Grioa - Jag rymmer hemifrån. Nytt album
-STENDHALSTUDIOS PRESENTS- Grioa - Jag rymmer hemifrån Debutalbum från en av sveriges mest lovande rappare. - Introrap - Grönsaksmannen - Annarki - Det vackrigaste - Till min vän (Musik av Mathias Lagerhult) - Vårteckenspråk - Arbetsförrädaren (med Fröberg) - Mitt i I-land - För Lust - Hipphopp - 01 - Dansklass Skivan finns rippad av Stendhal Studios på Pirate Bay. Ladda och sprid! Bra skit det här! thepiratebay.org Om du vill ha hem skivan på cd så kan du sätta in 50 kr på plusgiro nr: 166 88 82-2 Skriv med din adress så att jag vet vart den ska. Så har vi råd att släppa fler feta grejer! :) Håll även ögonen öppna för Fröberg - fasfel EP & Hans nya FETA video! Kommer snart! :)
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
finns inget snippsnapp?
i get more pussy then panty!
confidence P21 Snippets? Nej tyvärr.. Men ladda hem skivan! Det är det värt! Den är tvärfet! Och köp ett ex om du gillar det! :)
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
ska seeda så fort jag kommer hem
HusamHusvagn Hoppas du gillar det! Min favorit är näst sista låten! 01 heter den! Får rysningar! :)
HusamHusvagn Du har ju inte hört skivan! Eller? Hur skulle du kunna gjort det? Den är ju inte nedladdad en enda gång på PB?
mitt intryck är att den här tråden garanterat hör hemma i audio och inte här. Det var alldeles för dåligt. Kan ju klargöra att det är en riktig skiva med riktig mixning och mastring. Så den hör absolut inte hemma i audioforumet. :)
Jag ser att flera har laddat hem den nu! :) Om det är någon här som tankat den, pallar ni att seeda? Det vore trevligt.
schysst speed fick jag iaf, snart kommer kommentarer : )
oskillat att det var crc fel på 4 filer å att en fattades?
most_wanted hmm skumt, Det borde funka.
men vadå. crc fel? Fattas det en låt eller? Förklara så kan jag be honom fixa isf :) Det är inte jag som har lagt upp det, så jag har inte så stor koll. Men jag seedar skivan och det är inge fel på den tex.
kommer ni in på ancient så delar jag den även där. :)
nä det verkar funka men killen som har lagt upp låten vet nog vad jag menar med crc-fel. : ) har precis börjat lyssna, återkommer som sagt med kommentarer : ) Failed. File does not exist: 05-grioa-till_en_vän-stndhl.mp3 följande filer blir det crc-mismatch på: 00-grioa-jag_rymmer_hemifrån-2006-stndhl .m3u 00-grioa-jag_rymmer_hemifrån-2006-stndhl .nfo 04-grioa-vackrigaste-stndhl.mp3 07-grioa-arbetsförrädaren-stndhl.mp3 Dessutom kommer; Could not update DB också i slutet.
most_wanted Ok men det funkar eller? Hoppas det ordnar sig. Och hoppas du diggar..
most_wanted Jag har påpekat att det blev knas för dig så han får kolla upp det där.
Checka de här folk! De bästa från detta trångsynta skitland just nu!! "Mitt i-land" är redan en klassiker!
Ny låt: "Mr. Blatteloverman"!
Nu har jag lyssnat igenom albumet. Tycker det var rätt intressant, påminner lite om Emil Brikha. Finns helt klart talang, bra texter, men rappen kan blir bättre, eller så är det bara att jag inte är van vid denna sort. Diggade Vårteckenspråk : )
EMIL BRIKHA! Helvete, så dissad har ingen blivit...
www.google.se
fulfrihet haha.. Jag håller inte med honom broder. det här låter FETT mycket bättre. Brikha! Lyssna och lär. ;P
Diggar ni detta så hoppas jag ni beställer ett ex!
men lönt att advertisa en skiva som ni inte ens har en ordentlig nerladdning till.. Man pallar the piratebay en gång, funkar det inte då så nehepp, synd, då skiter jag väl i att lyssna på artisten.
hangeye P21 Har du provat nedladdningen? Den ska funka bra.
most_wanted Ja, det är fel, det är jag som rippade den först åt grioa och gjorde det typ som en riktig scenrelease, med NFO och sfv fil och allt, men sen har nog grioa själv ändrat lite i låtarna utan att göra en ny sfv fil, så därför är nog det fel. Jag är själv inte så insatt heller dock, men jag tror det är det som är felet. Vi ska fixa till det där under dagen eller nåt dock. Får väl ge ut en PROPER release på vårt eget material! :D
iderik - ex-apa, STNDHL, stereotyperna, Ziggurat Hobos...
iderik P25: haha okej fett : ) Proper diggas : ) Nosferatu P25: när jag säger att det påminner LITE om Emil så menar jag det positivt, inte negativt. sådetså! Detta beror på spoken word delarna jag tycker finns med : ) har iaf låten Vårteckenspråk i playlisten nu! finns helt klart massa potential i killen!
Nosferatu P25 yee, testade förut. Kan vara mitt shit som aint working right också. Iuno, jag aggerade för hastigt helt enkelt ;) Får fortfarande inte hem skivan dock.
detta är sjukt jävla bra , som farias sa -"Mitt i-land" är redan en klassiker!
Relalalaxa.
ÄNTLIGEN!!! ska bli grymt kul å höra... BIG UP
http://www.youtube.com/watch?v=De2YF12n9x0
hangeye P21 Det är många som tankat hem den utan problem. Men vi undersöker saken... Klart du ska kunna få hem den! :) Du kanske har kefft torrentprogram?
Jag fick ner den utan problem, första gången jag använder bit-torrent eller va de heter.
kom igen! Seeda nu då gubbar och gummor..
01 ar ett tidsdokument i stil med "dom kallar oss terrorister" overse ljudkvaliten och lyssna pa texterna!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Stefan Håller med dig till 100% =)
Nu har massor med folk laddat den men ingen har lipat utöver här. Måste vara ditt program.
www.google.se
grioa är grym. ska laddas ner.
lägg upp en vanlig länk så laddar jag också hem!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Håller med ovanstående. Sluta krångla till det! Skivan lär ju vara fet liksom.
mufakka P24 vicolino P20 Äh det är ju simpelt ju! Bitlord finns ju att ladda i länken! Det är lätt värt det! :)
ooorkar inte... haha, förlåt! men lite mer service får ni nog bjuda på. även om det är gratis och allt det där, jag vet.
kommer du in på ancient så finns den där nu iaf....
eller maximum speed
cykel Alltså. Skivan är rippad till mp3. Men du måste ha ett program (tex bitlord) som finns i länken, för att kunna ladda ner den.
Släng upp mp3'sen på stendhalstudios sidan då!?
-leif- mm, var ett jävla gnäll. tog fem minuter o få ned den...
Som sagt. Beställ gärna ett ex för ynka 50:-
dags att beställa snarats då
tungt. ska tanka skivan fan.
somebody notify the press !
fett...tankar nu..
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.