I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Nya Testamentet vol. 2 finns nu gratis nedladdning

Svensk Hiphop - Audio & Video

2012-04-01 14:18

[Audio] Nya Testamentet vol. 2 finns nu gratis nedladdning

Hej gott folk

Nu finns Nya Testamentet vol. 2 att laddas ner gratis på: http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?. Så gå in där och tanka ner skivan så fort ni bara kan och sprid ordet till så många ni känner. Skivan är rusikgt jävla fet. För er som gillar skivan lite extra mycket finns det fortfarande fortfarande fysiska exemplar att köpa. Köper gör ni enklast genom att skicka ett mail till mig här på Whoa eller till [email protected]. Skivan kostar 50 kr plus frakt eller 50 kr direkt i handen och plus att ni får Nya Testamentet vol. 1 i mp3 format på köpet när ni köper den av mig. Annars finns den även att köpa på: Mosebacke Records & Petsounds i Stockholm, Skivbörsen i Västerås, Rundgång och Impala i Malmö, Ruff och Barbacka i Kristianstad och Markan i Hässleholm.

Så här ser låtlistan ut:

1. Intro
2. Critical - A Good Thing feat. Chong Yoshi (FR) (Prod.Dj Connect) Cuts av DJ Irie
3. MC KiKo - Everyday Is The Same Remix (Prod.Dirty D)
4. Pap - Förklara Det (Prod.Icetail)
5. Cell Mates - Politisk Korruption (Prod.Bergan)
6. Vero - Bmw 08 (Prod.S.o.S)
7. Toby Zaiboot - Aldrig Mer Feat.ZooSamurai (Prod.TZ Beats)
8. Marke & Bobbo - När Vi Träffas Feat. Tina Korsbacken (Prod.Dirty D)
9. Trainspotters - Fan First Remix (Prod.Bergan) Cuts av Chefen
10. Pato - Vet Hur Du Mår (Prod.Pablo Paz)
11. Tay - En Dag (Prod.Icetail)
12. Vito Eme - Burn Dem Out Feat. Ricky Benz (Prod.Bergan)
13. Dirty D - Inte Som Er Andra (Prod.Dirty D)
14. K-Sluggah - Verbal Lusing (Prod & cuts av Vic från BreddaVibez)
15. Sabotage - Fäller En Tår Feat. Andre Matiejc
16. Ph1 - Leaving Them With Holes (Prod.Dirty D)
17. N3verso - La Paga (Prod. Bergan)
18. MC KiKo - Serious As Kance (Prod.Dirty D)
19. Tax - Television (Prod.Lilleman)
20. Julian - 15 År (Prod.Bergan)
21. Jeff - Y´all Should Know (Prod.Beatg33kz)
22 Im Still Standin Here, Aint I - All I Really Want(Prod.Spydah)

Bonusspår:
23.Pap - Horisont (Prod.Bergan)
24. Simon - Livet Feat. Öris, Marke & George Kaplan

Love

/ Thomas P

(Inlägget ändrat av Oracle 2012-04-06 20:22:45)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2012-04-01 22:34
Sov inte på detta folk!
At the gates of Eternity...

2012-04-03 00:21
direktlänk tack
Rappare

2012-04-03 08:25
lägg upp den i zip eller nått. Nu måste man ladda ned varje låt för sig, eller uppgradera mediafire pro

2012-04-03 09:40
Ska fixa så att man kan ladda ner hela skivan som en zipfil i helgen. Har tyvärr inget internet hemma. Sitter på jobbet nu, men som sagt jag fixar de i helgen håll ut gott folk :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Admin

2012-04-03 10:38
Tänkte precis kommentera samma sak. Självklart vill man ha zip på denna!

2012-04-04 14:48
alltid klabb när man ska gå genom kingsize och ladda ner album/mixtapes..

Direktlänk uppskattas högt
Producent

2012-04-06 00:44
fan vad folk ska böla över direktlänk hit och dit.. fatta hur mycket jobb som har lagts ner på denna plattan med jävligt fet set up och det enda ni behöver göra är att göra några enstaka musklick! ni behöver inte ens betala för att ta del av denna sjukt feta samling låtar!
Fattar inte hur folk kan vara så jävla bortskämda! Helst ska väl låtarna finnas i er mp3-spelare helt magiskt också eller?

