Oracle P23: Jag e tacksam över att ni har veckans mp3! Och om folk reagerar starkt så förstår jag varför dom gör det , för jag ser INGET bra med låten. Och ja jag backar bear, för jag tycker låten suger! Man börjar typ må dåligt av att lyssna på den. Men som sagt smaken e som baken. ha det nu så bra.
Lev hårt dö ung !
´Låter lite som the steets.., jag tycker det iaf då menar jag sätter stilen helt enkelt..,men det är jag det.., sjukt bra annars måste jag säga!! vem är det som lägger denna raden: "kapten i Blekinge laget" ?
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Jag gillade beatet som fan. Efter några lyssningar kom jag fram till att jag gillar detta. samma här.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Moderator
2006-08-04 16:54
Riktigt jälva bra. flippigt som fan!
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Det är Frej som lägger sista versen, innehållande blekingeraden. Som sagt; sjukt bra.
that was... hmm... weird?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Yeah.. Musik är det faktiskt om man ska vara storsint, men det faller verkligen inte mej i smaken nånstans. ehhh... fattar SMK "viben" över låten men det känns inte riktigt välgjort heller.. men men... Smaken är som baken = finnig och äcklig.
haha.. fan vilken kombination.. =) klockrent, ni vet att jag diggar
Ålltzen, Växjö, Bremen.
tycker det låter som nå cslirare som försökte rappa utan inlevelse på ett technobeat :S
"Har en prick i polisregistret, det är lite störande// Men det va hon som började//" "Presenterar mitt underliv för några arbetskamrater/ Presenterar mitt underliv för kopieringsapparaten/" HAHAHAHAHAHA shit alltså diggas hårt som fan.
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
Så jävla bra. Har varit storhatare av denna gruppering av hiphop innan, men fyfan va bra detta är!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Störtskön låt, Slagsmålsklubben + Las Palmas kan inte bli fel!
Kuken mina damer är ingen leksak, det är en smaksak "You´ll never walk alone" Liverpool FC
jag lyssna inte ens när jag skrev mitt inlägg, nu gjorde jag och jag hade rätt.. fett keff skit
Fucks your life up crew Tjabo!
Producent
2006-08-05 17:38
hahahaha assååå han som droppar sista versen är ju en sån riktigt hjälte... shiiit skulle vilja se in i hans hjärna! Jag tror att jag är kär! vem är denna kille, som kom in i mitt liv med storm! ?
www.eddaonline.se
Nemen vafan är det här?:S
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
hårrdisken full av nerpissad fitta!
den som hoppas skiter på sig och dör
va fan är detta ? riktigt jävla dåligt fy fan va tänkte ni med när ni la upp detta ??? är detta hiphop ?? fy fan kaos,ush VÄRDELÖST
Behöver beats !!
fett skön! :D
www.magnusrytterstam.se
Känns som att ha sex med något konstigt, med rodnade kinder måste man erkänna att man faktiskt tycker om det på något sett och i hemlighet måset man göra det igen.
Det här var faktiskt j-vligt galet. "Antingen att älska eller hata" hette det, men dra på trissor om jag inte ligger ngnstans där mittemellan. Stuket hade nåt elektroniskt över sig som jag gillade och fick det att låta ok fastän textslungandet var lite kvavt. Egenartat i allra högsta grad iaf, och i och med att jag gillar nyskapande inte minst inom den här musiken så kan jag ju f-n inte rata detta. Ska lyssna några ggr till då jag kommer hem, var tvungen snabbt byta låt till AC/DC's Back in Black nu dock då det kom in nån datavaktmästare i klassrummet då jag lyssnade, han skulle kanske tyckt jag var spritt språngande galen annars ^^
Tuuuungt shit! På fosterhem.
Radioactive
Det är som med allt annat här. Reaktioner över en mp3a är värre än över fjärde världskriget. ta det lite luuuuuuuuuugnt
www.twentyfoursevenrecords.com , myspace.com/twentyfourseven L L L L L L L L L L L L L L L L L L L L Nästa släpp: Abstract Rude - No Longer A King 7" Pic Disc
haha, ta det med en nypa salt jag tycker den va skitkul o skulle lätt kunna flippa sönder på nån hemmafest till den haha, galen .
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
jag tycker den va fet! riktigt flippat skön!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
tycker det låter lite max peezay över detta på nåt sätt är detta nån form av grimme
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
skön låt! bland det bästa jag har kommit i kontakt med via whoa...
Redaktionschef
2006-08-10 06:52
2055 downloads like whoa!
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Detta e vad som kallas "studenthiphop"... Inget att ta speciellt seriöst.
Sittin sideways...
vem är det som lägger denna raden: "kapten för Blekinge laget" ?
okej oj läste vad som stod frej var det va? tack JohnnyBråttomRecs
haha detta va ballt som fan, härligt med lundadialekt
Mind>Money ...