fresh, håll det uppe nu med!
oh we will!
www.justdet.se - svensk hiphop
Vill inte gärna hata, men det mesta jag läst hittills har hållt en skrämmande låg lägstanivå. Knappt läsbart! Ni kanske borde sålla lite mer bland era skribenter. Annars riskerar sidan att drabbas av samma sjukdom som svensk hiphop i övrigt: alla kan bättre än andra själv, trots att majoriteten inte kan det speciellt bra... Och det är just det svensk hiphop inte behöver!
independism.com
Knaster-punkt-net - Det blir lättare att göra någonting åt saken om du specificerar lite bättre vad som är "lågt". Typ vilka artiklar som är riktigt dåligt skrivna och varför du tycker det, eller vilka skribenter som inte riktigt håller måttet och vad de behöver träna på. Konstruktiv is teh shit, vettu ;)
Korrekturläsare, redigerare och skribent för JustDet.se
Jag tycker att ni ska försöka slå ihop er med kingsize, eller åtminstone samarbeta på något sätt. Skulle kunna bli större än störst.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Visst finns det alltid folk som är bättre, men vilka är de? Det är bara ett fåtal som skrivit till oss och varit villiga att hjälpa till med texter! Vi har inte direkt ett stort urval, vi måste vara några stycken för att hinna med allt och kunna uppdatera varje dag!
-: www.Justdet.se :- Just Det svensk hiphop behöver!
Recension på Duggud's "Everday People" uppe nu!
Redaktionschef
2007-07-27 23:22
ni måste ju inte uppdatera varje dag... jag läser hellre en intervju/recension i veckan som verkligen är genomarbetad än typ 5 texter per vecka som känns gjorda över en dag. Som sagt, vill inte låta negativ, för jag gillar idén med sidan, men det säger väl sig självt att ni har lite för högt tempo.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
@ Oracle Du har rätt och fel. Tempot är lagom, skribenterna för få.. Det är meningen att man ska kunna läsa något fresh varje dag! Sen som sagt kommer kvaliten bli bättre
tack för detta! :)
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Oracle: Jag håller helt med dig på den punkten, men redaktionen vill ha det så här ;-)
skulle vilja se något mer ingående om rmh, de verkar heta just nu
Http://www.myspace.com/vitoeme<br/> Block Starz Records
Emcee_M: Det kommer.
Redline!
fet
Http://www.myspace.com/vitoeme<br/> Block Starz Records
Sidan kommer en vecka framöver inte uppdateras lika ofta och regelbundet då vi har händerna fulla med att göra en stor förbättring av sidan med bland annat en marknadsundersökning där alla som deltar kommer kunna vinna fina priser, sökfunktion så att ni lättare kan hitta det ni vill läsa om och en hel del designförändringar! Vi kommer som sagt ändå göra vårat bästa för att hålla den nuvarande sidan så uppdaterad som möjligt tills dess att den nya sidan kommer upp!
andré@justdet.se Jag har tagit den diskussionen med Dr Octagon i PM, så du kan samtala med honom för detaljer.
I övrigt håller jag med
Oracle P24 ...
independism.com
Härligt att ni tycker så, FÖR att som Perssa sa kommer sidan börja uppdateras varannan dag..
I bannern så står det! JUST DET just det svensk hiphop behöver. Jag tycker att det hade sett bättre ut om det bara stog, JUST DET svensk hiphop behöver. så att just det, inte kommer två gånger. Peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack rahbalder, det ska tas up!
rahbalder Jag håller med dig! Som viktor precis sa, ska ta upp det, du har helt rätt i att det låter mer "coolt" :P Vi får se hur det blir med det! PROFIL UPP =) Med afasi och filthy
Injtervju med Kenta uppe =)
Tyckte det var lite låg nivå... Robban i all ära, men vem i helvete är Word-Rec, liksom?
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Fett med afasi
Aldrig mer....
Mange Myt in the webhotell
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fixa designen! blir ju vidögd
Emiltheking: Det är på G.
Redline!
Ny intervju uppe: Prop Dylan Knaster-punkt-net - Bra gjort och tack för kritiken :)
Korrekturläsare, redigerare och skribent för JustDet.se
EKP intervju har nu kommit upp och vi på JustDet ber så hemskt mkt om ursäkt för att det tagit oss sån tid att uppdatera sidan. Vi har haft lite hinder de senaste 24h!
Recension på DAVE JONZON's senaste demoplatta uppe nu!
Inatt kommer en ny intervju upp, hade tänkt fråga er vad ni helst vill läsa, J-Ro-, Galagowear- eller Highlights-intervju?
Kanske dags att ni skaffar någon form av cms? Eller varför inte ett moddat wordpress?
perssa: J-Ro intervju låter mest intressant följt av Highlights.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Nu släpper vi en ny design på justdet och en hel del ändringar! Hoppas ni tycker om det, har ni någon konstruktiv kretik är det bara att höra av er! www.justdet.se
JustDet.se har precis skaffat ett Myspacekonto, så om ni vill komma kontakt med oss så surfa in på
myspace.com/justdetonline Inget material kommer att läggas upp där utan sidan kommer enbart funka som ett kontaktnät och ett forum för nyheter och reklam.
Så sidan kommer primärt att rikta sig till artister och skivbolag men om du som privatperson vill adda oss för att hålla dig uppdaterad så är det bara att köra.
/Pierre
www.justdet.se