Snälla Lorentz , jag snackar från hjärtat och för de trogna svenska hiphop fansen nu. Gör dig tjänsten att skjuta dig själv med en Soft Air Gun framför spegeln och börja tänk till om vem du är och vad fan du håller på med. Du är inte bara patetisk som rappare, utan patetisk på alla möjliga sätt. Såg på MTV Beat att du inte ens hade 1 krona på din mobil. Du är inte bra någonstans, så jävla trist o höra dig på Kingsize Radion eller när andra hemsidor ödslar tid på en löjlig pajas som sig. Hoppas verkligen att du ser detta!
1-0 till N_Jack Han borde sluta rappa och låta sin bror utvecklas mer
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2009-06-15 20:27
vad var det där? och jämförde du nyss att ta in det här med att ta in gza?
www.myspace.com/dressyourself www.myspace.com/chessurect
N_Jack hahahahahahahaha! forresten tycker jag lorentz har skon stil
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
"irront giva a föööu har hela världen bakom har tagit mig through the mööu! baseline to the vriiejö förru vet hur vi göre vi göre ju som brrrschchea! riktigt feat rader. verkligen" hahaha så jävla bäst!
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Producent
2009-06-15 23:48
Jack sa de!!!<3
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
N_Jack, hahahahahahahah, jag dör.. så jävla roligt. :D
det är bara bönder som hatar lorentz och m.
det är bara bönder som hatar lorentz och m. Snarare tvärtom!
De enda jag ser som lyssar på Lorentz & M.Punkt är antingen fjortisar eller snubbar med vringade tröjer med örnar på, för mycket gelé i håret och tribaltatueringar.
Jag pallar inte hata, men det är inte bra. Självdistansen är äckligt långt borta och som någon sa innan så låter det likadant hela tiden!
Att han sen coopat sin stil direkt från Lil Wayne och folk snackar om "ny musik" och ett "fresh sound" är ju direkt prov på okunskap.
dingrinn.blogspot.com
Jag har ett par frågor...
1. Är folk som ser annorlunda ut än vad andra gör mindre värda?
2. Gelé i håret är sommarens nya swag! I'll rock the hell out if it nu när jag skaffat hår!
3. Lil Wayne rappar på engelska, Lorentz på svenska. Det måste ju gå att leta fram något med dem två som separerar dem från varandra. Någon som har förslag?
Som sagt, har du missat när jag springer på Anthony Mills kan du fortfarande checka hur det såg ut här:
MBFIMG bumped into Anthony Mills >>> Sir David Husselhoff My Best Friend Is My Grind
My Best Friend Is My Grind
jag tycker lorentz och m. är sköna båda två. sluta hata och propsa annat ist
kicka det som RPP
lil wyane & lorentz är två usla rappare, dock är lil wayne bra när han skippar autotune skiten, lorentz dock lever på autotune & påhittade ord... för tack vare de har åtminstone några målgrupper när de gällerr fans, snobbar & fjortisar
Rapmusic is NOT dead !
Husselhoff: 1. Nej folk får klä sig precis hur dom vill, jag kunde egentligen inte bry mig mindre. Men visst klientel har en aura av low life/wiggerbondighet runt sig som ofta rockar en speciell stil (läs ovan). Man kan enkelt säga att Fronda drog i stort sätt samma klientell. Hade jag gjort musik hade det inte varit min ideal publik. Men det kan ju Lorentz skita i. Det är han som ska se skallarna i publiken. 2. - 3. Ja visst kör de på olika språk, men det är fortfarande en fet jävla rip off. Jag säger inte att man inte får anamma stilar eller låta sig inspireras av sina idoler. Men att säga att det man gör e fresh eller unikt är ju en ren jävla lögn. Personligen tycker jag låtarna är för mycket basshunter och med texter lika tunna som mödomshinnor. Sen att man slänger in lite "coola ord" och vränger på dem är ju ärligt rätt tröttsamt. Jag ser inte skillsen, jag fattar inte hypen! Ingen hatare, ingen trångsynt jävel eller konservativ patriot. Bara en som sett Lorentz förfalla till kidsen och de som letar efter en ny Fronda. Nuff said.
