haha har han tagit usp-ljudet i c-s?
You suppos to fuck RnB bitches not make songs with em!
Välkomna till forumens värld Även jag sticker in pitten och säger: nej jag gillade inte det här, känns bara low budget allting.. Howser din fegis! Skriver först sen lyssnar :)
Förstår inte riktigt kritiken. Kändes lite b med cs-ljud dock av någon anledning :).
pff....tycker han låter fett risig...dåligt flow...kunde dra nåra lines..men neejjjjj
Wanna brawl dog my team love the sports<br> 26 november kulturhuset
YO! glöm inte checka de andra låtarna på myspace me Scrappy G! feta tracks folks!
Http://www.myspace.com/vitoeme<br/> Block Starz Records
Ingen sån låt asso, This is the kinda song u jump on and just wanna kill cats, no bullshyt or punchlines or that Funny Ish Middle East Stand Up, Persia, Do I Need To Say More...
Lol den var bra ,Siyavash : om du inte visste så man får ej snacka skit om deras vänner på denna sida eller så får man det !! Lavet : undrar också värför dom inte lägger upp lite mer låtar ?
siyavash - När du är på klubben, accepterar du att du inte får ställa dig på bardisken och köra en crip-walk? Det är inte mot svensk lag att cripwalka, inte ens på en bardisk, men folket som äger klubben tycker nog att det är direkt kasst att göra det. * "Jävla idioter som inte ville lägga upp låten här, typ hela fucking hiphop går ut på politik o allt började för att försöka få lite frihet i ordet. Men de här idioterna på WHOA verkar inte fatta vad hiphop är ens eller vaddå ?" - Så för att vi inte ville lägga upp en kass låt så är vi idioter? Måste vi lägga upp disslåtar bara för att vi annars är fega och kör med censur? Riktigt intelligenta resonemang, grabben, riktigt duktigt :D Om du läste lagboken som du uppenbarligen missat att läsa tidigare inlägg i den här tråden så förstår jag att du är helt vilsen... Hett tips är att kolla upp vad censur är för något innan du fortsätter att förväxla det med kvalitetskontroll ;) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
ha ha ha ha mabande du är för rolig så att man blir gråtfärdig gå och lägg dig lilla gumman med dina försvars tal du gör bort varje gång du ska fökrlara nåt :O enligt mig
Visst, om du verkligen inte vill förstå enkla svar så är det helt upp till dig :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
one lol ha ha ha ha där fick du som tigde !
Life is me without musik
Redaktionschef
2006-04-13 19:26
siyavash > När du postade det där inlägget så visade du att du uppenbarligen inte läst igenom dom övriga inläggen i den här tråden, så det var självklart för mig att ta bort ditt inlägg. Handlar inte om censur någonstans utan att du inte tillförde något nytt eller givande till diskussionen. Samtidigt såg jag borttagningen som en hjälp till dig så att du slapp göra bort dig, men det verkar du ju ha lyckats med likväl om man kikar på dina senaste inlägg, so I rest my case.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Så jävla dåligt som alla säger var det fan inte! Tyckte de va rätt nice! Reffen var rätt dålig, dock... Men, rappen va cool!
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Grymt underhållande tråd, en framtida klassiker no doubt! Helt uppenbart att lavet, rozi, rockil o siyavash ar scrappy själv. Han har inte ens brytt sig om att ändra meningsuppbyggnaden mm LOL
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
whatever bara för att du själv har tio olika användare på whoa betyder inte att alla andra är lika mobbad som du , gå och lägg dig om du inte kan komma på nåt bättre.
folk har rätt och tycka vad dom vill sen skriva ner det här precis som du när du inte gillar scrappy´s låtar kan vi alla andra skriva det vi känner så vad är exakt är ditt problem ?och sen om en låt är dålig producerat kan beror på producenten som är keff ?!!!men enligt mig är låtarna helt ok och att det finns fler heads där ute som diggar låten , alla har olika smaker jag menar alla kan inte ha en så dålig smak som dig !
Scrappy , my man scrappy,,,, haha... Kör ditt race mannen.. kör på bara. det gör jag.. och det funkar fett. vi kommer göra feta grejer tillsammans man.. Till er som snackar massa goja: LÄgg ner.. alla som har lite kunskaper vet att scrappy är fet som fan. Kan passa på att varna er för den komman Jose DGC Mixtape Vol.1, kommer bli kanon fet.. tjockt fet. Respekt Jose
WWW.JOSEDGC.COM WWW.MYSPACE.COM/JOSEDGC WWW.GRIND-MUSIC.COM
fan scrappy är ju fet så änna, gött att någon gör lite hård rap i detta land, mer sånt tack så att ni andra lär er haha, peace
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
(oavsett om det skulle vara en bra låt eller inte så skulle vi ju langa upp en exclusive från RZA helt enkelt för att han är RZA) Bra att ni är ärliga...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tung Scrappy shizz folks checka Scrappy's GB.... One!
