Jag tycker beatet är skitfett. Skönt med något annorlunda.. Och dom rappar ju grymt åxo. Riktigt fet!
"Yeah, I'll be there in 5 minutes." 5 hour's later, I'll be there in 5 minutes.
roligt att de flesta verkar gilla låten. fortsätt ladda osv. hej
Sopsäck Serenad
kul med rungande bra respons! kul att halka in på reffen på ett bananskal. kul att den kom upp på whoa. Och kul att Teekays introbeat är ännu jävla grymmare!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tycker beatet är fett jobbigt :S förstår inte hur ni kan tycka beatet är bra :P men rappen var najs..
vafan.. skit i de du!
Teekay vet hur det skall göras.
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Helt ok. Lite smått störigt beat dock :/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett! kul att ni diggar beatet också :)
Woohoo, vilket trassligt beat! Men spika in en påle i mitt avlopp om det inte var bra! Rolig lyrik, trevlig refräng. Ja, den var riktigt härlig faktiskt :-)
Yeah, you know..
Det fetaste med den här låten är att när man lyssnat igenom hela plattan inser man att den inte ens är top 3.. Grymt fet låt och alla big ups och sånt.. Och fuck you för att jag inte får nån props för mixning/mastring!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Förresten ! Bara så alla vet, Xeilon står för mixing och mastring ! He´s the man!
WWW.ISMEN.NU
sjukt nice... veckans mp3'a har fan hållt måttet sista tiden...
What would macgyver do?
vad det sober som dissade fronda? haha, sikken lame diss. kill that fuckface!
i get more pussy then panty!
Producent
2006-02-25 11:16
tung låt båjjjjjs!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
they will.
i get more pussy then panty!
du är pinsam.
Sopsäck Serenad
confidence det stämmer ju det han säger haha.. den här låten var bra och rolig men lika omogen som en grön banan
Fucks your life up crew Tjabo!
bra rader av sober fan :P
:)
låten va najs.. Beatet vaa kanon.. Alla 3 la de fint fint :) Peace!
Highfive anyone, anyone?
Micke är bäst
HTTP://SANANA.BLOGG.SE
vi dödar fronda
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Redaktionschef
2006-02-26 12:44
Vill göra alla uppmärksamma om denna regel: 20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? Det är endast tillåtet att skicka ett inlägg om du har något konstruktivt och meningsfullt att tillföra en diskussion. Postar du endast korta, intetsägande kommentarer i stil med "hahaha", "idiot", "suger ju!", "soft" så kommer dina inlägg att tas bort. Det är inte mycket krävt från vår sida att du försöker att skriva några rader om varför du tycker som du gör. Genom motiverade åsikter så skapas ett bättre klimat för samtliga användare i tråden och den blir givetvis också mer välkomnande och intressant. Bryter du medvetet mot regeln upprepade gånger kommer du att varnas och i värsta fall att stängas av från Whoa. Självklart finns det undantag till alla regler, och det kan gälla t.ex. enkäter.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Molle_Star props
WWW.ISMEN.NU
haha, "propps" också. puss molle!
Sopsäck Serenad
Producent
2006-02-26 16:59
beatet var anorlunda, skönt när man kom in i det.. rapparna var duktiga. gilla dock inte mixningen, ere röster kommer inte fram så bra.. hihi skosula
http://www.soundcloud.com/gyllander
Molle_Star jag ville inte rätta något stavfel, jag bara gav dig props för ditt vågade uttalande.
WWW.ISMEN.NU
stamina Redan efter att ha läst två rader av ditt inlägg började mitt anushål vibrera och dra sig innåt kroppen. I ett desperat försök att hejda reaktionen tryckte jag mig mot stolen, men mitt rektum började trots detta hyperventilera och ge ifrån sig den typen av frustande, susande ljud som uppkommer då man andas kraftigt i ett sugrör. kul att du gillar !
WWW.ISMEN.NU
stamina Man kan skriva sånt som du, och jag kan ta åt mig, men bara när det är jävligt bra folk som skriver det, eller folk som åtminstone hänger med jävligt bra folk. Men jag tog en titt på din presentation, och så verkar ju inte va fallet... haha.
haha mickelito :D nice låt btw.. gillade beaten, inte sånt man hör varje dag!
Stamina Gör nåt bättre själv och få det upplagt på veckans mp3
Grymt bra. mickelito skulle lätt få föda mitt barn O_o 85 av 8936
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
stamina - jag menar inte att jag bara tar kritik från de som är bättre, om det var det du trodde. Men när det gäller din typ av kritik (totalt överdriven och inte det minsta konstruktiv) tar jag fan inte åt mig om det kommer fån nån random nolla. Men visst, kör på bara om du vill...
WOH ! vi är fulländade med andra ord !
WWW.ISMEN.NU
en fot upp i luften för hela låten
UTE NU! Osten af - Hiphophjälten (Official HD) http://www.youtube.com/watch?v=UTj-1HJvSSI
beaten var kass!! rappen var trist.. hela låten sög som en polack.. kan icke fatta att ni gilla den.. inte i min smak, jo för min röv.. för låten sög röv och bajs.. det börja till och med lukta bajs ur högtalarna när jag börja spela skitlåten.. NÄÄ bättre kan ni!!
Reggaetoooooooon
Kul beat. Skön mixning för att vara whoa. Ligger rätt i tiden. Får lite Meta 4-vibbar.
riktigt kul å tung låt haha . se till att rocka skiten hära i helgen = )
mm yeah, fett som attan. Spelningen imorn kommer bli fedt.
kekke & wicked - Det kan ni räkna med!
mickelito P18 Det är inte hiphop att skriva i en tråd om sin egen låt.. Känns rätt löjligt faktiskt.. :D Sjukt fet låt btw! Synd bara att jag har lyssnat sönder den på typ en halvtimme..
Feeeeeetaste! Beatet är råtungt, rappen sitter kanon! Allt är överfett! 10/10
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
Redaktionschef
2006-03-02 07:01
2760 downloads.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Var har ni spelning i helgen ?
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
fett ! ni har smak mina älskade vänner ! det går kasst nu
WWW.ISMEN.NU