www.dj-silence.com Eftersom man inte kan droppa en comment..." />
I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fort Nox feat. MC Tia -"Passed a friend" uppe nu!

Svensk Hiphop - Audio & Video

2006-04-30 16:21

Fort Nox feat. MC Tia -"Passed a friend" uppe nu!

NY MP3:A UPPE NU!

Fort Nox feat. MC Tia-"Passed a friend" lyssna här: www.dj-silence.com

Eftersom man inte kan droppa en comment (u lucky bastard) så släng lite feedback här o sprid ordet!

Peace & Luv
/MC Tia

MC Tia

Mixtape OUT NOW! Featuring DJ Lp2, Jim B, Dj Netik, DJ Bobbybob, Faye Medeson, Artform etc..buy at:
www.myspace.com/mctia

2006-04-30 20:54
överfet.. kanon tjock

forsätt bara... stanna inte

respekt

jose
WWW.JOSEDGC.COM
WWW.MYSPACE.COM/JOSEDGC
WWW.GRIND-MUSIC.COM

2006-04-30 21:22
Diggar den..skön beat.Nice verser,fet ref. Keep going!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-30 23:09
bra låt helt klart, alltid skoj att höra tia rappa, fort noxx diggas oxå, big up
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2006-04-30 23:11
får inte länken att funka
WWW.ISMEN.NU
Manager

2006-04-30 23:19
Riktigt skön. Tia & Nox levear kvalité den här låten gillades.
Ska bli riktigt skönt att få höra mer av Nox och riktigt skönt att han droppar sin platta snart via Satu Music. + Tia ska bli riktigt spännande att få tag på din kommande Ep. ( BTW Grattis för spelning på La rochelle)
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw

2006-05-01 10:26
Tack så mycket Tikkan glädjer mig som en liten barnunge :D

Har man firewall kan det vara problem att ladda ner låten har jag märkt, men högerklicka-spara som under hela "news sektionen" istället för att bara klicka bannern...borde funka! Annars kommer den upp om några dagar på våra myspace sidor.

Tack för kärleken btw! Fortsätt gärna droppa feedback...negativ eller positiv.

Peace
/Tia
Mixtape OUT NOW! Featuring DJ Lp2, Jim B, Dj Netik, DJ Bobbybob, Faye Medeson, Artform etc..buy at:
www.myspace.com/mctia

2006-05-01 12:43
grym låt! Nox kommer bli nya hypen no doubt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-01 12:43
Nu är det bara att klicka på stora bilden på framsidan för att ladda ner låten.

www.dj-silence.com
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //

2006-05-01 12:47
Riktigt skön låt, ni vet det!
NOTHIN BUT SKILLZ

2006-05-01 14:54
fresh låt, no doubt
 NBS - Nothin' But Skillz

2006-05-01 15:50
Sov inte på detta folks!

Nox tar över, reach for the stars!

Riktigt nice låt btw!
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?

2006-05-02 00:31
tungt.. fort nox is bringin' it... fortsätt sådär fan! tung låt.. från båda håll

2006-05-02 02:31
nice Tabbe nice
NÄ fan jag pallar inte!!!orka palla liksom!!!!

2006-05-02 13:26
Me like, det var dope fan!
It's all alright!<br>

2006-05-02 18:24
Stabilitet på hög jävla nivå detta...!! Vackert samarbete!

2006-05-02 22:09
Sjukt bra låt!

Kommer mera gött från bägge, keep ya earz open!!!
CSL Studio | www.cslstudio.se<br> S-MaN Productions | www.s-man.nu<br> SHOW Stockholm | www.showstockholm.com

2006-05-02 22:42
Nox droppar en jävla dänga, skönt att se hencmen släppa örhängen och inte bara mala ner hiphop i köttkvarnar.

2006-05-02 23:09
It's like cheap monday, tight!!

2006-05-02 23:26
Tight as allways från Tia och Nox (har hört det kommande materialet från båda och det är minst lika bra som detta)

Fortsätt hooka oss med skön musik!!!

