Ny Video Ken Ring - ta det lungt oslo remix
www.barabazz.com
Lyricist
2008-01-17 10:03
Snubbe 2 Snubbe 4 Dög Jag tycker att Ken skämmer ut sig när han försöker rappa på norska. Liksom, varför? I övrigt så verkar det vara en lag på att norrmän inte får kunna rappa. Nu har jag absolut ingen koll på den norska scenen, så jag hoppas verkligen inte att det här var "eliten". Sen förstår jag inte syftet med att överhypa den här låten tills den är totalt nedslagen och förstörd. Okej om det ger reklam i de olika länderna men själva låten blir ju bara sämre och sämre. Ärligt talat så tycker jag att det här var värdelöst.
grymt! älskar norskrapp, du kan inte lägga upp denna i mp3 format?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fast... du borde nog hålla dig till svenska
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna remix är för norge, kom igen nu för fan. Det är därför jag droppar på norska, som en rolig grej. Fan va ni måste va seriösa, kommer video på usa remixen också.
fegon, bättre att överhypa än att inte ha nån hype alls, som jag misstänker att du inte har...
Peace
www.barabazz.com
Att inte madcon är med hm vettifan om detta var så bra, ser mer framemot US remixen
rappare 2 är från mad con......
www.barabazz.com
shit...jag hade svårt för ken förut, men han har fan vuxit i mina ögon! han må ha variit och är en av svenska hiphopens grundpelare men nu lever han verkligen upp till det...nya skivan är fet!!! nice nice big up ser fram emot usa remixen, den svenska var ju oxå fet, lite rolig men fet!
tack vezter.... uppskattas som fan
www.barabazz.com
nice one!
somos humanos, animales trabajando en lo urbano a veces vamos a las fiestas
tungt tungt, längtar till us videon.. keep em commin boi... peace
A.C.A.B
ovanligt att det är nån som hatar direkt det kommer nått nytt... fett som fan ken....bästa plattan förra året lätt...finns inte så många andra som släppte plattor som man vill slösa pengar på att köpa.... fett som fan me alla remixerna me ... kanske nått minus på artisthållet som feat men det väger inte ner det positiva.... Ken bästa rappare på svenska no doubt Peace Rodde Bernal
www.hermanosbernal.com /\ MAS LOCO ENT.
Lyricist
2008-01-17 11:44
Haha Mr Ken, vad har jag med hypegrejen att göra? Jag är ingen artist direkt. Och Nej, det är inte alls bra att överhypa något, det förlorar sitt värde. Och faktumet kvarstår att låten bara har blivit sämre och det är inte enbart för att den norska versionen var dålig utan det är för att du verkar ha gjort låten till enbart en dålig sketch. Jag köper att det är en kul grej att du rappade på norska, och jag tar det inte heller som superseriöst... men något säger mig att du står och ropar desperat efter att bli omtyckt av norskarna och därför inte alls gjorde det enbart som en kul grej. Något säger mig att USAversionen kommer vara mycket bättre, så egentligen borde du ha hypat iväg låten iallafall så att den blir bättre hela tiden. I ordning från dålig till bra: Norsk, Din, Svensk och Amerikansk. Fast vad vet jag? jag har iallafall självdistans, något som du inte verkar ha...
han e mer omtyckt i Norge än vad han är i Sverige....säljer mer där vad jag hört Det har e kanske mer ett tack för Norska folket där han tar med diverse välkända norska rappare. Big Up Ken det här va nice...keep it comin...peace
http://teachmesoul.blogspot.com
hahaha, störst i norge av alla svenskar förutom timbuk, fick bara högsta betyg och plattan ses som den bästa svenska album någonsin i alla medier. Peace
www.barabazz.com
Lyricist
2008-01-17 12:21
Seriöst? Bästa svenska album någonsin i alla kategorier eller enbart i hiphopgenren? Och är det det bästa albumet i Sverige eller i Norge? Jag menar, några krav måste ju kritiker ha? För jag vet inte om jag är den enda i hela världen som tycker att du är värdelös rent textmässigt, och själva texten till en låt är väl ganska viktig? Jag kan ärligt talat inte förstå det. Jag menar, du är faktiskt inte något jätteskicklig rappare... och det är ju inte bara en åsikt utan det är ett faktum för du kan ju omöjligt påstå att det inte går att rabbla upp fem svenska rappare som är skickligare än du? Nu har jag kanske inte direkt någon rätt att dömma med tanke på att jag aldrig någonsin gillat en låt du gjort. Inte fullt ut.
men du är ju fegon, fagon u know....
www.barabazz.com
Lyricist
2008-01-17 12:41
Vad löjlig du är, ta det här i gästbok
Fegon_ Jävla fjant, det finns tusen trådar där såna som du får kraftigt med utrymme att hata på det Ken gör, snälla gör inte den här till en likadan.
Videon och låten är grym, A-Lee lägger det ruskigt fett. Fast jag saknade Son Of Light!
