www.dj-silence.com Eftersom man inte kan droppa en comment..." />
I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Fort Nox feat. MC Tia -"Passed a friend" uppe nu!
Svensk Hiphop - Audio & Video
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
chubbie-B F44
2006-05-10 08:40
tngsten P22
Ska börja med att säga att jag är vän till Tia jag med. Eftersom enligt dig är det väldigt relevant. Så slipper du gå in i min presenation och titta runt på sådant som igentligen inte intresserar dig.
Men sen tänkte jag fråga dig.
Tror du att människor sammarbetar bara för att sammarbeta för att man är vänner
?
Sist jag kollade så arbetar man med sånna man tycker är bra, som är på samma nivå som en själv.
Man gör
"
collabos
"
med dem man tycker är grymma, knyter kontakter och vänner på det sättet.
Kan det inte vara så att ett par som e med på hans skiva lärde känna varandra just pga skillz dem anser om varandra
?
Och varit vänner sedan dess
?
Du får det att låta som om dem var vänner innan och gör
"
collabos
"
av sympati.
Och sen är det väl självklart att vänner stöttar varandra. Är det inte sånt vänner gör
?
Och det här är så typiskt whoa. Tycker att tråden ska återgå till det den var menad att vara. Feedback!
Vettig
feedback och inte en massa bull och chichat!
Fridens!
/DLR
chubbie-B F44
2006-05-10 08:42
Tia, lite jag tycker att din engelska ger mig komplex över min och den är grymmare än vad många andra svenska artister här i Sverige har.
/DLR
chubbie-B F44
2006-05-10 08:45
Shieat råka komma åt en knapp så postades grejjen innan jag ens skrivit klart den, anyways here I go again.
Tia lite KOMPISPROPS här nu va ;P
tycker att din engelska ger min engelska komplex, den är grymmare än va många andra artister här i Sverige har.
Du leverer din stil och din grejj helt galet, I LOVE IT!
Knox, fortsätt med din grejj, du kommer dit snart! I like!
/DLR
Borttagen
2006-05-10 11:38
chubbie-b : TACK!! Exakt vad jag ville skriva igår men var för trött för att göra!
Jag har slutat sympaticollaba med folk, jag är med på Nox skiva för att jag tycker att han är en grym emcee, sen att vi är polare är en annan sak, hade vi varit polare och han hade varit wack så hade jag sagt det ärligt och antagligen inte varit med. Men nu är han en fett begåvad snubbe som knäcker 99% av alla på whoa med sina freestyles och har också kommit igång o börjat göra riktigt sköna låtar.
Hade det inte varit för nox skills hade vi inte kännt varandra. Efter våran spelning i nyköping, gick vi till nån klubb. Nox kom fram till oss och våran dåvarande manager och la freestyles och vi blev imponerade. Efter det höll vi kontakten och sen har vi blivit polare. M.a.o. vi har inte känt varandra sen barnsben, vi möttes genom hip-hop och vi lärde känna varandra pågrund av hans skills och jag är alltid intresserad av att collaba med andra duktiga rappare.
Så mina props till Nox är ärliga, inget klapp-i-ryggen-du-e-väl-duktig-kompis-sh it, jag har inte tid med sånt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
-Nameless-
2006-05-10 13:22
Den här låten är riktigt tung! Ni har det där sköna undergroundsoundet som jag saknar så jävla mycket bland svensk hiphop som säljer. Keep on doin it!
Nox du är på väg upp, sätt Nyköping på kartan!!
REPRESENT
Local Expressions a.k.a the swedish pirates
Dj_Silence P46
2006-05-10 14:06
Jag & Tia kommer att köra ett litet uppträdande i Stockholm nu på Söndag @ Street Marknad i Stockholm. Tror med all säkerhet att även Fort Nox kommer att ställa sig på scen med oss...
Mer info kommer om detta inom kort!
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //
tngsten P43
Supporter
2006-05-10 20:36
Fort_Knox P20
Alltså grabben jag pallade inte fortsätta konversera med dina fanatiska hypemän. På gud, gör vad du vill. Det är din karriär och din musik. Keep doing your thing.
Du kommer ändå i slutändan bara bli bortglömd. Vem kommer minnas Tank Marwin, Fort Knox och MC Tia om 10 år?
Du är inte fresh.
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
Borttagen
2006-05-10 20:46
va roligt att du skriver kids, när vi är äldre än vad du är.
aja men keep it gangsta osv..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Marne P44
Supporter
2006-05-10 23:18
Fort och Tia imponerar, Ser fram emot Tias EP.
Varför hata? Va glad att en så skillfull Emcee som Tia bor i Sverige!
Respect!
www.myspace.com/PsyBoogie
Borttagen
2006-05-11 00:30
fuck yao fuck azzo
BountyBoo F46
Toastare
2006-05-11 00:36
Textmässigt tycker jag låten är bra, eller ja texten..även om temat är långt från orignellt. ... beatet känns tyvärr väldigt tråkigt.. och som om man hört det innan (loopad pianoslinga)
Tycker MC Tia ska jobba mer på sin röst... få in mer känsla, som flera andra sagt så känns det lite tunnt... har hört bättre låtar med henne.
Den andre vågar jag inte säga nått om...blir lite pinsamt när man som artist inte kan ta konstruktiv kritik... det är viktigt för att man ska kunna bli bättre.
Jag skyller allt på Emma!
tngsten P43
Supporter
2006-05-11 06:48
Fort Knox yttrar sig mer och mer schizofren för varje inlägg han skriver. Ena sekunden yppar han "vi bajsar på dig när som hälst", för att i andra sekunden yppas "jag tål kritik / kärlek".
Hur som
hälst
så överger jag denna tråd nu. Meningslöst tidsfördriv.
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
Borttagen
2006-05-11 06:58
haha underhållande är det iaf.
Heli F48
2006-05-11 18:02
haha folk e bara för roliga..sånt här händer BARA på whoa
Tia & Nox ni har skills och ni vet det, sen finns det alltid massa folk på whoa som inte kan snacka som vuxna människor och dessutom finns en hel del som provocerar med flit..därför ska man inte bry sig, det är inte lönt
och vad gäller kompisprops, SPELA ROLL för fan, har inte kompisar rätt att propsa? dessutom så skulle jag personligen inte jobba så mycket som jag gör med dessa 2 om dom inte var grymt bra på det dom gör!!
hahaha Tia dåligt uttal, ni e bara fööör roliga
kärlek
"måste jag"
Dj_Silence P46
2006-05-13 12:09
härligt att folk har åsikter om låten.. sen om det är vettigt kritik kan ju disskuteras:)
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //
Tia F43
2006-05-13 15:01
Dom som är intresserade av att se oss live kan bege sig till STREET i Hornstull i morrn. FAIR TRAIDE DAYS där vi som artister ställer upp för rättvisemärkta varor.
MC Tia, Fort Nox & DJ Silence
STREET, Hornstull (strand), live 16:00
Peas :)
Mixtape OUT NOW! Featuring DJ Lp2, Jim B, Dj Netik, DJ Bobbybob, Faye Medeson, Artform etc..buy at:
www.myspace.com/mctia
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»