I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ny Video Ken Ring - ta det lungt oslo remix

Svensk Hiphop - Audio & Video

2008-01-18 18:09
Eddy_
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2008-01-18 19:26
Damn, holdin' it down for the motherland :) Riktigt skön grej Big K har fixat här. Tommy Tee levererar som vanligt.
Watch me get down in your Province, town, or populace
Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus

2008-01-18 20:45
Ken,

Jag skulle vilja säga så här:

Jag tycker att det du har gjort för svensk hiphop är något som borde, eller det ska tas emot med stor respekt. För du har verkligen visat hur man gör när folk vill att man inte ska lyckas. Du har verkligen fixat allt själv den senaste tiden och även om jag inte tycker att alla dina låtar är asbra så tycker jag ialla fall att de flesta är det och det är väl det som är huudsaken? Att man gillar skivan överlag. Alla album har ju nåt spår som någon inte gillar.

Du har all min respekt.
Tack för ett, på ren svenska, helvetes jävla bra album överlag.

punkt.
"Skulle väl åka dit som en inbrottstjuv /<br> som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud /"<br>

2008-01-18 22:25
nu har jag hört us remixen, normans remixen och kändis remixen. finns bb remixen någonstans att höra? jag har iaf missat den..

Markoolio är kung btw!

2008-01-18 23:07
Albumet är klockrent rakt igenom... Diggar grejen med alla remixes också

Att folk orkar hata så mycket? Följ Rodde Bernals råd och ta en fet och slappna av en stund vafan.
http://www.myspace.com/kpeemusic
Martin Zamora - Skunk Fiction mixtape ute SNART!
FET SKIT!

2008-01-18 23:49
KenBB

När kommer Ta Det Lugnt eller Äntligen Hemma på vinyl då?
Big up!
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause

2008-01-19 00:27
engelska delarna va tunga tycker ja, ken's vers ganska rolig,, men usch å tvi för norska!
att insidan räknas e bara en ursäkt för att va ful.
Moderator

2008-01-19 01:48
håller med dom där uppe, var är OnkelP och grabbarna?
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce

Och checka:http://www.innuce.nu
Producent

2008-01-19 02:21
Fuck what everyone says, Ken does his thing ya know wut I mean !

Straight up ill ish mannen, jag har koll på norska scenen btw, detta va raw i mina öron, big up till Ken for holdin swedish hip hop alive...

peace
Since 1984
@realgizlee // twitter