O nej det spelar ingen roll om killen suttit eller inte, det e inte det som ger hans talang, men det e verkligen nagot man borde veta om artisten, for han snackar om saker som handlar om hans liv, o som manga andra i gamet som skryter om allt dom gor so e dom flesta bara "actors" men denna killen e pa riktigt, so om ni gillar REAL HIP HOP o da snackar jag om rikgtigt akta texter so har denna killen verkligen det plus att han har en riktig bakgrund att sta pa.... jag slar vad om att dom flesta av er har lyssnat pa artister som 50 cent, G-unit m fl o ni tycker om vad dom snackar om, o dom skryter riktigt om hur grymma dom e nar det e bara en massa skade speleri for det mesta, men denna killen Fade har en riktig bakgrund att sta pa o har aven ratt att kunna snacka om att han suttit 9 och ett halvt ar i ett maximalt bevakat Federalt fangelse i California, for det e verkligen nagot fucked up........ Ni borde halla ogonen oppna i allafall for nya projekt att komma ut fran Wize Guyz Global! jag e aven med pa Kartellens nya album som ska komma!!! Det e Real Recognize Real!! Real people from the streets from all over the world doin big things and uniting! Det e stort!!
SUPPORT MR. LOCO<br>WWW.MYSPACE.COM/MRLOCO