Jag måste bara fylla i det Soder skrev, .. Någon som har några förslag på vad vi kan göra för att locka fler?? Det är tävlingar på gång, men vad mer kan man göra?
-: www.Justdet.se :- Just Det svensk hiphop behöver!
Skivsamlare
2007-07-07 13:46
Dr.Octagon, sant - men ändå roligt att se hur folk lever, i överflöd eller ej kvittar. kul att få ett kik in i livet hos någon vars musik man gillar. ok ok, för kommentarer vore nog något att föredra!Perssa, musik och uppdateringar är väl prio ett för att folk ska klicka sig in ett par ggr om dagen. Kollar själv inte sidan så ofta eftersom den är så pass ny, ligger inte i ens surfrutiner än :)
Yes! In Concert — For the love of music
I liggedilike! :)
Yeah, you know..
Perssa - Använd din kontaktlista och skicka ut klistermärken till folk över hela Sverige. Jag kan ta delar av Malmö :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Uppe med some new shit! Läs och kommentera!
www.justdet.se - svensk hiphop
ge mig lite klistermärken så kan jag lätt klista upp lite i sthlm
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Yun_DI klistermärken är på G! vi ska bara utforma dem och beställa, sen kan vi hooka en berzerkergång med stickers!
Redaktionschef
2007-07-08 15:50
jag kan fixa Uppsala :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
ja kan också sätta upp en del i uppsala
fan detta kan ju bli en grej! Ska fixa märkerna sen börja samla folks addresser så jag kan skicka!
fosho
jag måste få nåra också :)
Den här veckan började bra sa han som blev hängd på måndagen.
bra initiativ, behöver ni hjälp med Lund så fixar jag det
Tjorvla Tjucken!
Ny recension med lille-man uppe!
Fett initiativ, även om sidan känns oslipad. Men ge det lite tid, så blir det här nog riktigt bra också! :)
At the gates of Eternity...
Vad är det som känns oslipat? Ge gärna kommentarer så vi har en chans att fixa till saker och ting.
Perssa : Kanske det är smaksak, upplägget känns helt rätt. Men typsnitten, färgerna (främst) känns väldigt... opproffsga. Personligen hade jag föredragit en lite mer stilren design och med färre färger. Även om sidan inte är så superadvancerad, så känns det vid första intrycket en aning rörig. Jag hoppas jag är konstruktiv nog, för det är en bra sida och tanken är god, men den känns inte så proffsig som den verkar vilja vara.
At the gates of Eternity...
Sidan ser inte tillräckligt hiphop ut på något sätt :) Tänker på samma sätt som svu och streetzone. Sen känns det rätt tomt till höger, under professor p bilden.
Jag ska fixa till en bättre bild i toppen och lite annat. Den vi har nu var en nödlösning. Det kommer bli snyggare och mer hiphop inom sinnom tid. Yun_DI: Det ska fyllas ut där också, typ banners och dylikt.
Redline!
Fixa en banner så kan folk som är villiga dra upp den på myspace och andra hemsidor. Jag skulle lätt göra det!
Yeah, you know..
Ja det vore nice.
Chai-Of-Lattshoo Grym ide! Vi kommer ha ett möte nu ikväll, vi kommer helt klart sätta någon på att göra en sådan banner!
Skivsamlare
2007-07-10 09:48
Styr upp en sticky till JustDet.se!
Yes! In Concert — For the love of music
Funkar nog inte i och med att det inte är ett Whoa-projekt : / Men vi får väl se till att göra en ny tråd lite då och då (typ en gång i veckan?) så att folk ser att det händer nya grejer och inte bara är en gammal diskussion ;) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Vaddå, det måste väl inte vara ett whoa-projekt för att göra en sticky? Det gynnar ju bara svensk hiphop.
Pigeon_ - Ja, fast då skulle ju DJ Silence, Kingsize och alla andra som kör intervjuer / nyheter också vara sticky : / 10-4, over...
Mabande P30 det borde dem va ju :)
Mabande Du har en poäng. Men samtidigt så är ju de sidorna mycket mer etablerade än vad Justdet.se är just nu. Att ha en sticky ett tag skulle ju få mer folk att öppna ögonen för den. But I catch your drift.
Mighty1 - ...fast då skulle ju hela förstasidan i forumet vara en massa stickys : / Pigeon_ - Vore ju lite orättvist att inte gett dem en sticky när de var "nya" : / Men med en aktiv och uppdaterad sida (som det även görs lite IRL-reklam för) så kommer den ju cementera sig ordentligt hos folk :) Jag tror inte det kommer vara några problem egentligen ;) 10-4, over...
Tack för erat stöd :) hehe.. Men Mabande har en bra poäng, vi kan inte särbehandlas! Tack ändå för att ni försöker :P.. Som Mabande sa kommer vi att försöka lägga upp nya trådar eftersom..
Mabande Jag förstår vad du menar. Men någon måste ju vara den första (att få en sticky asså). Nä men, jag förstår vad du menar och håller med dig även fast det hade varit soft om de fick sina sticky. peace
det behövs nog inte göras en ny tråd varje vecka, så länge den uppas så tror ja att det är lugnt ;)
Hiphopfashion och sånt får ni gärna spinna vidare på, det är kul att läsa om.
Yun_Di: Vi/jag har planer på att göra lite fler sådana intervjuer och artiklar. Framtiden får visa vad som händer.
grymt
fett av er o göra recension och intervju med Marke... my home boy no.1
Tjorvla Tjucken!
Kommer upp två nya saker efter midnatt.. Recension av Robert Valsinger och intervju med ISMEN!!! Check it! två och en halv timma kvar!
Nice recension av en riktigt nice platta. plockade upp ett ex digital för typ 20 kr på cornershop.se. vääl värt pengarna.
Maestro P20: Tack, Valsinger är verkligen speciell.
Mer sånt här!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Finns det något speciellt ni vill se på sidan? Någon speciell artist?
Skulle vilja se lite med feta gamla artister/band från sverige, typ ~ Ken ring, AFC, Looptroop och en massa sådant. Jag bör kika in i tråden ännu en gång till.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ranger! Kan lite hemligt säga att sånna/liknande artister är på G ;)
Stay tuned!
Föressten så är det ny skit uppe nu! Så check it out!
www.justdet.se
Recension på FLYPHONIC - MOSAIC TILES EP uppe nu.
Redaktionschef
2007-07-13 11:56
Roligt att ni slänger upp grejer så fort, tänker speciellt på Flyphonic recensionen men det blir mycket roligare att läsa om ni lägger lite mer tid på grejerna. Den kändes väldigt intetsägande och måste säga detsamma om Robert Valsinger recensionen och Ismen intervjun som var lite för kort. I en vanlig tidning är man ofta begränsad av utrymmeskäl men det är man inte på en internetsida.. så ge oss kött på benen! Dock helt rätt artister att skriva om... dom förtjänar fokus.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
håller med Oracle. gärna lite längre intervjuer och så. annars bara bra :D