I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Tha Disciple of an Assassin (Solo track by Mr. Loco)

Svensk Hiphop - Audio & Video

2009-07-24 07:33

[Audio] Tha Disciple of an Assassin (Solo track by Mr. Loco)

Eftersom det va nagon som sa att jag gor for mycket features, tankte jag ge er en liten solo track fran min uppkommande Mixtape "Tha Disciple of an Assassin".

Denna track har samma namn som skivan, so checka in den o ge lite feedback...

Länk till http://www.zshare.net/audio/630860490ac4153e/

SUPPORT MR. LOCO
WWW.MYSPACE.COM/MRLOCO

2009-07-24 20:02
Hit me up wit some feedback
SUPPORT MR. LOCO<br>WWW.MYSPACE.COM/MRLOCO

2009-07-25 20:58
check it out people!

2009-07-26 14:28
Tja Loco, Gillade inte låten tycker inte du har något flow än, kommer bli bättre med tiden!
Tycker inte din rap är synkad med beaten

2009-07-27 06:44
Tack for feedbacken, synd att du inte gilla den, men alla har sin smak...

2009-07-27 12:18
Ganska amatörmässigt. Flowet är rätt weak, hamnar off några gånger. Can't feel it.

2009-07-30 08:05
Synd att ni shi diggar det, det e nog inget sverige diggar, jag vet sjalv att jag inte e off, men men, det e whatever... Diggar ni inte so diggar ni inte, som jag sager i laten "Never lettin anybody ever hold me back"....
Cali och skiv bolaget tyckte det var en bra oppnings track till skivan o det e det viktigaste for mej, for det e i Cali jag bor...

2009-07-30 12:23
Jag tror inte det handlar om att någon överhuvudtaget försöker "hold you back"... tror inte folk bryr sig helt enkelt. Om skivbolaget i Cali diggar, good for you. Angående off-biten, så är du faktiskt off en hel del.

2009-07-31 07:10
Count the bars, Det e stilen som jag spottar och jag e inom barsen, jag e inte off, jag vet att jag har varit off back in the day, men jag raknar varje bar mannen och jag gor det flera ggr om innan jag mixar den o mastrar den... Det handlar inte om att jag e off, men en "Drunken Flow" som jag kallar den, jag gor det medvetet o som jag sa, det e nog mer for Cali an Sverige, so if you don't like it, it's all good... Jag har andra tracks till andras smak...

2009-07-31 09:57
Flow eller inte så är off beat alltid off beat.
Och det här innehåller faktiskt sådana tillfällen.
mok vurban