dingrinn.blogspot.com
jag tycker inte det ar nagot fel med att en annan publik gillar nagon. speciellt inte nar musiken anda ar bra lil wayne pa svenska referensen va val somewhat accurate tho. i love this tho. that song baby is on repeat right now lol
hatar absolut inte, diggar att han kör sin grej.. bara inte halva sverige börjar apa han så e jag nöjd
De som lyssnar på Promoe är förövrigt också Tribalkillar med gelé i håret som också även antagligen diggar BassHunter som fan. =)
Tycker faktiskt han är duktig, han kör egen stil vilket inte alls är negativt. Dock avskyr jag att det kan bli "inne" att avsky någon, att en sån negativ grej kan bli populär. "Anenkefali - I min ungdom köpte jag skivor" Ehm, du är född 1991? Ruskigt löjligt som sagt att hata för att andra gör det, kan hålla med om att texterna om "maxning, 70 på 50 väg" och liknande blir tjatigt. Men dom gör musik som fungerar! Och viktigast av allt, de älskar sin grej! Fred.
Jag hör inte vad han säger :S
samt, varför postar ni inte bara YouTube-klippet, så man slipper nytt fönster som ska ladda o sen ladda YouTube-klippet ?
Producent
2009-06-18 01:47
det ger inga hits på bloggen..
"fan va jag e hungrig" that shit cracks me up everytime
Han e sjukt grym nu fast diggade ännu mer hans style han körde förut. Alla blir hatad när dom e unga och stora de gäller inom allt inte bara music. Men dom som hatar vill oftast ha de dom har. trimmad P22 Hahah non som dömer folk på hur dom ser ut. Kan lova ja har inte nåt av de du sa och ja tkr han e skapligt grym
I Listen But Do Not Understand,I Understand But Do Not Listen. Men Du Skön Kuk!
MWE Jag vet när jag är född. Men det var ju inte där poängen låg ändå, utan faktumet att jag köpt skivor och inte alltid laddat ner. 18 är myndig, 18 ger rätten att låta lillgammal och påstå att man haft en ungdom och inte upplever den just nu. (smiley) Ry-Ry Stör mig på att alla säger att man bara är avundsjuk (inte för att du sa det uttryckligen). Hellre är jag fattig hela livet, jag vill inte göra dålig musik. Och ja, jag tycker att det är dålig musik som Lorentz pysslar med.
lozo har swag, och alla som har swag vet att han har swag. Enkelt som så, har du inte swag så fattar du inte grejen med Baseline, och behöver inte göra det heller
work some magic
Haaah ja sa inte ens att du e aven sjuk ja skrev "Oftast" vill dom de. Folk kommer alltid bli hatade/inte gillade sånt e livet antingen gillar man en sak lr så gör man inte de
I Listen But Do Not Understand,I Understand But Do Not Listen. Men Du Skön Kuk!
Brodin1 Vad nu Baseline har att göra med att Lorentz beter sig som ett mongo och pratrappar därefter har jag svårt att förstå, men om du vill säga att det är en sak "er" sinsimellan, visst. Internskämt är väl alltid roliga antar jag, men kom ihåg att folk utanför sekten sällan tycker det är lika kul, särskilt när det är frågan om en så kallad rappare som korsar stockholmska med skånska med ett litet inslag av den korta killen ur Töntpatrullen...ALBATRAAOOUS-SCHPRÄNKIH!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Det är en smaksak antagligen gillar man Lorentz eller inte det finns inget mittemellan. Själv tkr jag han o m. gör skönast musik i Sverige. Och säg vad ni vill om de fuckar er endå. Chea
Geni
Padawon, varför blir jag inte förvånad över att du håller Lorentz om ryggen när jag sett din pressbild?
dingrinn.blogspot.com
i dunno tell me?. Aha bara för lorentz har solglasögon så är alla som har solglasögon på sig wannabees. Aha så de ligger till.
Geni
Producent
2009-06-18 23:59
Killen har talang absolut. Bra flow & dellivery. Tycker tyvärr att han börjar låta mer och mer som lil wayne och det är inget bra tecken. Inte för att det är lil wayne utanför att han låter som någon annan. Personligen gillar jag inte när man rimmar på engelska ord om man kör på svenska. Tyvärr tror jag att i framtiden kan det här bli i klass med Feven på grammisgalan. Det har ett uttryck på engelska som jag tycker är ganska bra som inte funkar lika bra på svenska; "You trying to hard".
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.