I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] MBMA i studion

Svensk Hiphop - Audio & Video

2009-11-26 08:51
Tronix_D

Umgås du mycket med hemlösa alkisar? Vad var ovanligt just där? Du är ju 18, går du inte i gymnasiet?

För övrigt är det mest troligt "Att slänga käft har alltid varit en av mina främsta egenskaper". Slänga käftar är inte så logiskt.

2009-11-26 19:00
får jag min pilsner ! jag kommer döda dig! HAHAHHA
www.myspace.com/tonyissla
2011 lika med NY SKIVA!!

2009-11-26 22:12
Dudezic Du var inte oseriös eller ironisk för fem öre utan kände att du gjort bort dig. Anta att du ändå var ironisk så är det inte så svårt att misstolka och misstänka seriösiteten i sådana inlägg här på whoa...

Nog med det där, Pst/Q borde släppt det här för längesedan. Förväntningarna lär bli svåra att matcha!
http://www.johnlemon.se - varje dag

2009-11-27 19:08
John Lemon

Jag känner absolut inte att jag gjorde bort mig. Vem gjorde jag bort mig för i så fall? Dig eller? Jag sa att jag inte var ironisk rakt igenom, vilket betyder att jag menade en del av det jag sa. Jag ska förklara så att även du förstår:

Det jag var ironisk med var uttrycken som "svennebanan-wannabe-slimshady-rappare" och liknande. Trodde dock det skulle framgå då många av oss inom svensk hiphop inte är annat än svennar, vilket inte är så konstigt. Det heter trots allt svensk hiphop. Slim Shady delen av min kommentar är väl uppenbar? Våldsironin kanske inte startades av honom med den han med all säkerhet inte blivit lika stor utan honom, och hur gjorde nu ågren ett namn av sig själv? just det, våldsironi! Jag var även ironisk i mitt erkännande av att vara en hatare, om du inte förstod det.

Twitter och bloggar tycker jag dock fortfarande inte hör hemma på hiphop scenen. Inte den sk mainstream scenen i alla fall. Där är jag onekligen seriös. Varför? Jag tycker helt sonika att det räcker med sidor som Whoa och Myspace, där musikern i fråga kan lägga upp musik för att sedan få respons. Genom att blogga sänker han sig till en amatör nivå, det blir som ett desperat rop på medial uppmärksamhet. Tycker förövrigt likadant om de flesta bloggar. Ska inte säga alla men nästan.

Däremot var jag ironisk i jämnförelsen med blondinbella.. menade egentligen Alex Schulman (är jag ironsik nu eller inte?). Och att det roar mig att driva med er alla ågren-fanatiker framgår väl tydligt av att jag återigen skriver i den här tråden! Om han så hade fisit och rapat sig igenom en låt och man sagt ett ont ord om detta hade ni säkerligen blivit lika upprörda.

Förstår du nu eller?
Dudezic - Dude-music - CHUP

2009-11-27 20:17
Haha sansa dig kompis jag menade inte det som ett påhopp! Din ironi var lite dimmig i början så jag misstolkade dig. My bad! Jag förstår din poäng men håller inte riktigt med då en jävla massa redan kända artister bloggar och twittrar. I Organismens fall kanske det är annorlunda men det jag "reagerade" på var din syn på bloggandet. Vilken domän eller webbstruktur platsen har där man kan följa artisten är för mig oviktigt, det intressanta är materialet och informationen man kan ta del av.

Att tillägga är att jag inte är något vidare fan av organismen överhuvudtaget. Tycker att han är tråkig och dyster. Pst/Q drar mitt intresse på grund utav hans utdragande av skivan som alla väntar på..
http://www.johnlemon.se - varje dag

2009-11-27 21:31
Har inte läst vad alla har skrivit men är bara tvungen att påpeka hur otroligt ful DJ Large är i allt ifrån utseende till klädstil till det han säger till hur han rör sig. Ser ut som en 18 åring som precis fyllt 40 tycker det blir väldigt patetiskt. Oskön jävel från början till slut.

PSTQ va fett skön dock har aldrig sett han snacka förut!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-28 03:23
John Lemon

Pst/Q är tung, där är vi rörande överens och ärligt talat, nu lämnar vi det där.
Dudezic - Dude-music - CHUP

2009-11-28 13:33
när kommer det här släppas ? någon som vet ?:D