Öris - Slugeri Mixtape ute nu! [download]
Tanka Här!! (Inlägget ändrat av Oracle 2008-05-20 13:20:13)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
YEEES! Som jag väntat. Öris ftw! <3
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Jävlar vilken hype det har varit kring detta tapet, drog ner det från Kingsize nyss och ska lyssna in mig tillsammans med ett glas juice och en bit töj :)
va?
THE FUCKING REALNESS
Din mamma
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
Mina öron runkar till det här så mycket att jag kommer ha skavsår på sidorna av huvudet imorgon alltså.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Redaktionschef
2008-05-20 14:03
haha "Jag Såg Din Mossa" .. sicket jävla spår :P
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Fyfan, äntligen!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
vad hände med mixen på vissa spår?
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
Min hjärna spelar spratt, bäst.
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Kvaliten på Organismens vers på spelar spratt.. e ju skitdålig?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mega komprimering på verserna på blåljus?
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
Lyssnade igenom lite snabbt, vet inte mycket om han har bara hört han på massa old kalle kath låtar osv Bra var det iaf!
alltså, varför har man inte lagt lite tid på bra mix? sämre mix på låtarna än vissa i audioforumet.
http://www.kalvinhiphop.com
Ljudet på vissa låtar har med originalbeatens kvalitet att göra.. Vissa e rippade från en 12a från 1987 andra e direkt från CD. Det går inte att få det 100% men jag håller med om att ljudet kunde vatt bättre på vissa spår.. Men ibland får man offra nått, jag ville ha exakt dessa beatsen o fick helt enkelt ta den bästa versionen som fanns.. "Det e möjligt att min vers kan låta bull, fick skicka accapellan, inte råd o åka upp"
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Graffare
2008-05-20 20:27
gästar "MBMA"? kan man verkligen kalla det MBMA när leo och seron slutat?
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
PuGe: de kallar sig ju fortfarande MBMA själva (se deras EP "Nu Ännu Drygare") mycket bra mixtape för övrigt
Rökning dödar långsamt, Men vem fan har bråttom?!
Tryee.. Det va riktigt fett:) Nu fattas bara DC För min del så skrev jag bara MBMA för att låttiteln redan va lång som den va.. Om nån föredrar PST/Q o Organismen så e det lugnt, har inget att dölja haha MEN det hade vatt fett med en vers från Seron, där han förklarar sina skumma vibb med att hans hjärna spelar spratt på honom:)
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
MEN det hade vatt fett med en vers från Seron, där han förklarar sina skumma vibb med att hans hjärna spelar spratt på honom:) den hade inte suttit helt fel, samma från Leo hade inte heller tackats nej till
Har inte världens snabbaste internet asså , men seedar så gott jag kan , det där tapet är fan fett . mer Öris åt folket !
Rökning dödar långsamt, Men vem fan har bråttom?!
öris är och förblir sveriges bästa rappare.. fett!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Min hjärna splelar spratt har sampling som ken :D
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
galet nice :)
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
introt nu! Låter fet !
Graffare
2008-05-20 23:07
nu har jag lyssnat igenom det några gånger, och damn det finns en del riktigt sköna låtar på mixtapet, skönt att även sverige har en gangsterrappare på svenska :)
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Hehe.. detta var grymt! En del som klagar på ljudet, visst det är inget superljud men man hör ju ändå.. ett mixtape ska vara lite smutsigt. Var nån som tyckte en del texter var tramsiga men vafan, tar man det på 100% allvar får man ju skylla sig själv. big up öris!! maaaaaaalmöööööeeee
detta sög riktigt hårt. han borde anstränga sig i sitt skapande och inte bara lalla runt. Och låten med mbma och gubb sög mest av alla. sorgligt att folk diggar detta.
dannyM_
Jag tycker hela tapet är galet bra, helt sanslöst faktiskt. Men som sagt, ge mig kapitel 2 över några beats från den smutsiga södern så blir det bättre!
många feta beat val faktiskt
yeah i said it!
nej shit vill inte ha några söder beats. fortsätt på samma sätt på kap 2 var ju ruskigt fett tape- pz
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
ska spola igång kuksagor vid nästa drabbning
AIK
De va längesen man hörde en "känd" rappare svära på sitt mixtape, känns jävla gött me lite svordommar asso..
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Feta beatval, få men blytunga punchlines och rader från öris. Diggar dock inte hur han fummlar med flowet i de flesta verserna, halkar lite väl offbeat emellanåt. Men med stil och tryck i rösten väger det här jävligt tungt.
Sjukt bra, tack!
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
pst´s vers på min hjärna spelar spratt är tight somfaaaaan :D övrigt så motsvarar tapet förväntningarna!
Lyricist
2008-05-22 01:25
Öh... 3/10. Om man nu ska betygsätta.
Ladda först hem o köp skiten om det kommer på skiva. T.R Langar tunga grejer!
Tungt alltså!
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
Fegon.. Det e fan ett steg uppåt för mig:) Jag brukade ändå va den sämsta rapparen på jorden i dina ögon innan.. Tack mannen
bästa svenska släppet på flera år tycker jag superbigup t.r och klockrena val av beats, vem fan bryr sig om kvaliten inte är 100%? detta låter bättre än vilken wack rappares perfekt mixade platta anywhoo
temptastic!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Så jäääävla bra är det, slänge på plattan på jobbet på repeat. Så grymt tungt! "Jag såg din mossa" får mig att garva sönder varje gång. Bomben öris, bomben!
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Feta grajjor! Palla extra extra är tyngast, texten, deliveryn, beatet dödar på den
Lyricist
2008-05-24 02:44
T2dafuckin: Det var ett rent nöje att få ge dig två pinnar till :)
fegon.. Med denna takten så kanske det blir godkänt nästa gång.. Ska göra va jag kan:)