Mittenbarn en fråga? hur många gånger tappa dom dig? sen så vadå kalles skiva inte blev nån hit? snacka bull mano... Du lägger knappast vassare shitt på freestyle än heli när hon sover och mumlar i sömnen..
Fucks your life up crew Tjabo!
keffer Sebbe är riktigt tung och han lägger mer feta grejer på skivan, på en av låtarna lägger han en av dom bästa texterna jag hört på länge! Virtual_Sexuality Tack och det e lugnt.. jag är absolut inte bäst på låten, men låten e skitbra och jag vill släppa den ändå eftersom det för mig spelar mindre roll vad folk tycker om just mig så länge dom diggar låtarna och skivan säljer och näe det e absolut inte "bättre att vara en fitta än att ha en fitta" haha _Chili_ du har så rätt och tack för dina ord =)
"måste jag"
Mittenbarn Tackar för det =) jag har bytt studio nu, så nya saker är på G !
Mittenbarn du är bara för mycket och du har fortfarande inga motargument.. jag försvarar inte mig själv, finns inget att försvara, jag är fett stolt över skivan!! Kan man inte få diskutera eller man kan ju göra som du: fly! eftersom du inte kan ta en diskussion! jahaa det är du som är vuxen haha du kan ju inte ens diskutera normalt (antingen försöker du reta mig eller så är du helt enkelt pantad) Jag hoppas du inte skriver mer, men om du nu gör det ha då ett ordentligt svar istället för bara försöka göra mig irriterad, för du lyckas inte (jag sitter här och myser) men detta är mitt sista svar om du inte säger nåt vettigt nästa gång! och du! Är du heeelt "sinneslö" som inte förstår vilken nivå låten ligger på både text och flowmässigt????!!!!!!!!!!! En sak till! Skulle vilja se hur du beter dig mot folk i verkliga livet, för jag är helt säker på att du spelar häftig på internet!
"måste jag"
Redaktionschef
2006-02-11 17:14
Mittenbarn > Sorry men du har inte särkilt bra argument... vänta med att dömma tills du har hört igenom skivan ett par varv. Ser att du registrerat dig här idag också, varför inte skriva från ditt riktiga användarnamn istället? Jag gillar denna låt och tycker absolut att Kalle Kaths EP var bra, det är synd att den inte fick mer uppmärksammhet.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
keffer t.r heter Öris på riktigt
"måste jag"
det e hans efternamn
"Jag tror att människors andliga matsmältning är så fruktansvärt fördärvad genom vad dom sätter i sig idag genom massmedia." - Ingmar Bergman
Katharsis och Öris gör riktigt bra ifrån sig. Sebbe tycker jag är helt godkänt. Heli är alltid Heli, men bättre har jag hört från tjejen.. DigguhD funkar, men har också gjort bättre..
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Massa plus till beatet..
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Tack till alla som diggade skiten o även tack till alla som inte diggade det men iaf gav det en chans!! Öris (T.R) Bröder Sinsemellan
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Vi hade i alla fall tur med beatet.
jaghetermarc F19 Det e ingen propaganda låt frayer, på refrängen läggs INGET O SKÄMMAS FÖR OM MAN ÄLSKAR ATT KICKA DEN, DET E INGEN HÄR SOM TVINGAR NÅNN MAN GÖR DET FÖR MAN DIGGAR DET d v s om man inte diggar det låt bli det. Om det nu e så att de här människorna gillar att röka hash så har de rätt att snacka om det,om det nu e deras vardag.Måste allt framstå som propaganda och statuerande av exempel,kan inte folk få prata om va som händer och va som e runt dom utan att bli kategoriserade som drog propaganda. T ex om man nämner våld m.m måste man nödvändigtvis inte vara gangster rappare, man kanske bara pratar om vad man ser utan att ge nånn direkt åsikt,sen om människor blir negativt påverkade av detta e fan deras problem.
word på denna.. keep it come
www.myspace.com/040anel<br>
gillade inte laten efter forsta gangen jag lyssnade, men nu nar man lyssnat ett par ganger sa tycker jag att den ar tokfet, beatet ar riktigt skont och tillbakalutat, kalle flowar skont, likasa digguh. heli har jag hort battre fran men vafan, det ar ju fortfarande bra :D
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
kul kul.... fortsätt hata så jag har nåt att läsa på nätterna! ser fram emot att höra skivan.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Haters can eat the punani. Big Up, tycker att det var en fet låt! Big up till Heli som fortfarande orkar... Peace /Tia
Mixtape OUT NOW! Featuring DJ Lp2, Jim B, Dj Netik, DJ Bobbybob, Faye Medeson, Artform etc..buy at: www.myspace.com/mctia
HELT UNDERBAR LÅT! FY FAN VA BRA! iaf fram till 2:44..
