[Video] MBMA i studion
Här!
...och det är det som är så fint med whoa!
det som är kvar av mbma* ..och det är fan inte mycket.
FUCK A BLOG DAWG CAUSE ONE DAY WE GON MEET
Exakt =) men kul video hursom
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Vad är det för släpp dom har på g? Är det PSTs platta eller?
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Producent
2009-11-22 00:44
yes, som dom säger i videon :) fett klipp, pst verkar vara en kul prick
Väldigt kul att se, trodde pst/q var död ett tag.
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
man blir bara lycklig!
jag kommer ihåg det som i förmiddags - jag minns den tiden vill sluta grubbla men det är svårt när man är inne i det sitter du i nätet tänker du säkert på spindeln i det
kul att se att pst lever :)
Sköna snubbar! Och låtarna verkade minst sagt tunga!
"Visst är det vackert.."
Skivsamlare
2009-11-22 23:10
bara för mig som sidan inte funkar?hua vill se
http://soundcloud.com/majestictwelve Ask beavis i get nothing but head.
Producent
2009-11-22 23:22
Är det TT's nya som organismen dricker?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
dricker dom alltid öl
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
"dricker dom alltid öl" problemet är?
jag kommer ihåg det som i förmiddags - jag minns den tiden vill sluta grubbla men det är svårt när man är inne i det sitter du i nätet tänker du säkert på spindeln i det
Haha fan va grymt! Alldeles utmärkt!
http://www.johnlemon.se - varje dag
Låter otroligt spännande!
Cynism Vadå problem???? =/ jag skulle också vilja göra de
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Jag tolkade: dricker dom ALLTID öl...Som att om det vore något negativt.
Producent
2009-11-23 16:00
Hur kan man tolka det till något negativt ens?
Dem dricker inte öl, dem dricker kalla
Nog om öl pojkar! Pst lever MBMA lever! Julen kom tidigt i år...*torkar tårar ur min ögonvrå*
Främja fantasin
Så sjukt underbart, detta har jag väntat länge på
I´m Scrammel, no not like scrambled eggs I´m the weird strange dude with fucked up legs
sen när hade hela mbma glasögon. vafaan
Sedan synen på hiphop förändrades.
all 'bout the bluntrap
haha fet!
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
Sedan synen på hiphop förändrades. I camed
Först när jag kom sa alla bara WOW o HEEEJ!! o sen ligger alla på marken som AAAAJ o NEEEEJ!!
Kiwano P25 mbma lever tyvär inte :( bara halva :(
jag tycker det så är fruktansvärt kul att organismen bloggar haha.. tänk er själva, den sljälvutnämnde herr ågren ligger ute och brottas med blondinbella och dylikt trams ute på nätet... inte mycket streetcredd där inte haha
Dudezic - Dude-music - CHUP
..... men pst/q gör en mer än godkänd comeback! ska bli kul att höra när det är färdigt
att blogga och uppdatera om musiken kan väl knappast tolkas som något fjolligt? eller är jag okänslig för din sarkasm kanske?
det roliga i bloggandet är att ågren hela sin "karriär" har hävdat att han går mot det konversiella och därav utdelat diverse käftsmällar i sin lyric åt det hållet.. men nu sitter han där, bloggar och twittrar, som en hiphopens blondinbella. ser du inte komiken i det? men jag ska inte döma någon, det kanske är svårare att vara en svennebanan-wannabe-slim-shady-rappare än vad jag tror! och kalla mig inte hatare för det, Im just calling it as I see it!
