I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Grioa - Jag rymmer hemifrån. Nytt album

Svensk Hiphop - Audio & Video

2006-03-07 15:27
Big up to Grioa =)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-07 15:53
fett av er..

beställ ett ex om ni diggar skiten.

Problemet är att Grioa för tillfället är i Chile! Och han är den enda som kommer åt plusgirot. Men det ska styras upp! Jagar honom på msn. =)

tjo.
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"

2006-03-07 19:45
mycket kärlek för den här skivan!
fick den förra veckan och måste säga att det är skivan som gått hetast på min mp3 sedan dess. 01, grönsaksmannen, mitt i I-land och Annarki måste vara min favoriter just nu. gillar "dikten" för mathias lagerhult också. Alltså överlag så mycket respekt för särart och friska fläktar inom svensk hip hop, om man nu vill kalla det för det.

men du, Nosferatu! kan man inte få köpa skivan av dig då om man bor i Västerås? Rakt av bara.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-07 19:58
tack_för_fisken P19

Jo, det ska väl gå att ordna..

Om inte annat så ska den ställas ned på skivbörsen!
Folk är så jävla sega bara (skyller ifrån mig)

Men jag hör av mig!

tjo.
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"

2006-03-08 21:39
Upp..

Det vore trevligt om människor ville seeda! :)

2006-03-10 13:10
Det har varit dåligt med downloads senaste dagarna!

Ni som inte testat denna skiva än! Gör det!

tjo..

2006-03-10 13:33
Jag vill ha pins. Grioa sa att ni skulle skicke. :(
Ny låt: "Mr. Blatteloverman"!

2006-03-10 14:44
Alltså..

Ni laddar hem ett bittorrent-program. Typ Bitcomet eller bitlord eller så..

Sen så väljer ni ladda ned denna torrent. Så tankar man hem med programmet..

Det finns hur mycket som helst att tanka på olika Torrentsidor.
Och det är mycket säkrare än tex dc..

Det är skitlätt!

Kör på nu bara! :)

farias P0

Har du beställt eller skulle han skicka till dig ändå typ?

2006-03-10 14:46
Förövrigt så verkar det inte vara någon som Seedar nu så om ni redan tankat skivan så Seeda! :)

Så fler kan ladda hem den..

2006-03-10 14:48

2006-03-10 14:53
Försöker ladda nu men ingen seedar ju!
Vill höra Grioas senaste shitt ju ! Seeda nu!
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2006-03-10 15:13
hmm.. fan vad synd då.

Men låt den ligga och vänta. dyker säkert upp någon som seedar inom kort..

Ska försöka styra upp..

2006-03-10 16:26
Nu finns det seeder! :)

2006-03-10 17:11
Grioa är fet...

Det verkar som hela familjen åker i skift till chile nu för tiden.=P
"Vissa hävdar ju att vår isglass Igloo Cola anspelar på kokainmissbrukande eskimåer..." gb-glass

2006-03-10 18:14
fick ner den har bara lyssnat på ett par av låtarna, nåra va me på tapet han släppte tidigare, big up!
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2006-03-10 18:31
det är typ gamla demo versionen av grönsaksmannen med på nya iaf.. ;)
Fett mycket bättre nu!

2006-03-10 21:30
Ludde, har du tänkt på att du är en kopia på Stendahl? Kolla http://www.stendhalstudios.com/index2.ht m
ps. du är även lik Fred Durst....

2006-03-11 18:00
JaB P1

Men åh. Jag har ju förklarat precis hur du ska göra! Hur svårt kan det vara på en skala!

mufakka P24

Haha.. Det är jag som är Stendhal!

2006-03-12 16:45
nu finns det bilder på både grioa och fröberg pins på www.stendhalstudios.com

2006-03-13 09:52
För er som inte vill eller kan använda torrent, så går det ju faktiskt att beställa skivorna oxå. Så gjorde man ju förr i tiden, och på så vis stöttar ni ju våran verksamhet oxå.

I annat fall rekomenderar jag varmt utorrent , det är lätt den bästa torrent klienten just nu, skulle jag säga.

Finns en guide på piratbyran.org om hur man använder sig av torrent klienter dessutom, så läs på där så borde ni fatta. Eller så kan ni ju som sagt var köpa skivan oxå! :)
iderik - ex-apa, STNDHL, stereotyperna, Ziggurat Hobos...

2006-03-13 15:51
Nosferatu P25

Tror det fixar sej med pinsen. Benjamin skulle ta med ett gäng Grioa-plattor och pins till Uppsala, hoppas även han tar me sig Fröberg EPn. ;)

2006-03-13 16:35
farias P0

Yes, han snackade om det ja! Då är det väl bara hooka med honom! :)

Han skulle väl ställa skivan på Musikörat också tror jag!

Fett om ni sprider skiten i U-sala! :)

2006-03-13 16:38
Nosferatu P25

Ja, devetdu!

2006-03-14 13:53
För er som bor i Västerås så finns skivan i demosektionen på skivbörsen.

2006-03-14 19:53
fet skiva
I'm having a bad day,don't make me take it out on you!

2006-03-15 12:52
Vacker som svarta blocket..

2006-03-18 20:39
Yeah..

Missa inte denna skiva!

2006-03-18 21:33
eeeey....
e det handära snubben från Returmusik ? dalarna, vafaan heter dom... hmmmmm....frotte heter dom ja... e det han eller `?
han kanske hette moberg ???
http://www.myspace.com/inredunkel

2006-03-18 21:42
Nej det är det inte. :)

2006-03-20 16:32
Upp..

Ni som missat detta! Ge det en chans!

Hur fett som helst..

2006-03-20 23:53
ja gör det!

2006-03-21 17:14
Nu är folk slöa..

Tanka på!

2006-03-21 22:05
Jävligt bra! big up
Haven't found a way to say Fuck You politely!

2006-03-22 09:31
skönt album.

stendhalstudios rockar fett.
www.kulturbutiken.com

2006-03-23 15:33
Upp!

Hoppas ni inte missar detta nu.

2006-03-23 19:33
rappare
www.google.se

2006-03-23 19:35
haha..

2006-03-26 13:02
Upp!

poesi, rap. Same shit!

FETT bra är det i alla fall! :)

Missa inte..

Stendhalstudios