lite hateri Ni är ju helt bestämda, INGA av Patos röster känns vettiga! Antingen har snubben en otroligt dålig smak, eller så har han noll koll på vad som klassas som bra beats...och vilken vettig producent vill remixa ett beat som går i 5968749645786 bpm?! (ps. det finns många bra som deltar) Ni är fortfarande usla på att informera vad som pågår, Dj Rooftop suger på att scratcha, och hela tävlingen är lite av en kaos! Hade jag varit er så hade jag hållt det här marknadsföringsfiaskot på en nivå som inte känns så uppenbar. Har ingen av er någon form av självdistans eller!? Mitt mål är aldrig att crasha nåns fest, men om ni försöker framstå som kartläggare så får ni dömas som såna.. Ni känner nog att jag är för partisk, men tänk på detta innan ni drar den slutsatsen >> är det inte partiskt att ni anlitar era egna att döma bidragen istället för utomstående personer som hade kunnat utföra den uppgiften ur en bättre vy? Jag tar detta för seriöst nu, men jag säger det som behöver sägas! Punkt. jobbet väntar! hej..