FAN VA FRÄN LÅT! ÄNNU EN KNARKLÅT AV BRÖDER SINSIMELLAN! DERAS SKIVA KOMMER ATT BLI JÄTTEBRA!!! UPP!!
Representerar Trelleborg 4-life!
meeeeeeeeeeeeeeeeeenas :)
livet
Fan va mycket hat det e på whoa... sinnes... Alla lägger det sjukt tungt och visst låten handlar om knark, men om dom diggar att tända upp en ibland låt dom digga det och prata om det, precis som MC_Rapper pratar om sitt livs problem...
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
venne va ja tycker om detta knarket.. men bra låt =)
Redaktionschef
2006-02-16 08:01
2526 downloads like whoa!
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
....tack för props....and kids, don´t do drugs!!...(ja e vuxen..ge dom till mig) ha ha ;)
yeah boi, va händer?...?! hallå
knark hit å knark dit.. jajajaja.. vad kan man förvänta sig om sverige.. håll för öronen när det blir för liberalt för växterna.. men faktum är att det är en sjukt svängig låt och riktigt tajta verser.. ibland kan man läsa i trådarna och faktiskt förutspå vad som ska stå i trådarna.. helt fantastiskt!
rapperted.se
Pumpas fortfarande... "om livet är pest, gör livet till en fest alla har vi problem så vem skiter i det mest" 2700 downloads.
Det kommer alltid finnas tjorvlare... alltid finnas pixare Alltid nån som köper det... alltid nån som fixar det Inget att skämmas för om man älskar att kicka den Det e ingen här som tvingar nån man gör det för man diggar det Sebbe lägger refrängen så sjukt bra...
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
Är pixare och tjorvlare samma sak?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Aggro Tjorvla e när jag rögar Pixa e när man tar tabletter
när man rögar* =) lol
ahaaa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bröder lala o digguh va inge bra , diggar inte däremot kalle o heli tungt upp!
KalleKath P26 Haha vi kan splitta 50/50 på alla eventuella free dope shit du får , för jag är också vuxen (allafall enligt mitt leg) men cokt ball låt , diggus vers är ball som fan. Hela låte ne tung tung.
24/7 always keepin it.
Det är ju Kalle Kath som lägger den fetaste raden den innan pundar ungar flummar som munkar ;D
DIF!
de sitter skumma unga dumma ungdomar o blundar på rummen o pumpar ett album men nån dunka dunka så deras stereo bas trummer studsar o skumpar som en struttande 300 kilo tung gummas rumpa stumma... osv. hahaha...ja e ju bara för snöööii
yeah boi, va händer?...?! hallå
Redaktionschef
2006-02-26 19:11
och där passerade den 3000 downloads!
daaaamn, 3000 downloads. Om ändå dessa bananöringar var lite smarta och köpte Lömskeligans musik, så hade dom nog bidragit till svensk hiphops överlevnad! Fast vad säger jag egentligen, det handlar ju om en Mp3. "Gratis är gott". Så varför inte köpa hela godbiten på skiva då istället för att ladda ner den? "Men smakar det så kostar det". Äh. Fuck dom här gamla uttrycken. "Smakar det gott köper jag det". Den kom jag på nu. Nu går jag.
najs tema overall fet låt
Ays' N 'Beez - Escapades ! Available for free download @ RustyLabel.se & Spotify
skön låt men varför bytte T.R namn?:S
Aggro eller hur, det hade varit guld om folk köpte mer skivor, pengarna gör en inte rik, men gör så att man kan släppa fler skivor! krydden han heter Öris i efternamn! TR har han använt sen lääänge då han rappade på engelska! Själv har jag alltid kallat honom för Öris!
"måste jag"