Tack för dina ord AiQue P22, men som sagt... just nu e ja shiii hemma, så ja samlar in material till o börja me. Den kommer uppdateras oftare, men ja har mycke annat för mig oxå. Allt kommer o falla på sin plats, sen kommer uppdateringarna, den som väntar på nåt gott väntar aldri för länge. Håller just nu på o utveckla mina idéer till den, eftersom bloggen e relativt ny o så vill man juh ha heta topics i den, feel me? Men ja förstår dig, o ja antar att d e många andra som tänker så som dig. De har reagerats positivt än så länge o ja har snackat me lite folk redan, så när den uppdateras nu snart, så kommer d göras me stil... sen blir d ba oftare o oftare hur responsen än blir. Ja e relativt ny me bloggandet o har aldri gjort d förr. Ja gör detta me kärlek lixom. Sen så håller ja tråden uppe, ifall folk t.ex kan hjälpas åt me att komma me topics om va dom helst skulle vilja läsa om. Ja gör d för folket, inte för mig. En idée som precis dök upp e t.ex Svenska artister som bor utomlands o har lyckats bra me d... men d e som sagt två andra topics ja ska påbörja me, har ren-skrivit en av dom som ja ska utveckla litegrann... peace.//A2K (Wize Guyz)
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.