am
http://www.tok.studio.nu<br> <br>http://www.tok.pixbox.se
rock bottom guilty conscience kim mockingbird role model
"Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original"
Renegade om den räknas? Annars så ser en liten lista ut såhär Like toy soldiers Role model Stan The way I am Mockinbird Who knew
Alltför lite tid, alltför mycket att göra
Kim Stan Amityville role model bad meets evil
LillaJocke P18: Just därför skrev jag: "Kanske inte är så lätt att säga bara en så ni får givetvist säga flera."
Flärtfärs
Bad meet evil stir crazy words are weapons
Konsertbesökare
2005-05-17 01:04
HAHAHAHAHA @ Aleks "ingen" precis va kul. meneeee helt klart hans vers pa "renegade', som e Jay-Z's lat visserligen, men fy va tight han e pa den.
http://soundcloud.com/nafjodor
Ingen som gillar till i collapse? Jag tycker den är sjukt grym.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Still Don't Give A Fuck ger mig fortfarande gåshud.
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
Kill you, Criminal, Rock Bottom
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle
still dont give a fuck
det finns en chat! missa inte den...
Still don't give a fuuuuuuuuuuuuuuuuuck !
Infinite är det svårt att tröttna på. White america e oxå en bra kandidat.
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
rock bottom...sen är resten skit..han kunde bli nått bra eftersom att han e en jävligt duktig rappare...
faty fat faty
Still Don't Give A Fuck, Just Don't Give A Fuck, Rock Bottom & Kill You är ju alla galet feta..
http://www.myspace.com/souldbeats