Redaktionschef
2006-02-23 09:03
Aktuell MP3: Sober & Mickelito feat Mofeta
Ny svensk hiphop upplagd på startsidan. Enjoy! ________________________________________ Sober & Mickelito feat Mofeta - Konvertera Sober & Mickelito droppar en låt från nya skivan "We Don't Give A Fuck-ismen" , som går att beställa via deras hemsida www.laxmacka.se . Gästar gör Mofeta och produktionen står Teekaay för.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Producent
2006-02-23 09:55
beatet är härligt som fan!!!!!! rappen är tung som fan, den passar beatet Big ups!!!
i make music
Azzå zeriözt, zvinbra låt! *gilla* zen gillar jag mofetaz zång, den e zeriözt jättegullig! *älska* Big upz :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hehe denna va rätt ball asså =)
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
förvänta mig inte att det skulle va nåt jag skulle tycka om men den va skön faktiskt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
propps! love baby
prrrrrrah!
FU im from Värmland!
Wordlife no doubt baby
Detta var jävligt fett :)
DIF!
Jag har aldrig njutigt av ett flow som jag gör av mickes.. sober e också riktigt najs
sköööön
*Jag får ofta hypnagoga hallucinationer i form av ljud*
Mm grymt skön låt : ) beatet är ju underbart, och alla pojkarna flyter skitskönt på beatet! In på mp3 direkt.
fett länge sen det var nån skön låt på veckans whoa dena var riktigt skön
Beatet är ju helt förbannat otroligt jävla underbart... helvete...
www.soundcloud.com/whateverist www.paradigmskifte.se
Damn! tjock låt som fan! in på mp3n direkt!
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Detta va fett!
http://www.myspace.com/quizze
aah vad fint att den hamnade här. jag tror jag tycker det här är bästa låten på skivan! och jag gillar victor på hooken som fan... mocket fint! hundra svenska riksdaler.
www.femtastic.se
hehe fan skön ;) "låter som fronda" haha :p
:)
Vilken jävla produktion på beatet asså! Sån jävla glädje i det!
Andra Akten |
[email protected] | www.myspace.com/certezamusic |
"rullar fram som beväpnad tjockis" haha =)
:)
gillar frondadissen, den här var skön :)
SMÅLAND!
Skivsamlare
2006-02-23 16:10
Beatet är en klass för sig asså
Rock The Beat Entertainment
Jävlar va skön låt. Den här åker helt klart in på mp3'n :)
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
haha..ni spelar hårda men det skär sig som kent fans.,mickelitos flow är fett, sober säger coola saker..känns lite som en alladin ask..ohoo..respekt!
Beatet var riktigt grymt och skönt! Alla lägger det snyggt och tajt (som vanligt), reffen var riktigt skön tycker jag! Tja!
asså killar, så bra va det faktist inte.
Wordlife no doubt baby
yes ! sweet att folk i allmänhet diggar låten. det är helt rätt tycker jag, och jag kan bara hålla med om allt fint som sagts om beatet. Teekay är sjuk! fortsätt ladda !
WWW.ISMEN.NU
Lyricist
2006-02-23 17:52
fett go gillar sobers rader mäst specielt med weed sprit och sen om skolan :P
There shouldent be no war between humanity. Världen är som en bur av natur.Djävulen och ljuset är raka motsatsen mot svart på vitt det är min bibel -Amen
nice beat nice "zång"
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
släng upp en fot ! ja jillar mest raden där joan sejjer fittora *flummig*
WWW.ISMEN.NU
SLÄNG UPP EN FOT!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
mickelito, sluta säg ditt namn i varannan rad.. det e det enda jag stör mig på.. vi börjar fan veta vem du är nu, det börjar kännas lite luddigt. annars helt ok, inte riktigt min typ av beat
mama said knock you out
DegenereraD P25 jag varierar mig i alla fall ! mickelito, migedylito, g-majk ! men jag ska bomba dig och alla andra med mitt namn tills det är det enda ni kan tänka utan att få bruna ränder i kalsongerna.
WWW.ISMEN.NU
nä den här låten gör inte att jag konverterar. båda är ju duktigare rappare och så men tycker inte den här typen av hiphop är intressant
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
beatet är riktiiiiiiiiigt grymt.. ouf. o släng upp en fot hahahahahahaha låter kul.. båda lägger det nice.. sober lite roligare rader
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
Lägg in Petters nya singel och den här låten i playlisten, lyssna på båda låtarna fem gånger styck. Resultatet blir att den här låten är mycket bättre, lustigt på ett sätt, kul på ett sätt. Mycket bra Sober! Bra jobbat grabbat. Kul att höra en riktigt bra låt från er!
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Vilket otroligt jävla sköööööönt beat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Underbar rap, Ni tillsammans är så sköna: Mickelitos roliga rader och sköna attityd o röst, Sobers klockrena rader bra texter gryma flow och även där underbar röst, Båda lägger det riktigt taight!! Mofeta är ju perfekt på denna låten i reffen, tycker inte om hans röst i vanliga fall ( Du är ju ändå en otroligt bra rappare) men i denna lät det bra med den rösten i reffen! Nuff said!!
2 PJÄSER
Zlick P20 välkommen till ismen =) gracias a todo el mundo ! teneis gusto.
WWW.ISMEN.NU
Bra låt! Fint jobbat micke och company
HTTP://SANANA.BLOGG.SE
,,, smuttsmutt... detta nice... han andra killen matar hästen staadigt.. dom andra nice mää.. men fastna för han... bra shiiiiii! o som alla andra sagt; beatet is the shiiiiiiiii aigt. shuu
men det var ju själva fan va dyr skivjävlen ska vara då...blir ju 65,50 för hela kalaset...: ) För övrigt så diggar jag Sobers rapp mest : ) riktigt tung låt, och Teekaay, mayn du är ju sjuk, överfett beat! peace!
Svullo - Vamos ala svullos latinos.mp3 ?
somebody notify the press !
TeeKaay klart en av sveriges bästa när det kommer till reason2.0. sober , mickelito och mofeta klart 3 av sveriges bästa när det kommer till...tja..ni fattar !?
soundcloud.com/brormusk/sets
vad innebär denna "we dont give a fack ismen" för oss som är politiskt intresserade?
BLiPPiGT Beat.. .. Annars så var det bra skit. Inte varje dag man hör folk med talang med mp3'or nedladdade från whoa. Mer sådanat här imo.
Living is easy, with eyes closed.
jag gillar majki
www.twitter.com/mzamora036