www.myspace.com/victorhollender
ingen länk funkar?
"du är satsen som din morsa skulle fått i ansiktet" /Leffe
http://hoff.rymdraket.net/forcem/02-Ph%20&%20V.%20Hollender%20-%202007.mp3
FAN VAD GRYMMM LÅT undrar hur tapet blir;) holla at u bowi good work
Memzet productions
haha jag har hört alla, vill du också det KÖP DET holla
Memzet productions
ska kolla nar jag kommer hem.
Sover aldrig/sleep is the cousin of death!
http://www.myspace.com/cliq75 "LVT baby baby!"
tack tack! fortsätt ladda /V. Hollender
Låtlista nån?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt fet...riktigt rough!!
1. Ph - Intro (1:17) 2. Ph & V. Hollender - 2007 (2:58) 3. Ph - Dagdröm (3:52) 4. DDS - Punchline Rap (1:23) 5. Ph - Framgångssaga 1 (1:30) 6. V. Hollender & Ph - Egentligen (2:28) 7. Aggro - Jag med (2:37) 8. Ph & Bengone - Vem e han (3:00) 9. Ph - Skit (1:14) 10. Ramberg - Konungens återkomst (2:21) 11. V. Hollender & Ph - Skapar regn (3:00) 12. Tony Montana - Outro (0:04) Detta är feta grejer! Mr Ramberg är lätt Sveriges bästa rappare i dagsläget....
Shit, jag trodde det skulle vara fler på tapet. Tony Montana Outro (0:04)... HAHAHAHAHA I alla fall, fick ner låten nyss. Fan va bra den var! Jag vill verkligen att V. Hollender fortsätter med sin presidentkampanj och släpper ett album iår! Eller nåt liknande. Gärna en tvåa på sitt solomixtape. Nån som håller med mig? Wie_wobler, vet du om Viktor kommer släppa nåt mer?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Detta är feta grejer! Mr Ramberg är lätt Sveriges bästa rappare i dagsläget...." lol
fan va hes röst du körde med :D Skön, rå ! GO FOR IT
"I don’t like the sexistic way you talk to these bitches” <br> <br>
tack tack man!
Bergendal
Han garvade nog åt ditt skämt kanske...
Hollender är of the chain som man säger, by the way!
Menige-E: thnx thnx!
"Gratis mp3". Ja, nåt annat är väl knappast aktuellt?
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
S-oteric
de säljer sitt tape för 50 kronor och om jag förstår din fråga rätt så tycker du att de inte ska ta betalt för sin musik
Riktigt fet låt!! Presidenten visar varför han är det bästa från götet just nu! Håll det uppe gubbs!
www.myspace.com/olseppgbg
tack man!
V. Hollender är inget vidare artistnamn om jag får säga mitt
word to ya momo!
upp!
Känns inte bra att uppa sån här talanglös skit men måste ju svara på din fråga, Menige E. Ja, det är korrekt uppfattat.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Demento han heter så idiot Victor dålig röst på dig fy fan PH Det bästa jag har hört på ett tag :D
Memzet productions
Tog ni bort 2007låten? Jag som inte hann lägga in den på ipoden.
Aggro: ligger kvar!
love på victors röst inget hate av mig ;) peace skön röst
Memzet productions
bump.
upp, bra låtar borde inte skräpa långt bak, FET LÅT
Memzet productions
Har kuken fastnat i halsen på honom eller vadå?
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
thnx!! upp!
Menige-E P19 hela mixtapet kan man ladda ner? fick iaf hem det nyss via att pillra lite i url:en.
And im like woho!
ne inget.
And im like woho!