I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

De Tre (Adam Tensta, Lazee & Henok)

Svensk Hiphop - Audio & Video

2008-01-23 23:37
isofu
vi pratar om iron africans potential och inte vare sig mange har varit aktiv eller inte.
iron african har släppt låtar (albumet också kanske?) under årens gång utan att slå, det var min poäng. så att jämföra med en artist som slår vid sin debut går väl inte riktigt enligt mig.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2008-01-23 23:52
jo det ligger ju nat i det du sager. han har inte slagit an, vilket e konstigt med hans potential som artist, men det handlar ju mycket om hur man paketerar produkten och i vilka kretsar man ar.

Och det kanns som att han satsar i storre banor nu an innan. verkar inte som att han riktar sig sa mycket in pa svenska scenen, utan mer internationellt. Europa framforallt kanske. Det skulle forvana mig om han inte kommer langre an dar han ar idag.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2008-01-24 00:00
ni glömmer eLDhee yo!
what u know´bout me

2008-01-24 22:47

Jag tror inte Lazee kommer slå lika hårt som Adam men man vet aldrig med BMG som backar så kan ju vad som helst hända!

Men "They wanna know" är en grymt mycket bättre första officiela singel än "Rock away"

Och det blir ju svårt att göra en bättre singel än "My Cool"

Henok är jag sjukt nyfiken på vad han kommer att släppa! Hans mixtape va riktigt bra.
Hoppas han slår ordentligt!

2008-01-25 00:14
sant, mapei e asfet!!!!
www.myspace.com/youngivy<br>
tro mej, jag är skitduktig på att rappa
DJ

2008-01-25 00:54

När Mapeis EP släpps kommer hon inte bara att sopa mattan med  den svenska hiphopen, hon kommer även att vända ut och in på den.

Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass

2008-01-25 09:21
Grass... sant men den raden va fan lam. lol
www.myspace.com/youngivy<br>
tro mej, jag är skitduktig på att rappa

2008-01-25 09:39

Inga kommer lyckas alla kommer falla

http://www.myspace.com/sps451