Som du gör i varje tråd en vit kille rappar :P
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
Dudezic det roliga i bloggandet är att ågren hela sin "karriär" har hävdat att han går mot det konversiella och därav utdelat diverse käftsmällar i sin lyric åt det hållet.. men nu sitter han där, bloggar och twittrar, som en hiphopens blondinbella. ser du inte komiken i det? men jag ska inte döma någon, det kanske är svårare att vara en svennebanan-wannabe-slim-shady-rappare än vad jag tror! och kalla mig inte hatare för det, Im just calling it as I see it! Menar du det konventionella, kommersiella eller kontroversiella? Eller har du bara hittat på ett alldeles eget ord att dissa folk med? Tror snarare att Ågren är en kämpe. Han har talat flera gånger om att han är
för nedladdning och att han vill att hans fans ska kunna lyssna på hans musik gratis, men att han ändå vill kunna leva på det han gör och få pengar genom framträdanden, merch osv. Det enda sättet att lyckas med det idag är att ständigt pumpa ut info och bibehålla direktkontakten med sina fans, och då är både bloggandet och twittrandet en skön idè enligt mig. Stor jävla skillnad på han och blondinbella alltså.
men jag ska inte döma någon, det kanske är svårare att vara en svennebanan-wannabe-slim-shady-rappare än vad jag tror! och kalla mig inte hatare för det, Im just calling it as I see it! Jag ska inte döma någon heller, men du är ju dum i huvudet.
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
Så MYCKET kärlek till dom där grabbarna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sååå mycket word på FarmorBerit!
"Visst är det vackert.."
men jag ska inte döma någon, det kanske är svårare att vara en svennebanan-wannabe-slim-shady-rappare än vad jag tror! och kalla mig inte hatare för det, Im just calling it as I see it! Hjälp mig från din dumhet. Fan va uruselt skrivet av dig. Att blogga och twittra är bara ett sätt att kommunicera. Det som är relevant är hur man kommunicerar och varför, inte att. Blir alla rappare som någon gång blivit intervjuade MTV popartister per automatik i dina ögon också eller?
Fy fan vad roligt, detta gjorde verkligen min dag, på fullaste allvar! Låtarna verkar minst sagt intressanta.. Som någon sa, julen kom tidigt i år!
wan me tå ki yå ä?
Oj, många upprörda människor här. Börjar med duden som sa att jag alltid säger sånt här när rapparen i fråga är vit. Har inget med det att göra, poängen är att göra sin egen grej av det. Inte följa efter alla andra. Kolla på Asher Rooth tex. han sätter sin egen prägel på det han gör. Och att gå från mc i cypher till bloggare på twitter kommer alltid vara fel steg i den här kulturen. Punkt. Och duden som märker ord kan ta ut Ågrens pung ur munnen. Som att du inte förstod vad jag menade.
Dudezic Rappare får inte blogga alltså?
Fan, trist nog så tycker jag att Pst börjar se lite gammal och sliten ut. Pratade sakta med långa mellanrum och ser allmänt äldre ut. Å andra sidan så kanske han var dyngrak, och därmed inte kunde prata vettigt. Han ser ändå gammal ut. Angående musiken så är jag ruskigt taggad. Han låter inte gammal på låtarna än.
Låter faktiskt riktigt fresh i mina öron alltså, låter updated! Dudezic, är det kul att vara en hater?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2009-11-25 14:37
Dudezic med dina inlägg i tråden, inser jag genast att du inte är seriös :) haha du är bra rolig du.
Mja, pst såg riktigt kulturgubbig ut
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
folk blir äldre , thats life
Fan va nice! Jag satt senast igår och funderade på var MBMA tagit vägen..
eRie Det gör ju inte att det blir roligare, tyvärr.
Konstigt21: haha men visst är det kul att se hur seriöst upprörda människor kan bli över en kommentar på ett internet-forum? Var dock inte ironisk rakt igenom, även om jag erkänner att det gjorde min dag att driva med vartenda litet internet-hiphop-head här inne. Tsun: lite, du borde prova.
Helt awesome detta, diggar några bars från en låt som spelas i videon.Att slänga käftar alltid varit en av mina främsta egenskaper alltid goda marginaler, aldrig närmsta medeltalet älskar när rappare använder ord som aldrig används i dagliga sammanhang!
The thing is, we cant separate our feelings..