[Audio] Mr. Loco - Tha Disciple of an Assassin nätsläpp
My Street / Online Album "Tha Disciple of an Assassin" is finally finished! After working on this project since March of 2009, I can now proudly say that I am very satisfied with the track list that I have created for this project. This CD is for FREE DOWNLOAD and it also features Ice-T, Assassin, Makaveli, Big Syke, Big Fase 100, Greedy Da 554 Boy, Tha Realest, JT The Bigga Figga, Underground Gangsta, Krazy J, D.L.E.MM.A, J Frikshun, C-Siccness and many more! Official Track List: 01. Tha Disciple of an Assassin. Produced by Mister KA 02. Havin' Thangz feat. D.L.E.MM.A. & Krazy J. Produced by Mister KA 03. West 2 Da Dirty feat. UGG & Lumpy. Produced by Azza 04. Wild West Side '09 feat. Assassin & Krazy J. Produced by Big Ice Oral B 05. Got it Made feat. Krazy J. Produced by A2K 06. Never Give up feat. Big Fase 100, Greedy Da 554 Boy & Krazy J. Produced by Mister KA 07. West Coast Assassinz feat. C-Siccness & Mic Pro. Produced by Mister KA 08. Colorz '09 RMX feat. Ice-T & LAiV3. Produced by Mister KA 09. Tha Mix Tape Show Part 2 feat. D.L.E.MM.A. & Krazy J. Produced by Anno Domini 10. People Know feat. J Frikshun & Mr. Sinnizter. Produced by Mister KA 11. Got That feat. California Briez & LAiV3. Produced by Mister KA 12. True 2 Tha Game '09 RMX feat. Suge Knight, Assassin, Makaveli, Big Syke & Anuubis. Produced by A2K. Remixed by Lil Prophet. 13. Supose to go feat. LAiV3. Produced by Mister KA 14. The Best feat. JT The Bigga Figga, J Rush & West Turf. Produced by Felony Beats. 15. We Won't Die '09 RMX feat. Tha Realest & UGG. Produced by Mister KA 16. Danger in the Streets. Produced by 2Deep 17. BONUS TRACK: Tha Disciple of an Assassin (A2K Mix). Produced by A2K. (Inlägget ändrat av whoacommunity p.g.a. CAPS 2009-09-10 22:22:29)
SUPPORT MR. LOCO WWW.MYSPACE.COM/MRLOCO
SOV INTE PA DENNA FOLK!! KOLLA IN DEN NU O SPRID UT DEN TILL ALLA NI KANNER! JAG LA NER 6 MANADERS ARBETE PA DEN SO VISA LITE SUPPORT
SUPPORT MR. LOCO<br>WWW.MYSPACE.COM/MRLOCO
Jag är inte så jättemycket för just sån här rap.. Men du ska ha mad respekt för det du gör, verkligen.. Du gör det big där borta.. Sätter Sverige på kartan, folk uppmärksammar det inte mycket just nu. Men believe me, den tiden kommer. Då du kommer få skina!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Men believe me, den tiden kommer. Då du kommer få skina! Du ljuger!
Tack Trofast! Det du sager e mycket uppskattat! och Soulpat, vad menar du att Trofast ljuger? Ni andra, kolla in det o skriv lite kommentarer
Tunga gäster! Ska spana in när jag kommer hem från kneget.
It´s all about Don W Miami!
Fett Najs Miami! I'll be waiting for your feedback! Tack for supporten! Kom igen ni andra, Post some shit!
LOCO! Thats what u call dope shit man. I'm workin on some things... but after that we need to do colabs bro! I'll be sendin u the joints any day now... Sorry for the delay
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
En hel del feta låtar! Keep it up man!
Oneight>> Thanks 4 the luv and yeah just send me a track and I got u! Jeppehehe>> Tack for feedbacken o supporten, det e mer uppskattat an du kan ana!! Much luv to all y'all!! Keep it comin people!!
Come on people! Visa lite luv och Support!
Come on people! Visa lite luv och Support! I know right!? I was abt to write that on my own 'tråd' lol 'förhöret'
they listen but they dont comment unless its 'bad'
I feel you bro... we takin sweden to another leven, dom kommer fatta snart
Producent
2009-09-11 22:50
Brrraaaaap, brrraaaaap! Jag har lyssnat igenom mixtapet nu ett par gånger sen jag fick den, måste säga att du verkligen har lagt ner mycket arbete och det märks! Detta är minst lika vasst som Tha Pandemic! Blev väldigt överraskad över Colorz '09, mycket bättre än förväntat... den var dunder!
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.
Thanks to both of y'all! A2K fett att du digga Colorz, vanta tills du kommer fa lyssna pa nasta track jag och DLEMMA gjort med Ice-T som heter Check ya game... Den e oxa riktigt fet o jag tror att folket i Sverige kommer gilla den lite battre for den har ett east coast typ av sound pa beatet! Ni andra checka in skivan o skriv lite comments!! Don't be lazy and don't be a stranger!! Holla at cha boy!
Damn! Detta var sjukt trevligt. Big ups för din grind. Du borde få skina mer! Peace.
It´s all about Don W Miami!
Tack Miami! Din support e riktigt uppskattat! Jag hoppas fa skina mer oxa, so ni andra, kolla in skivan, va inte so javla lata! Skivan har varit uppe i en vecka snart! Kom igen, Holla at cha boy!
riktigt fett.. vissa låtar va ju övertunga. big up!
Tack Knatcha! Glad du gilla plattan! Come on wit the rest of y'all! Checka in plattan o skriv vad ni tycker..
kom igen folk, keep the comments coming!
