I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Maskinen - psykopat (live)

Svensk Hiphop - Audio & Video

2008-08-16 15:17
eyy va är det där med att dom klippt meth loggan ?
uponer vänt wu märke
http://www.myspace.com/inredunkel

2008-08-16 18:44
Refrängen var väl inte så mycket o hänga i granen, knappt lyssningsbar faktiskt.
Tycker inte att Afasi glänste någonting heller, kändes som att det har var under hans vanliga nivå.
Men jag antar att det skulle räcka för Afasi att släppa fisljud på tape så skulle han hyllas ändå.
Nej men skämt o sido, smaken e som baken.
Singeln och videon ute nu!
Www.move-enter.com & www.movebloggen.com

2008-08-16 21:28
bara jag som tycker att det e pinsamt att dom tryckt wu-loggan uppochner på deras tröjor? =P
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2008-08-16 21:35
Som deras egna tryck liksom..
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2008-08-16 22:52
fbws man ska nog ta mycket Maskinen gör med en nypa salt.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?

2008-08-17 00:26
Älskar deras hoodies
Somethings never change

2008-08-17 11:52
Jag kanske inte skulle uttryckt mig exakt som Cocaine Cowboy, men jag håller med i grunden.
Tycker det ska krävas mer än att man rappar över ett beat för att det ska vara hiphop. Det där känns helt enkelt inte hiphop.

Men förstår inte varför folk "försvarar" Maskinen, jag tror inte de (Maskinen) själva kallar det för hiphop, om de inte är ute efter att provocera eller nåt.

Och
hiphopen föddes ju på klubbarna i NY när DJ'sen drog in några Mic Checkers för att dra igång publiken åt DJ'en .. :b

Hiphop started out in the park
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com

2008-08-17 15:01
en nypa salt? jag häller ett helt saltkar över skiten ;P

2008-08-22 21:30
samma debatt som det var med snook när dom kom. orka?

maskinen <3
----------------------

2008-08-22 22:25
hehe roligast e ändå att snubben bredvid Afasi e väl så lite hiphop man kan vara...
Något år sen bodde han i en pappkartong i Berlin och gjorde nintendo musik :)
Kan ju inte klandra kalrn för att vara businessman dock.

Gillar missy och gillade refrängen här... halva låten igenom i alla fall. Afasi har ju släppts årets svenska skiva så han kan man väl inte annat än gilla heller?

Skulle inte heller lägga den här låten i hiphop foldern om jag hade en, men jag äter allt och älskar musik, så jag skiter oftast i att sorta i fack. Men det är jag. Psykopat.

2008-08-22 22:27
fbws P19

jo det e lite respektlöst, men vad gör folk inte för att tjäna pengar idag....
inte lika rolig värld längre dock

2008-08-23 18:46
Jag ska leta upp alla jävla haters här inne, springa fram och skrika PSYKOPAT, PSYKOPAT, PSYKO-PSYKOPAT tills det blöder ur öronen :)
Careface..
Användaren är inte inloggad Z 
Skivsamlare

2008-08-25 16:39
Vad är det för låt dom har samplat i kappan efter vinden vänder?
Fan jag blir galen, det är ngn låt jag har på ipoden men jag har plöjt igenom typ 15 timmar musik och inte hittat den.
eller låter beatet bara som ngt annat?

Användaren är inte inloggad Z 
Skivsamlare

2008-08-26 22:34
Svar på min egen fråga: Data - Aerius Light

fyfan vad skönt, jag har varit besatt.

2008-09-05 14:35
Fjantig tråd för att vara ärlig, scrolla upp till micken och kolla Mickelito p21's Inte för att försöka "Slicka röv" som alla här tror man gör, men där säger jag Woooord !;)
Jag är torevi även Miztah T//
Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//

2008-09-08 14:11
tycker det är fett att maskinen gör din grej även om det inte faller mig i smaken.
något jag däremot stör mig på är den upp&ner vända wu-tang symbolen och jag hoppas att maskinen blir tillräckligt kontroversiella för att någon ska flippa på det :)

''det är därför dom har den, för att väcka folks reaktioner''

eller så är dom fattiga i skallen och kan inte rita en egen symbol och gå under den.
tack.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.