Redaktionschef
2006-04-14 20:12
hiccory> hehe det var iofs en lätt överdrift, självklart kräver vi en viss kvalité på allt, men en kille som t.ex. RZA är ju på en sån nivå att det aldrig skulle låta dåligt.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
rockil P19 ska inte lägga mej i ert tjafs men de där va verkligen en riktigt usel kontring som bara får en tro mer på de som croccout skrev..
en död moderat är en bra moderat
haha den här tråden är smått underhållande!! "samtidigt skiter fullständigt i allt negativt som skrivs för jag kommer göra det jag gör tills jag dör så sug på den yo !" - Citat Feven?
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Demirel P19 När ska du förstå att dom här inte klarar av kritik? det förklarar varför dom ligger på den här nivån av rappande efter 15 år =) Till folk som inte klarar av konstruktiv kritik, ni kan likagärna sitta hemma i era källare med låtarna, why bother others? räkna med att folk kan kritisera, speciellt när ni lägger upp på whoa. Hade ni varit realistiska och slutat vara tjurskalliga, så hade ni kunnat utvecklas som rappare åtminstone. Sluta med "vi har hållt på i 15 år", "vi började innan du visste vad hiphop var" o sånt snack, vissa av er betér er som ni själva sa om infinite mass (vikket jag aldrig ens sett från dom). Ni klarar inte av kritik eller nåt alls, ni tror verkligen ni är nånting bara för ni varit med i 15 år... well... börja visa lite resultat istället
http://www.myspace.com/deadlykanha
hahaha bästa tråden på länge! Tycker Scrappy va skönare på Easy Comes, Easy Goes tiden....laaaid back!
ya hörd mä!
sniatch? biatch? riach? Snubben är ju played out.
Careface.
skön låt den nya ! och nu till alla som hittar olika fel på disslåten har ni inte fattat låten var en rolig skämt låt från början en ploj grej om ni läser lite så kankse ni fattar när han förklarar om han rimmar keff joo en skämt låt !!! värför ta det på så allvar då och han rimmar så man kan garva åt den SEN antagligen. eller skottet från CS om nu ens snubben visste att den är från ett spel så borde hans producent som kallas för Rez som har lagt dit den borde stå till svars men låten är och skulle vara ett skämt från början så spela roll om skottet är från scarface eller cs .
rockil P19 ööh, det är en disslåt, och det verkar som om han tar det väldigt allvarigt.. försök inte med bortförklaringar haha
Tight rap och skön beat mannen !
Life is me without musik
dra fan inte mitt namn i detta, jag är johan aka mayornas ifrån illizit muzik gbg och jag propsar vem fan jag vill, big up scrappy
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
skämmiga ni e
Scrappy muthafuckin G...En skön gammal veteran inom svensk hip hop, repekterar hans grej till det fullaste! Behövs lite mer G rap i detta svenska hip hop spel...Peeeaace!
U wanna war, Ill take U to war!
Mer realityrap i Sverige.nu
Hmm tyckte låten var helt ok, och bryr mig inte särskilt mkt ifall skotten skulle vara samplade från CS. Men reffen kändes jävligt otight och förstör mycket av låten tycker jag Sen tycker jag i likhet med många andra att en svenskalärare borde analysera denna tråden för många inlägg är sjukt svåra att läsa/tyda
Ville bara säga det där var jävligt nice .
och medas jag blädrade genom såg jag att det finns en ny diss track med boysen på
pace.com
pump pump
men vadå nu fattar jag ingenting har Dirty recipe splittrad helt ?
pump pump
Det här var nog den värsta tråden jag läst på Whoa.nu någonsin.
undertiden
tvärtom den bästa tråden för tillfället !
pump pump
fan vilken jävla fet låt den där hollaback fuck da mass dom är ju ändå nån sorts jävla rock band nu allafall
vem här vem där ?
Producent
2006-08-24 13:44
Den här låten är redan klassiker hos mig. Scrappy äter upp dom här, hahaha. Tung lååååt.
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.
Säger ju en del när man skapar x antal nicks för att hypa sig själv......Redigt jävla bottennapp!
Fan va wack shitt, eller är det det? jag kanske är för ung för att fatta vad bra hiphop är? men detta förstog jag, Scrappy var fett wack.. Du leker G på en internetsajt och hojtar mot folk med diverse saker, till och med en hundskit har mer gaturespekt än dig efter denna pinsamma tråd du skapat.. Men nu till saken, lägg ner och rappa och sen gräver du ner dig..
Fucks your life up crew Tjabo!
Child play
zulu nation its my nation blacki black its back !
kika in det här jag hittade ...... http://www.youtube.com/watch?v=uG-vXljQILM hel skön !
pump pump
käfffffff
feet scrappy
WWW.DUBCNN.COM<br> WWW.DUBCNNAGENCY.COM<br> WWW.DUBCNN.SE