Thomas P
Svinfet skiva! Riktigt, riktigt bra jobbat!
MPC 2500, Akai S900, Roland JV 1080 in the basement!
Boom bap lives!
Admin

2012-04-06 08:10
RK-Studio: Jag tror ingen har varit otacksam eller liknande. Men om man nu ändå skall dela med sig av skivan gratis och vill att folk skall lyssna på den så borde man lyssna på sin publik och se hur man konsumerar musik idag. Speciellt med tanke på att det är så sjukt lätt att göra en zip fil och skicka upp på en server.

Har man en självbevarelsedrift så inser man att folk inte har så mycket tid och är rätt bortskämda på nätet. Folk orkar ju generellt sett inte ens ladda ner musik utan vill helst ha den streamad serverad på silverfat.

2012-04-06 14:59
Håller fullständigt med Rk- Studio har lagt ner så mycket tid och pengar på detta projektet tryckte upp den i fyskiska exemplar men typ ingen har köpt. Allt ska bara vara gratis, vi satt med Trainspotters remixen hen hel kväll för att få den klar. Men men tycker bara att det här tråkigt att ingen köper skivor längre tycker liksom 50 kr är ingenting för 24 feta spår.

Tack så mycket Figge det uppskattas högt, och tack för att du hjälpte med remixen och mixning av vissa låtar :)

Här ligger i alla fall den nya länken så man kan ladda ner hela skivan:
http://http://www.mediafire.com/#8p5te1bx40q03

Och vill ni bara ladda ner vissa låtar så kan ni även gör det, hoppas att i alla fall någon gillar skivan lite extra mycket så dem köper ett fyskiskt exemplar och stödjer svensk hiphop.
Producent

2012-04-07 13:01
Har man inte tid att göra ca 30 musklick så bör man se över sin vardag..
Dålig respons och lathet gör ju att folk inte göra såna här feta projekt fler gånger! Det är ju det som är problemet.. Sov inte på bra skit och gör nått för att sånt här ska kunna fortsätta! That's it! Tror inte att folk är så sugna på att arrangera såna här saker och lägga ut massa pengar och tid på att fixa såna här samlingar om responsen är:
Ge mig bara gratis saker!
Lägg in det i min mp3 för jag pallar inte!
Orka göra 30 musklick!
Jag sitter här och vägrar göra något själv utan förväntar mig att andra ska göra saker!

Fan vad jag blir lack! Inte konstigt att all bra musik försvinner från whoa och att sk hiphopare är dom som dödar det!

Till er som passar in på beskrivningen:
Fuck Ya'll!

Till er som stödjer hip hop och orkar ta 30-40 sekunder av er dyrbara tid:
One love!
Boom bap lives!

2012-04-07 13:07

2012-04-07 21:29
Orka sitta och klaga på att folk klagar då? Den tiden du la ner på det hade du kunnat leta fram länken istället? I mitt fall handlar inte om lathet, utan att det känns meningslöst att leta efter en nål i en höstack. Eftersom jag inte vet vägen så hade det inte blivit 30 klick, utan 300.

Glad Påsk!
Skivsamlare

2012-04-08 20:52
Orka sitta och klaga på att folk klagar då? Den tiden du la ner på det hade du kunnat leta fram länken istället?

Orka att du sitter och klagar på folk som sitter och klagar.

Tänkte ladda hem de, men väntar på att lyssna tills jag får skivan.
http://soundcloud.com/majestictwelve
Ask beavis i get nothing but head.

2012-04-09 00:11
MAJESTIC skrev:
Orka sitta och klaga på att folk klagar då? Den tiden du la ner på det hade du kunnat leta fram länken istället?

Orka att du sitter och klagar på folk som sitter och klagar.

..men orka att du sitter och klagar på att folk sitter och klagar på att folk klagar.
Producent

2012-04-19 10:07
haha vad fan xD

upp med denna
Boom bap lives!