Hello??? Kom igen folk, som vanligt kommer ni se mej posta tills kommentarerna fran andra kommer... Official Track List: 01. Tha Disciple of an Assassin. Produced by Mister KA 02. Havin' Thangz feat. D.L.E.MM.A. & Krazy J. Produced by Mister KA 03. West 2 Da Dirty feat. UGG & Lumpy. Produced by Azza 04. Wild West Side '09 feat. Assassin & Krazy J. Produced by Big Ice Oral B 05. Got it Made feat. Krazy J. Produced by A2K 06. Never Give up feat. Big Fase 100, Greedy Da 554 Boy & Krazy J. Produced by Mister KA 07. West Coast Assassinz feat. C-Siccness & Mic Pro. Produced by Mister KA 08. Colorz '09 RMX feat. Ice-T & LAiV3. Produced by Mister KA 09. Tha Mix Tape Show Part 2 feat. D.L.E.MM.A. & Krazy J. Produced by Anno Domini 10. People Know feat. J Frikshun & Mr. Sinnizter. Produced by Mister KA 11. Got That feat. California Briez & LAiV3. Produced by Mister KA 12. True 2 Tha Game '09 RMX feat. Suge Knight, Assassin, Makaveli, Big Syke & Anuubis. Produced by A2K. Remixed by Lil Prophet. 13. Supose to go feat. LAiV3. Produced by Mister KA 14. The Best feat. JT The Bigga Figga, J Rush & West Turf. Produced by Felony Beats. 15. We Won't Die '09 RMX feat. Tha Realest & UGG. Produced by Mister KA 16. Danger in the Streets. Produced by 2Deep 17. BONUS TRACK: Tha Disciple of an Assassin (A2K Mix). Produced by A2K.
När kommer musik videon med ice T?
Toto>> Vet shi det an hehe... Cashen jag fatt betala for produktion o features e en del, so we'll see what the future holds, om det kommer en budget till en video, so kan det kanske handa, men just nu tror jag mest att jag vill lagga mest av mina cash pa annan promotion. Plus om video ska goras, ska Ice nog oxa ha fett betalt. Som du ser fick jag ingen ny vers precis, utan tillstandet att fa gora en officiell remix pa en av hans gamla klassiker.... So vad tyckte du annars om plattan?
To the rest of y'all>>> KEEP THE COMMENTS COMIN!
Beundrar ditt hårda arbete loc. Har inte orkat lyssna igenom skivan colorz tyckte jag var okej!
toto>> Tack for kommentaren! Ja, om du shi har lyssnat pa plattan an, so tycker jag verkligen du borde gora det so fort du har en chans... Tack igen, and holla back when u heard the CD and let me know what u think!
Same to the rest of y'all, keep the comments and feedback comin
kom igen folk...
dags for er att vakna!!
It's sad to see that so little people show luv while the rest don't give a fuck about this shit that I post on Whoa... Jag kollar min post o jag e glad over dom som visar uppskattning o luv for vad jag gor, men efter att lagt ner 6 manader pa en skiva o folk sover som dom var pa helt jonkade, det e fucked up..... I guess it's just time to move on and keep doin it where I get luv in the US and the rest of the world! Jag kommer fortsatta representera for Sverige, men jag kommer nog shi promota pa Whoa alls nagot mer, for dom flesta pa whoa e inte redo for riktig internationell hip hop i Sverige... Shout out to everybody on here who showed luv! Fortsatt kolla min myspace, jag kommer ha alla uppdateringar dar istallet!
tycker denna e fet ashell :D peeys out
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
jag ska lyssna strax. big up för det hårda arbetet och allt det där.. men jag tror du förväntar dig förmycket av Whoa... Vad förväntar du dig efter 6 månader av hårt jobb med en typ av musik som inte alls är populär i Sverige? Om musiken inte är bra i folks öron (vilket den antagligen inte är för alla har olika smak, och Whoas användare har förövrigt aldrig varit speciellt inne i westcoast hiphop..) så kommer du inte få fler kommentarer än så här.. Det kan vara så lätt att man har gått in på din myspace någon gång o inte gillat det man hört, då pallar man inte tanka ner ett helt mixtape o lyssna igenom när chansen är stor att man inte gillar det... Du kan väl omöjligt själv plöja igenom hela whoa varje dag och lyssna på varenda mixtape som släpps?
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
"dom flesta pa whoa e inte redo for riktig internationell hip hop i Sverige... " so this is on some next level shit, huh? Ja vi hänger uppenbarligen inte med här i Sverige för annars hade du fått love av hela whoa eller? Testa lägga ut din musik på nån new york baserad hemsida eller någon engelsk eller whatever o se hur mycket love du får där? dont wanna sound like a hater... jag ska åtminstone ge ditt tape en chans för som jag sa tidigare så gillat jag starkt sättet du jobbar på och att du verkar jobba hårt som fan! grymt! men jag är bara så trött på det här att varje gång ens mixtape eller whatever inte får tillräckligt mycket kommentarer eller några mindre bra kommentarer, då är hela Sverige "haters who dont know shit about international music" typ....
Grejen är att det är dig man vill höra när man laddar ner tapet just för faktumet att du är svensk.. om jag vill lyssna på dom andra så laddar jag ner "random westcoast mixtape" liksom. Big up för att du har satt ihop ett helt okej gäng rappare, som definitivt är bättre än svenskar, men på cali nivå så är dom inte på toppen utan bara myror i myrstacken i stort sett. Tyvärr blir du outshinad på varje track jag hört hittils. men tapet är inte dåligt om man gillar westcoast rap vilket jag gör.. lyssnar hellre på detta än whatever svenskt mixtape som finns i audio forumet om jag säger så.