Lyricist
2008-01-17 12:47
Men gud, jag hatar inte på honom. Jag kommenterade vad jag tycker om låten, vilket syftet också är när man lägger upp den på ett forum. Jag får svar på min åsikt och ger vanliga svar tillbaka. Jag har sagt min åsikt om låten och tar hellre vidare kommentarer i gästbok... hör av dig.
Hur orkar du Fegon_ ? Du hatar Ken o hans musik, varför då äns ta dig tid o läsa här?
www.goldrush.se
Fegon för det första va har du gjort för svensk hiphop förutom att hata... det sista man behöver i dagens svenska hiphop värld är fucking hatare som du och många andra snorungar här på whoa... varför inte vara glad och skippa sarkasmen och idiotin i dina inlägg...har du nått att säga så säg det men för helvete skapa inte en hater stämning på alla forum.... fan man blir trött på whoa med alla sina idiiiiter ... kan slå vad hur mycket som helst att du inte skulle våga säga jackshit till Kens face .... Sluta hata och var glad att det fortfarande görs bra svensk hiphop musik... för skulle svensk hiphop bara vara whoa hiphop så skulle det va fett me wack 90 % har inget vettigt att komma med ens.... Fagon ja tror att du behöver bli över 18 så att du kan bläjsa en fet weed och få ut alla dina hater gener....
www.hermanosbernal.com /\ MAS LOCO ENT.
Alla som inte fattar att Fegon inte är en hatare är våldtäktsmän Samt lite lagom retarderade
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Ja var är son of light? Grym låt hur som.
Grym låt och video(Y)
www.myspace.com/allvarligttalat
Fegon: du kan ju prova nämna en bättre svensk rappare än ken.. finns inte..
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
Var är OnklP!?
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Lite kef att alla förutom den första och Ken (haha) kör på norska. Palla lyssna på engelska när det är norska rappare :P Vilket fall, fet video. Videon på USA-remixen lär iofs. döda.
Redline!
Producent
2008-01-17 15:49
videon var nice.. :) ken din vers är skön som fan, sinnsyk! ;)
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
fett tungt som vanligt "fegon" don't hate appreciate.......
word på heavy indo..!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Tyckte det va en riktigt najs video, låten e sjjukt härlig den med. går den att tanka ngn stans?? peeys
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
"Ni trodde icke jag kunde ta det på norsk!" Det är inte första gången Ken lägger det på norska. Har för mig att han lägger nått kort på "2 legender utan pengar"...Norge va the shit ett tag med Jaa9 och OnklPs första skiva, även OnklPs solo va bra, Dirty Oppland grejerna va feta också. Men nu känns det dött iaf i Sverige. Men har en känsla av att hype för norsk rap i Norge är större än svensk rap i Sverige, eller?
Ken du borde cutta han, "Eoo, jag stiger in med ligan, stick den i sidan, aah bre"
Jo visst jag knarkar ibland och jag super och slåss, men det händer inte så ofta för jag är inte så super på att slåss
Lyricist
2008-01-18 00:05
Jag skulle velat ha med Onkl & Jaa9 på denna. Skulle blivit bra skit! Roligt när ken rappar på norska hahaha. "Åhh naaaaj".
Hela Dirty Oppland smiskar ju sönder dom här norrmännen? Är detta norska lingonserien eller?
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Fan vad alla ska försvara Ken mot Fegon_. Jag tror nog Ken kan ta vara på sig själv. :p Fett att höra Ken på norska, synd bara att inte alla norrmännen också körde på norska.
hahaha fett som fan.. "skonk" haha nice
https://soundcloud.com/invalida
Meninge-E Har för mig att han lägger nått kort på "2 legender utan pengar" jag är norsk heter låten. han låter heeelt annorlunda där än på den nya remixen. tycker det lät bättre förr, nu låter det lite för framkrystat.Men har en känsla av att hype för norsk rap i Norge är större än svensk rap i Sverige, eller? den känslan har jag också.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Det var la under den tid han bodde i Norge som han gjorde "2 legender utan pengar" med Tommy Tee. Då kanske det norska språket kom mer naturligt.
Meninge-E kanske det, men känns ändå inte som det är anledningen. han använder ju ett helt annat tonläge nu, lite mer pitchat.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
När jag varit uppe i Oslo på senare tid följs alltid svaret "Jag är från Sverige" av frågan "Lyssnar du på ken då?" hehe, fett att han fått uppmärksamhet runtom.. Keep it comin'!
LK PHC www.myspace.com/tobbemusic
tyckte det va fet med Ken på norska!
tung skit, no doubt
http://www.myspace.com/localexpressions
Får säga att Fegon_ har mycket rätt. Och varför hata på någon som säger sin åsikt? Ontopic. Hehe, tycker det är lite små kul. Hoppas du gör dem med ironi.
Don't!
såå sjuuuuukt fet! love it.
härlig video, mrn hsr svenska versionen kommit eller kommer den ?
Helt Okej Entertainment HeltOkejENT.Blogg.se