SATU MUSIK!!!
"måste jag"

2006-05-03 18:24
fet fet

2006-05-03 19:07
Fett som alltid! Knox, Tia...bara krossa!
"Nu har folk lyckligtvis börjat bli mer vidsynta, det är inne att tänka själv" - Örjan Andersson VD för Cheap Monday Jeans

2006-05-03 21:13
Tänkte bara berätta att våran AD på jobbet laddade ner låten på lunchen och körde den 4-5 gånger på raken efter det:)
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //

2006-05-05 00:16
Båda gör sin grej tajt! mycket fint...diggas...till mp3 spelaren tankas deT ;)
SansProfit.... back again after all!

2006-05-05 00:19
bra som vanligt tjejen! fortsätt så!
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.

2006-05-05 00:26
Är det bara jag som tycker det lät dåligt?
Crime Pays, ask the Rothschilds!

2006-05-05 02:27
Dirty-Dave P23

nej... tycker hon är sjukt kass.

men som vanligt på whoa så är det en jävla massa "kompisprops"

2006-05-05 10:30
Nice!

Tia, du levererar hotness! Det vet du! :)
Har inte hört så mycket av Fort Nox tidigare, om ens något alls.
Jävligt bra!

2006-05-05 15:48
heh som sagt

2006-05-06 13:46
det är väl tur att mina polare gillar den mista mystic, sen finns det ju faktiskt peeps som jag inte känner som diggar den :O beleive it or not! but hey this is whoa...
www.myspace.com/mctia

2006-05-06 14:54
äh dom vill bara va snälla :>

2006-05-06 14:58
hahaha kiss mah bootay :D
www.myspace.com/mctia

2006-05-06 17:16
jamen visst

mina inlägg är ändå givande på ett sätt, uppar tråden lite sådär i smyg.

2006-05-07 13:18
Efter att ha läst all props var jag tvungen att lyssna på låten, men fan va besviken jag blev!

Mc Tia, sköna lyrics absolut, men engelskan och rösten var inte så jävla bra, du påminner oxå påtok förmkt om en sämre version av Peshi... som hon lät förr iaf..

Knox, average, inget speciellt, en i mängden, medelmåttigt uttal dock rätt sköna texter...

Nä... detta var ingen höjdare....
En del av Skåne Massiv.
http://www.myspace.com/skanemassiv
http://www.myspace.com/feffe

2006-05-08 11:44
Hmm. måste hålla med föregående. Brister lite i rösten och engelskan... Gillar tyvärr inte beatet alls och det är där det faller för mig.
www.ff-dvd.com / www.clubtraffic.org
www.myspace.com/clubtraffic / www.myspace.com/alloutdubstep
www.myspace.com/stucklife / www.stucklife.com

2006-05-08 15:52
mc tias engelska brister, rösten brister. det låter inte bra. låter krystat som fan.

ang. fort_knox så va han okej, varken mer eller mindre.

hoppas man slipper bli attackerad i sin gb nu, som jag såg att Aique blev.

2006-05-08 22:53
vafan mumlar du om? lär dig ta kritik istället din bäbisgangster

2006-05-08 22:58
det var ganska wack. inte direkt the cutting edge of wackness men helt klart ganska wack.

mc tia ska ha högsta betyg för att hon ger det ett helhjärtat försök, men ett klent uttal tillsammans med en tam text sänker betyget.

fort knox var godkänd, men är inte direkt fresh.

jag kan tänka mig att ge dessa up and coming artister ett par till lyssningar framöver men detta raderas.

avoid.

...

wackness.
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.

2006-05-08 23:35
gillade inte, tråkig låt! inget märkvärdigt med den, inte så att den ska få så här sjukt mkt propps som den fått, det är ju bara vilseledande för er!

gillar inte rösten på Tia.. vet, man kan inte göra något åt sin röst, men man kan prova lägga den i olika tonlägen för att få det att passa in bättre/ låta bättre! prova det! om det låter tillgjort, då kan man prova med andra sorters beat som passar ens röst, då hittar man oftast något eget också.. det här beatet lät som vilket hiphop-beat som helst, inte dåligt kanske, men det var inget speciellt bra heller..
deliveryn är tråkig, inget som tilltalar en liksom.. likaså flowet, låter som alla andra, hitta något utmärkande!

