Producent
2006-04-19 10:05
Nytt album med Blezz & Flinta!
Ett nytt album har tagit form efter ett samarbete mellan Blezz och Flinta, beats och rap javisst. Här följer en kort beskrivning, tracklisten och ett smakprov på skivan! Den kommer att finnas för beställning på knaster.net till en början eller tillgänglig av oss personligen. Ett urval låtar som mcs/beatmakare Blezz (som tidigare släppt bland annat Blezzam! och albumet Huge Lazerheadz under duo-aliaset SpaceCats tillsammans med Robin Banks) och Flinta (gammal 603 legend) sammanställt efter många långa nätter med skivor och samplers samt inspelningsutrustning. Det hela började när de åt pizza en gång och tänkte på en gubbe, så formades idé efter idé och många intressanta teman tas upp i textväg på beatsen som oftast är ganska lo-fi. Astungt, javisst! 1. Pizza 2. Legoland 3. Håkan from Hawaii 4. Soulrötter 5. The homecoming 6. The träden 7. Örly Mörly Blurp 8. Eiffel 9. Free skafferi 10. Fiskarens vän 11. Friday easter Lördagsgodis 12. Glad 13. Hur fan mår du 14. In my projector Smakprov omslag
BLEZZ BEATS Köp Ays'n'Beez - The Epidemic på kassett på
COULISSE
Ska kollas in.. Vad är priset?
www.soundcloud.com/hybrismusik
30 riksdaler! Sen tillkommer en viss summa + frakt när man köper genom knaster, vet dock inte hur mycket än, men skivan kommer upp där inom snar framtid!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
denna skiva kommer snart inhandlas
Jag har redan "beställt" haha :D
myspace.com/kushforeal
rikigt bra grejer från båda 2 skall ha ett ex det vet ni ;) peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
äh jag laddar det sen när nån bootleggat :)
Keep it up mayn.. För barndommen ;P
When I was a child, the Devil himself bought me a mic
hm.. det låter väl sjysst, men lite onspirerande för min smak, det lixom händer inget bland snippet snuttarna.. Dock så var det någon som hade ett bra flyt, och någon annan med ett fett beat. Namnvalen och erat val av delivery på era låtar känns lite trist nu för tiden när alla ska göra det.. anyway.. jag är för övrigt den första som skriver i tråden som inte har Flinta på sin "kompislista"..
http://www.innuce.nu
köper nog en dösa snus och ett östatsluder för dom övrig 6 kr
----------------------
Producent
2006-04-20 16:25
Sikkan P23 orka bry sig om låtnamnen ? Ska ladda ner och se om det är nått att ha vilket jag tror :) Äre najs beställer ja :)
Producent
2006-04-20 18:54
Dawell: Inte låtnamn, men det hänger ihop med innehållet i texten kan jag tro.. Och vissa ämnen är inte i min smak :) Det har inget om deras skills att rappa och göra, menom jag skulle vilja köpa det så skulle det vara andra ämnen :)
http://www.innuce.nu
Soft soft grabbar, diggar flinta's röst =) .. grymma beats oxå peace
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Trevligt, ska checka snippets när jag kommer till en dator med högtalare. Är den lika bra som huge lazerheads beställer jag ett ex!
Tycker Blezz är en tight rappare producent låter det som.. mkt lovande Flinta låter bra också, men han låter för mkt som allt Deliverymässigt håller jag med om.. Förövrigt är låttitlar viktiga.. Intressanta låttitlar e så sjukt grymt.. :) Vem skulle t.ex. inte kolla in låten: "Christmas Card From A Hooker In Minneapolis" (Tom Waits) hah..
http://www.myspace.com/souldbeats
borde ja köpa den? ge mej en massa massa fet anledning så kankse ja köper den
Ays' N 'Beez - Escapades ! Available for free download @ RustyLabel.se & Spotify
Shosholoza P15 nu är du tyst.. Jag tyckte om denna! Speciellt Legoland-beatet.. Det var nog det softaste jag hört på länge :) Jag kommer lätt att beställa, detta var underbart! Peace !
nah ja vill höra deras sales pitch nu!!!
Ays' N 'Beez - Escapades ! Available for free download @ RustyLabel.se & Spotify
Producent
2006-04-21 15:15
upp då! skivorna kommer in i början av nästa vecka
COULISSE
Yes yes..check! Shoshaloza, vi kommer inte att försöka övertyga dig, lyssna på smakprovet som finns..diggar du inte så finns det inget vi kan göra, ni andra får gärna köpa :) Trevlig helg allihoppa!
Flinta Flinta Flinta Du kan juh försöka iaf... aja kanske köper när ja får cäsh.
Mkt bra;) Kmr absolut köpa;) Bra jobbat Flinta & Blezz:) //Ante
DD Productions 2oo7
Yes köp gott folk :) UPP!
Bra som fan maddafakkaz, duktigt jobbat!
självklart ska den inhandlas (inte tankas!)! köpa för att stödja, plus kul att ha en originala skiviala i sitt rack. antingen så ber jag sanna hooka upp me skivan till mig annars hookar jag upp me dig när jag e inne i las city. autograf ska jag ha!:D hehe BIG UP! Kul att de blev nått utav tillslut mannen! Pejz kännsla...word...kännsla
Peace
vad kostar det om man kommer och hämtar den då? ; )
The Funk Off Brothers
Ar det lika bra som spacecats sa far jag tjacka det.. latt.
man måste ju vara retarderad om man inte köper detta
låter bra
första låten va fet med hoppa från bron
www.alexanderadiels.com www.soundcloud.com/alexanderadiels
han blezz är fet rappare tror jag har han eller har haft i msn men han tar nog hasch han verkar seg i skallen
www.alexanderadiels.com www.soundcloud.com/alexanderadiels
Producent
2006-05-18 14:47
du har mig fortfarande på msn och jag är seg i skallen när jag känner för det! :)
COULISSE
Låter fresh! Lite konstigt men det är väl din starka sida:p Grymmt feta beats:) Gillade bäst kärleks låten 2.20 och oldschool låten 3.20!