I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Ny promo video fran Wize Guyz Global (Sverige o Cali Connected)

Svensk Hiphop - Audio & Video

2008-10-05 11:56

[Video] Ny promo video fran Wize Guyz Global (Sverige o Cali Connected)

Länk till http://youtube.com/v/Uph-yjTZxXs

(Inlägget flyttat av Oracle från allmänt 2008-10-05 12:20:28)

SUPPORT MR. LOCO
WWW.MYSPACE.COM/MRLOCO

2008-10-05 12:10
SUPPORT MR. LOCO<br>WWW.MYSPACE.COM/MRLOCO
Producent

2008-10-05 15:29
första snubben lät rätt ...wack?:/ andra på låten var grym som fan. beatet var schysst, vilka är detta?

2008-10-05 20:23
mannen forsta snubben e den du snackar med.... du kan tycka vad du vill, men om det var so wack tror jag inte att jag hade jobbat med Young Noble, Mopreme Shakur, Steady Mobbin, Assassin m fl...
O det jag snackar om i denna versen e so real det kan bli... Den andra som du digga e min granne "Fade" killen har suttit 9 och ett halvt ar i ett federalt fangelse i Cali innan han borja rappa!

2008-10-06 17:18
Nice nice
www.hermanosbernal.com /\ MAS LOCO ENT.

2008-10-06 17:36
Vad spelar det för roll att han har suttit 9 och ett halvt år i fängelse? Är det coolt? Eller gör det han till en bättre rappare? Nej och Nej
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Producent

2008-10-06 17:50
locdasmoke
haha är du seriös? det är en smaksak ffs, och jag sa "rätt wack" inte "helt wack" ta inte allt på ditt eget sätt. kul för dig att du jobbar med folk jag inte hört talas om :) grattis.

2008-10-10 18:59
ja jag vet o jag sa oxa att du kan tycka vad du vill, jag bryr mej inte... men arligt talat du vet inte vem Young Noble o Mopreme Shakur eller Outlawz e????? Har du aldrig lyssnat pa 2pac?? Young Noble e en medlem av Outlawz o han var aven med pa latar som Hit em up, Hail Mary m fl och Mopreme Shakur e 2pac's stora bror, so om du hort talas om Thug Life albumet so var Mopreme en av dom som bildade gruppen tillsammans med Pac..... Om du fortfarande inte vet vilka jag snackar om, so maste jag verkligen saga att du borde studera lite hip hop historia

2008-10-10 19:10
O nej det spelar ingen roll om killen suttit eller inte, det e inte det som ger hans talang, men det e verkligen nagot man borde veta om artisten, for han snackar om saker som handlar om hans liv, o som manga andra i gamet som skryter om allt dom gor so e dom flesta bara "actors" men denna killen e pa riktigt, so om ni gillar REAL HIP HOP o da snackar jag om rikgtigt akta texter so har denna killen verkligen det plus att han har en riktig bakgrund att sta pa.... jag slar vad om att dom flesta av er har lyssnat pa artister som 50 cent, G-unit m fl o ni tycker om vad dom snackar om, o dom skryter riktigt om hur grymma dom e nar det e bara en massa skade speleri for det mesta, men denna killen Fade har en riktig bakgrund att sta pa o har aven ratt att kunna snacka om att han suttit 9 och ett halvt ar i ett maximalt bevakat Federalt fangelse i California, for det e verkligen nagot fucked up........

Ni borde halla ogonen oppna i allafall for nya projekt att komma ut fran Wize Guyz Global! jag e aven med pa Kartellens nya album som ska komma!!! Det e Real Recognize Real!! Real people from the streets from all over the world doin big things and uniting! Det e stort!!

2008-10-10 20:54
Jag tycker att det lät fett brorsan! Jag hoppas på all lycka för
dig mate!

2008-10-11 20:11
tack mannen! Din support e alltid uppskattat!