I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Pato Pooh - Follow me tävlingen. Producentbidrag.

Svensk Hiphop - Audio & Video

2009-10-20 16:54
jag vill se domarnas röster när kommer dom?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionen

2009-10-20 20:33
Lyssnade kanske igenom hälften.. Återkommer när jag slutat lyssna på hiphop och börjat dansa happyhardcore.. Ne, usch.. Det fanns en som var värd att lyssna på.. Anton PBC!

Och nej, jag har ingen aning om vem snubben e..

Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com
http://www.danielmeyer.se

2009-10-20 21:21
Det fanns en som var värd att lyssna på.. Anton PBC!

Och nej, jag har ingen aning om vem snubben e..

haha tack! det är nog ett ganska vanligt att folk inte vet vem jag är, har nästan uteslutande bara jobbat på den amerikanska och brittiska scenen men du/ni kommer få se mer av mig i framtiden det lovar jag
Moderator

2009-10-20 22:17
Är helt tokig i Javz remix, spelas om och om igen hela tiden, usch vad bra den är!
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-10-21 07:45
Javz är den bästa jag hört hittills !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-10-21 18:35
Pato Pooh's röster och poäng går till:

Alibi - 750 poäng.
Gameboii - 400 poäng.
Stefan Forslund - 300 poäng.
Sam-E - 200 poäng.
Robin Rocks - 100 poäng.

Sir David Husselhoff och Adam Tensta måste ha lite mer tid på sig för att bestämma sig.
My Best Friend Is My Grind

2009-10-22 05:16
lite hateri

Ni är ju helt bestämda, INGA av Patos röster känns vettiga! Antingen har snubben en otroligt dålig smak, eller så har han noll koll på vad som klassas som bra beats...och vilken vettig producent vill remixa ett beat som går i 5968749645786 bpm?! (ps. det finns många bra som deltar) Ni är fortfarande usla på att informera vad som pågår, Dj Rooftop suger på att scratcha, och hela tävlingen är lite av en kaos! Hade jag varit er så hade jag hållt det här marknadsföringsfiaskot på en nivå som inte känns så uppenbar. Har ingen av er någon form av självdistans eller!? Mitt mål är aldrig att crasha nåns fest, men om ni försöker framstå som kartläggare så får ni dömas som såna.. Ni känner nog att jag är för partisk, men tänk på detta innan ni drar den slutsatsen >> är det inte partiskt att ni anlitar era egna att döma bidragen istället för utomstående personer som hade kunnat utföra den uppgiften ur en bättre vy? Jag tar detta för seriöst nu, men jag säger det som behöver sägas! Punkt.

jobbet väntar! hej..

2009-10-22 13:22
Vad ska man säga, smaken e som baken o mina scratches iz the shit.

Ha en bra dag på jobbet Eylem!

-Roof
wwwDJRooftop.com
www.MyBestFriendIsMyGrind.com

2009-10-22 15:07
här e min remix.. ställde inte upp i tävlingen..

2009-10-22 15:42
shiit sluta hata fan. tycker patos röster va ändå bra, de e iaf dom ända jag skulle lyssnat på! förutom sam-e's som va ganska wack.

2009-10-22 18:31
Eylem - Allt är inte gjort för alla. Det är bara att leva vidare livet utan att bry sig om våra tävlingar om du känner att det är så jobbigt. Vi gör tävlingarna för de som tycker det är kul. Jag tycker även att Pato Pooh har sjukt bra smak som satt ihop en låt och video som Follow Me. Hans goda smak kommer göra honom stor både på den svenska hiphopscenen och internationellt.

2009-10-22 18:33
Adam Tenstas röster går till:

SonOfaDrum - 750 poäng.
Pape Plummer - 400 poäng.
Sam-E - 300 poäng.
Xclusive - 200 poäng.
Adam Wassrin - 100 poäng.

Sir David Husselhoffs röster droppar in snart.

2009-10-23 21:49
Sir David Husselhoffs röster går till:

Alibi - 750 poäng.
Adam Wassrin 400 poäng.
Sam-E - 300 poäng.
Robin Rocks - 200 poäng.
Stefan Forslund - 100 poäng.

Detta leder till att vi har en vinnare i Alibi. Ett stort grattis till honom och ett stort tack till alla som var med och tävlade. Ny tävling så snart vi är hemma från USA!

Producent

2009-10-23 22:00

2009-10-23 22:14
Soul Math - Jag diggade din som fan också, men konkurrensen var stenhård i denna omgång. Det kommer bli deltävlingar till nästa tävling skulle jag tro.
Producent

2009-10-23 22:58
Coolio.

Tävlingarna känns just nu väldigt okoncentrerade på gränsen till oseriösa, men det är förståligt när det är så många fler som deltar än ni räknat med. Tävlingarnas upplägg blir bättre och bättre även fast jag tycket ni överkomplicerar det hela lite som det är nu.

Men folk som blir seriöst arga, och sriver uppsatser om hur mycket ni suger kan ta ett chillpill och vara glada för att det annordas tävlingar överhuvudtaget. tycker jao
Producent

2009-10-23 22:58
O grattis till Alibi såklart

2009-10-24 00:54
ingen uppskattar boombap längre. trött på technoskiten. den här tävlingen var bull. när det är en tävligen för hiphop så hojta.

2009-10-24 00:57
ett tack också till alla här som röstade på min låt, det uppskattas att se att folk gillar det man gör.

2009-10-26 00:49
Vem sa att låten inte kunde spelas på klubbar? ;)
Kompis till mig som gjort denna remixen.