I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Öris - Slugeri Mixtape ute nu! [download]

Svensk Hiphop - Audio & Video

2008-05-24 20:39
THE REALNEEEEEEESSSSSSSSSSSSSS
www.markemusik.se
www.twitter.com/markemusik
http://mekkeriet.blogspot.com

2008-05-24 22:35
Fan Öris du har stigit rejält i mina ögon på sistone. Du och Ågren på samma låt då kan det inte bli annat än fett.

2008-05-25 13:41
i tider då varenda b-rappare/crew släpper mixtapes med bajsstandard så är man tacksam över såna här fina släpp, jag antar och hoppas på att vi får se några fler volymer av detta precis som organismens versioner
chase the clouds away
Rappare

2008-05-25 19:31
coolt !
JONIS REST IN POWER

2008-05-26 10:41
Som sagt i andra tråden, inte min typ av rap, men lätt de bästa Öris släppt! Blåljus 2008 in your face!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-26 18:35
bästa som öris har släppt? Vad för nåt annat har du hört?

RaBBLa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-26 21:04
hade hypat blåljus 2008 ordentligt och blev fruktat besviken.
så jävla tråkigt att alla svenska rappare ska växa upp o bli tråkiga, detta innefattar klart orgen osså.

jag förstår helt klart att folk uvecklas och inte vill göra samma sak i all evighet men hur svårt är det att misslyckas med att lägga det "old-school"?

jag vet att ingen bryr sig men det senaste jag kände av denna man var bootlegverren av "pallar extra" som låg uppe på saarvihemsidan. så klart var den om-mixad med onödiga ljudeffekter o adlibs när jag väl höll skivan i handen.

meh!

2008-05-26 21:17
Bumaye - Gemför med diverse gästverser etc.. För att rätta mig själv får jag säga det bästa jag hört med Öris.

2008-05-27 09:05
gottza give credit where credit iz due .. och detta var jävligt fresh faktiskt.

helt rätt beat val och är man väl bekant med orginalen så är det massa humor.

2008-05-27 11:16
de har pumpats ett tag nu!
http://www.myspace.com/sps451

2008-05-29 12:40
shit versen på Pallar extra extra är grymt fet, nya favoriten från tapet helt klart..
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time

2008-05-29 22:08
Diggade inte först när jag lyssnade igenom lite snabbt, Men nu när jag lyssna igen alla låtar riktigt så, Holy shit, detta är tjockt tungt!

jag såg din mossa, HAHA skönaste låten på länge!
Ny Användare : ReskOnee