I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Kartellen - Rädda Kungen

Svensk Hiphop - Audio & Video

Rappare

2012-01-20 18:23
-ASP- P22
Ja absolut. Jag respekterar kartellen för lyckats har dom ju gjort.
Det krävs mycket för att bli stor och ännu mer om man suger på det man gör så absolut min respekt för det har dom hands down.
Men som sagt. Jag tycker ändå inte dom är bra.

Dirty-Dave P29

Du skulle inte kunna länka det dom har gjort som kan passa bland det bästa i svensk hiphop?
Ja

2012-01-20 21:36
"You could be a mack, a pimp, hustler or player
But make sure live you is a dope rhyme sayer"

punkt.

2012-01-21 11:42

Men det är ju en smaksak vad man gillar och inte gillar. Nu har jag inte lyssant på kartellen på ett bra tag. Men hade dom lagt bästa låtarna från "programrebeller" och "kartellen e här" till ett album hade vi haft en stark skiva.
Crime Pays, ask the Rothschilds!

2012-01-21 19:23
Varför bryter Joppe som en blatte?

2012-01-22 01:35
Det var la bra, men jag hör fan knappt vad han säger - pratar han sådär eller gör han sig till i låten?
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2012-01-22 01:48
Trush: wtf? varför länka du den videon? RIKTIKT CREEPY MEN SÅ HYSTERISKT ROLIG PÅ SAMMA GÅNGA HAHAHAHA! Allt för en kakelugn, haha XD
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?