I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
[Video] Hjälp oss att stoppa rasismen. Spotta framför din kamera!
Svensk Hiphop - Audio & Video
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
MBFIMG.com
2009-12-02 21:05
JXE - jag behöver filen. Det är enda sätter jag kan se hur många views filmen får och således meddela Same Blood hur det har gått i tävlingen. Så skicka den som fil till mig på Zshare eller liknande.
My Best Friend Is My Grind
JXE
Battlerappare
2009-12-02 21:12
fick du videon mannen?
JoaquinRoyale
JXE
Battlerappare
2009-12-03 02:45
har skickat filen! har du int fåått den?: :/
JoaquinRoyale
JXE
Battlerappare
2009-12-03 02:45
laddar upp den på zshare
JoaquinRoyale
JXE
Battlerappare
2009-12-03 02:49
Länk till http://www.zshare.net/video/69337783681c347d/
här mannen har du länken men har skickat den på din mail!
JoaquinRoyale
Borttagen
2009-12-03 12:48
vi fatta lika mycket som vi fatta att du är en Sverigedemokrat.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
JXE
Battlerappare
2009-12-03 15:22
vad menar du?
JoaquinRoyale
Borttagen
2009-12-03 17:00
det var inte meningen att skriva under din kommentar. menade Gottispower
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
elajt
2009-12-03 17:28
daaamn shazaam's bidrag var överfett.
B
FHTEOD P44
2009-12-04 14:11
Shazaam la det riktigt nice.
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.
MBFIMG.com
2009-12-06 05:46
Fler bidrag är på väg upp. Ursäkta att det tagit lite tid. Har pillat med J-Son's tävling. Ska se till att dra upp grejerna senast Måndag!
Yuh!
FHTEOD P44
2009-12-06 20:50
Wow! Vi måste verkligen ha börjat reta upp nazisterna. Jag fick idag 8 nazi-kommentarer under 2 timmar på ett av mina andra klipp som dom valt ut att "basha":(Klicka på watch on youtube för rolig läsning)
Om ni vill hjälpa till att slå tillbaka? Ranka klippet fullt(5 stjärnor) även om ni inte tycker så och ge deras kommentarer tummen ner. Dom har gjort raka motsatsen som man också kan se.
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.
Borttagen
2009-12-07 10:43
Youtube verkar vara smygrassarnas högborg... SÅg att de skrev att du va vilsen någonstans... Hahaha så små människor
FHTEOD P44
2009-12-07 11:09
Sen har någon erkänt detta:
"fick det här nyss "hjälp till att ge SD kommentarer +1 och rösta gärna ner flera av hans filmer!"
och en länk till denna? video. Där har du förklaringen. "
Förklarar en hel del faktiskt.
FHTEOD P44
2009-12-07 23:33
Ha ha ha... Dom har t.om försökt outa mig på Flashback! Det sista svaret är skönast:
Länk till http://https://www.flashback.info/showthread.php?t=1070984
Bror
Rappare
2009-12-08 10:06
Skulle det vara acapella sir husselhoff? :D
MBFIMG.com
2009-12-09 15:28
4 till artister har sållat sig till skara som går emot rasism genom att spotta en vers framför kameran. This is
Anthony Mills, Ferdi, JxE
och
Aj Da Griot
. Enjoy och glöm inte att rösta på
Area Turns Red
som årets video på
Grammis
Galan!
Råbiwn P33
2009-12-11 18:19
Rob Mwuana's vers var riktigt grym!
Borttagen
2009-12-11 20:18
Aj Da Griot la det sjukt bra! Platsade lätt på remixen.
MBFIMG.com
2009-12-14 10:12
Nu har även
Crome
och
JxE
sållat sig till skaran som lagt en vers mot rasismen:
Är du själv sugen på att spotta mot rasismen så gör det! Skicka sen filen till
[email protected]
så ser jag till att den sprids!
Tillbaka till forumet