I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
[Audio] Mohammed Alis album "Processen" UTE NU!
Svensk Hiphop - Audio & Video
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
3
»
»»
Shwana
2009-04-11 07:32
Fan vilka förväntningar jag får nu!!
Hoppas den e lika bra som alla säger att den e :DD
Stukad P39
2009-04-13 16:01
Bästa skivan sen Ken's Äntligen Hemma!
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Swifty
2009-04-13 20:19
När kommer "Processen Fortsätter" ? längtar som fan ! så jävla bra är den här, Situation STHLM gav den 3/5 har jag för mig, läste jag.
Swifty
2009-04-13 20:35
Skrev lite fel där i slutet haha. Men så här skrev de om skivan :
"Flemmingsbergsgrabbarna Moms och Alias Ruggig, som tidigare varit kända som UKN (underklassen), släpper sin första skiva under namnet Mohammed Ali. MA levererar de klassiska och alltid lika aktuella förortsproblemen: Knark, pengar och rastlösa ungdomar som softar i porten. Innehållet överraskar inte en betonghiphoppare trots att skivan gästas av aktuella rapparna Stor och Nano. Men här finns en skön anda av modern, mörk förortshiphop kryddade med TLK:s influenser. Albumet finns att ladda ner gratis på whoa.nu"
RenegadeHard
2009-04-13 20:46
Situation STHLM kan sin hip hop
http://www.aktivdemokrati.se/
bob P38
2009-04-19 18:36
Riktigt bra, det bästa på länge.
DIF!
Fredzon_mandela P41
2009-07-06 21:05
Jag vill bara uppa här och säga hur sjukt jävla överraskad jag blev av den här skivan. Jag har inte hört något som snubbarna gjort innan. Men jag har lyssnat som in i helvete på skivan de senaste veckorna.
Den är helt klart det bästa som släppts i år tillsammans med Max peezays skiva. Den klår lätt tungviktare som Promoe och Organismen och är mycket bättre än Stors skiva tycker jag som har fått mer hype känns det som.
Även om jag inte bör sätta den i ett förortsfack eftersom det är lite begränsande och denna skiva är mycket mer än så, så är det fan den bästa "förortsskivan" sen Välkommen till förorten 94.
Jag lyssnar alltid på skivan rakt igenom, jag brukar endast skippa "Följer mig med blicken", inte för att den är dålig utan för ämnet är lite tråkigt.
Men det är riktigt kul att nya artister kommer fram och släpper något med en så genomgående kvalitet på både texter och produktioner.
Favoritlåtar är:
Lever för det här
Porten
Ta dig genom dan
Alla jagar efter nåt
Tror om mig
De har saker att säga och det görs jävligt snyggt. Jag skulle vilja skriva en hel jävla uppsats om hur bra denna skiva är, men jag nöjer mig med detta.
Jag ser fram mot nästa släpp
fbws P37
Supporter
2009-07-07 15:35
Vill också uppa och än en gång påpeka att det här släppet e the bomb! Det lever fortfarande i mina högtalare, och nu har jag även hört att det är ett till släpp på väg! "Processen Fortsätter", stämmer det ? Och isåfall, när kommer det ? Fy fan ett till släpp hade varit underbart
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Ramin P31
Rappare
2009-07-20 15:37
Skitfet skiva. Porten är så jävla skön.
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
3
»
»»