Fort_Knox även där tråkig delivery, tråkigt flow, absolut inget speciellt! du har rätt mörk röst, tycker inte det här beatet passade dig! du borde prova en helt annan stil, en mörkare och lite hårdare hiphop helt enkelt! har iofs inte hört nåt annat med dig så vet inte vad du gör vanligtvis..

sammanfattningsvis känns det som att ni vill göra hiphop, göra musik, men det känns verkligen inte som att ni hittat den hiphop ni borde göra.. känns som att ni bara följer strömmen och spelar in några låtar för att göra det ni gillar, gör det ni gillar men med något nytt och eget! det här har man hört förut!
Just Like That.

2006-05-09 01:14
haha..

För det första tycker jag att ens diskutera Tias uttal är helt befängt, en sak om ni inte gillar det men säg inte att kvinnan har dålig engelska. Hon vet såklart bättre än mig, men om jag inte missminner mig har hon gått i engelskspråkiga skolor hela sin barndom och bott utomlands.. bara en reaktion på uttalsfascismen som exploderade här inne, resten får ni tycka vad ni vill om.

Nox du vet vad jag ärligt tycker och vad vi tyckte när du freestylade för oss i Nyköping efter våran spelning, första gången vi träffa dig och lärde känna dig.

Ha det bra allihopa..

2006-05-09 03:28
så man måste va rappare själv för att ge kritik?

jag skrev mkt väl vad mc tia hade för brister i mitt tycke, ska det behöva va svårare än så?

sen att du börjar tjaffsa om "beef, battle" är bara löjligt och skämmigt.

tack..

2006-05-09 07:50
shyt! vad är det med folk, när ni dissar Tias uttal, har ni ens lyssnat?

Varför ska man ens försöka få svensk hiphop i rullning igen? ni borde fan skämmas!
NOTHIN BUT SKILLZ

2006-05-09 12:36

jag håller med duggud
vissa vet inte ens vad dom svammlar om.
fet låt bättre än dom flesta mp3 or som läggs upp här på whoa
det var allt från mig

big up

2006-05-09 15:42
Alltså saxat från C-Veres presentation:

"Fort Nox på g!
Snabbkäftade Fort Nox är i slutskedet på sin skiva Undisonus . Producent för skivan är Severe, men Slay, Duugud och Skitzophrenic bidrar med varsin produktion med. Gästar gör bl.a Tank Marwin och Mc Tia ."

...

Det här är ju bara fult. Hur fult är inte det här?

Ni borde skämmas. Ni.

2006-05-09 16:56
Jag håller inte hemligt att jag och nox är polare och att jag är med på hans skiva och det är inget som gör att jag inte har rätt att uttala mig och han eller tias kvaliteter. Hade det inte varit för Nox rapskills hade vi inte känt varandra.

2006-05-09 18:59
tngsten P22
kul att du tar dig tid o kolla på min pressentation,
men vem faan är du o vem faaan har tilltalat dig,
ceep my name out of your mouth junior

2006-05-09 21:17
C-Vere P25

Chompis, det tog kanske mindre än 10 sekunder att gå igenom din preSSentation.

Ceep.. ceep.. ceep. I cannot speak English. Ceep.. ceep.

2006-05-09 22:21
tngsten P22

lyssna på mig, lek inte nån engelska lärare eller att du inte fatta vad jag skrev grupie, det kanske tog tio eller fem sekunder o läsa igenom den, men det var du som intresserade dig o gjorde det, det var du som började o skrev din jävla kommentar från början, förklara vad du menar istället för

Det här är ju bara fult. Hur fult är inte det här?

Ni borde skämmas. Ni.

vad faan menar du

2006-05-10 00:27
C-Vere P25

grupie? grUpie?

Nåväl, jag bara tyckte att det var ett märkligt sammanträffande att de som gav kompisprops och agerar hypemän är alla involverade i skivan på något sätt.

2006-05-10 00:34
Tia är nice som fan! Beatet är riktigt tight också..

http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.

2006-05-10 08:06
säg så istället!
jag tycker att nox är fet och jag har sett honom utvecklas som fan sen dag ett, tro mig det är mer än hans vänner som tycker att han är bra,
gå in på hans myspace by the way, så får du läsa vad dom tycker aiiiight